Bu çalışma esas olarak kalite yönetimi (KY) ve çevre yönetim (ÇY) sistemlerini bütünleştirmeye yönelik bir akademik çabayı içermektedir. Öncelikli olarak bu iki sistemin bütünleştirilmesinin altında yatan temel sebepler ve bununla ilgili rol oynayabilecek kurumsal dinamikler incelenmiştir. KY, ÇY ve kalite-çevre yönetimi (KÇY) boyutları kapsamlı bir literatür araştırması ile gözden geçirilmiş ve bunların firma performansı ile ilişkilerini ortaya koyan kavramsal bir model önerisi sunulmuştur. Ayrıca, söz konusu model önerisinin gerek yöneticiler gerekse akademisyenler açısından fayda ve önemi ile ilgili değerlendirmelere yer verilmiştir.
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Şubat 2018 |
Gönderilme Tarihi | 5 Eylül 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 16 Sayı: 31 |