Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Birleştirilmiş Sınıftan Mezun Öğrencilerin Üst Eğitim Kademesinde Karşılaştıkları Sorunlar

Yıl 2018, Cilt: 7 Sayı: 1, 43 - 62, 20.06.2018

Öz

Bu
araştırmanın amacı birleştirilmiş sınıfta okuyup üst eğitim kademesine yerleşen
öğrencilerin karşılaştıkları sorunları belirlemektir. Kolay ulaşılabilir durum
örneklemesi yöntemiyle seçilen  2015-2016
eğitim-öğretim yılında Gümüşhane ili Kelkit ilçesinde taşımalı eğitim yapılan
okullarda öğrenim gören 160 öğrenci araştırmaya dahil edilmiştir.
Birleştirilmiş sınıfta okuyup üst eğitim
kademesine yerleşen öğrencilerin görüşleri yarı yapılandırılmış görüşme tekniği
kullanılarak toplamıştır. Araştırmaya katılan öğreciler; Birleştirilmiş sınıfta
okumanın üst eğitim kademesinde başarılarını olumsuz etkilediğini,
birleştirilmiş sınıfta okumayı önermediklerini, önermemelerinin nedeni olarak
da öğretmenin diğer sınıfa ders anlatırken dikkatlerinin dağıldığını ve bunun
soucunda dersleri iyi öğrenemediklerini belirtmişlerdir. Öğrecilerin %75’i
taşımalı eğitim 
sisteminden
memnun olduklarını, ileride öğretmenlik, doktorluk mesleklerini tercih
edeceklerini belirtmişlerdir.



 

Kaynakça

  • Yrd. Doç. Dr. Rumiye ARSLAN
Yıl 2018, Cilt: 7 Sayı: 1, 43 - 62, 20.06.2018

Öz

Kaynakça

  • Yrd. Doç. Dr. Rumiye ARSLAN
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Makaleler
Yazarlar

İbrahim Gönül

Rumiye Arslan

Yayımlanma Tarihi 20 Haziran 2018
Yayımlandığı Sayı Yıl 2018 Cilt: 7 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Gönül, İ., & Arslan, R. (2018). Birleştirilmiş Sınıftan Mezun Öğrencilerin Üst Eğitim Kademesinde Karşılaştıkları Sorunlar. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7(1), 43-62.
AMA Gönül İ, Arslan R. Birleştirilmiş Sınıftan Mezun Öğrencilerin Üst Eğitim Kademesinde Karşılaştıkları Sorunlar. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. Haziran 2018;7(1):43-62.
Chicago Gönül, İbrahim, ve Rumiye Arslan. “Birleştirilmiş Sınıftan Mezun Öğrencilerin Üst Eğitim Kademesinde Karşılaştıkları Sorunlar”. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7, sy. 1 (Haziran 2018): 43-62.
EndNote Gönül İ, Arslan R (01 Haziran 2018) Birleştirilmiş Sınıftan Mezun Öğrencilerin Üst Eğitim Kademesinde Karşılaştıkları Sorunlar. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 1 43–62.
IEEE İ. Gönül ve R. Arslan, “Birleştirilmiş Sınıftan Mezun Öğrencilerin Üst Eğitim Kademesinde Karşılaştıkları Sorunlar”, Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, c. 7, sy. 1, ss. 43–62, 2018.
ISNAD Gönül, İbrahim - Arslan, Rumiye. “Birleştirilmiş Sınıftan Mezun Öğrencilerin Üst Eğitim Kademesinde Karşılaştıkları Sorunlar”. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7/1 (Haziran 2018), 43-62.
JAMA Gönül İ, Arslan R. Birleştirilmiş Sınıftan Mezun Öğrencilerin Üst Eğitim Kademesinde Karşılaştıkları Sorunlar. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2018;7:43–62.
MLA Gönül, İbrahim ve Rumiye Arslan. “Birleştirilmiş Sınıftan Mezun Öğrencilerin Üst Eğitim Kademesinde Karşılaştıkları Sorunlar”. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, c. 7, sy. 1, 2018, ss. 43-62.
Vancouver Gönül İ, Arslan R. Birleştirilmiş Sınıftan Mezun Öğrencilerin Üst Eğitim Kademesinde Karşılaştıkları Sorunlar. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2018;7(1):43-62.

Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Amasya Education Journal)