Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

KONUT PAZARLAMASINDA PAZARLAMA KARMASI STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Yıl 2017, Cilt: 8 Sayı: 15, 1 - 26, 30.06.2017

Öz

Özet: Konut satın alırken, fiyattan konuma, sosyal aktivite imkânlarından

güvenlik sistemlerine kadar farklı çok sayıda kriter geliştiren tüketicilerin

yanısıra; büyüyen pazarın rekabet ortamında hem karını artırmak hem de

imajını güçlendirmek isteyen ve bunun için yeni pazarlama stratejilerine ihtiyaç

duyan firmalar bulunmaktadır.  

Bu bağlamda bu araştırma ile; konut pazarlama stratejilerini değerlendirerek,

tüketicilerin konut satın alma davranışlarını belirlemek ve konut üretimi,

pazarlaması ve satışı yapan firmaların modern pazarlama stratejilerini,

tüketicilerin karar kriterlerini dikkate alarak oluşturmalarını sağlamaktadır. Bu

noktadan hareketle çalışma kapsamında; konut pazarlama ve konut

pazarlamasında karma stratejiler tanıtılmış olup, konut satın alma potansiyeli

olan 250 tüketicinin uygulanan anket ve ölçekle konut satın alma davranışları

analiz edilmiştir.  

Kaynakça

  • AKDENİZ, A.A. (2007). Marka ve Marka Stratejileri, 2. Baskı, Ankara: Nobel Yayınları.
Yıl 2017, Cilt: 8 Sayı: 15, 1 - 26, 30.06.2017

Öz

Kaynakça

  • AKDENİZ, A.A. (2007). Marka ve Marka Stratejileri, 2. Baskı, Ankara: Nobel Yayınları.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Konular Ekonomi
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Özgül Su Bu kişi benim

Burçin Kaplan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 30 Haziran 2017
Gönderilme Tarihi 19 Temmuz 2017
Yayımlandığı Sayı Yıl 2017 Cilt: 8 Sayı: 15

Kaynak Göster

APA Su, Ö., & Kaplan, B. (2017). KONUT PAZARLAMASINDA PAZARLAMA KARMASI STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Bartın Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 8(15), 1-26.

Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Mayıs ve Kasım aylarında olmak üzere yılda iki defa yayımlanan, beş yılını doldurmuş çift kör hakemli uluslararası bir dergidir. Dergimiz 06.04.2015 tarihinden itibaren EBSCO Host’ta, Akademia Sosyal Bilimler İndeksi (ASOS), SOBIAD ve Google akademik indeksinde taranmaktadır. TR Dizin indeksinde taranması için de girişimlerde bulunulmuş olup değerlendirilme süreci devam etmektedir.