Teknolojinin
hızla gelişmesiyle, akıllı cihazlar daha fonksiyonel ve ayırt edici özelliklere
sahip hale gelmiştir. Özellikle iletişim teknolojisi, her geçen gün daha
yaratıcı yeniliklerle, tüketicilere ürünlerini sunmaktadır. Tüketicileri için akıllı
cihazların ayırt edici özellikleri hakkında bilgilendirmeleri, diğer bir
deyişle marka farkındalığı yaratmaları firmalar için son derece önemlidir.
Ancak marka farkındalığının yaratılması, rekabetin yoğun olarak yaşandığı rekabet
ortamında yeterli değildir. Tüketicilerin zihninde markaya üstünlük katan
algılanan kalite düzeyi arttırılmalı ve olumlu marka bağlılığı yaratılarak
geliştirilmelidir.
marka sadakat algılanan kalite marka farkındalığı marka imaj akıllı cihazlar
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Derleme Makale |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 28 Aralık 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 11 Sayı: 2 |
The Journal is committed to upholding the highest standarts of publication ethics and takes all possible measures against any publication malpratices. Submitting researches by all authors mean that they assured their manuscripts are original and attest that the submitted papers represent their contributions and have not been copied or plagiarized in whole or in part from other works. All submissions will be checked by iThenticate before being sent to reviewers according to the Journal's Zero Tolerance on the Plagiarism Policy