BibTex RIS Kaynak Göster

YAŞAR ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME DENEYİMİ: KURUMSAL TEMEL DERSLERİN ÇEVRİMİÇİ OLUŞTURULMASI, YÖNETİMİ VE SUNUMU

Yıl 2014, Cilt: 4 Sayı: 2, - , 01.06.2014

Öz

Bu çalışmada Yaşar Üniversitesi bünyesinde yürütülmekte olan "Kurumsal Temel Dersler"in çevrimiçi olarak oluşturulması, yönetimi ve sunulması süreci ve araştırmacıların bu süreçteki deneyimleri paylaşılmaktadır. Çalışmada üniversitenin "Kurumsal Temel Dersler" bağlamında açık ve uzaktan öğrenme deneyimleri, planlanma, tasarım, üretim, sunum, değerlendirilme aşamaları ve mevcut durum hakkında bilgiler verilmektedir. Bu çalışma ile Yaşar Üniversitesi "Kurumsal Temel Dersler"inin açık ve uzaktan öğrenme ile sunumu sürecinde yaşananlar ve uygulanan çözümler paylaşılarak ulusal alanyazınına katkı sağlanması amaçlanmaktadır

Kaynakça

  • Kısa Sınav ve Testler Mesajlar 2045 3701 3067 11401 7909 9049 8958 10607 65829  6879 1715 1513 3023 2620 10661 7084 8008 8266 9861 59630 1947 308 393 1015 544 8523 690 3677 3950 7338 28385 Forumlar 1668 267 308 160 97 2626 1561 2486 1356 2622 13151
  • (pp. 85-112). Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum Associates. Gustafson, K. L., & Branch, R. M. (2002). Survey of instructional development models (4 ed.). Syracuse: ERIC
  • Clearinghouse on Information and Technology ERIC Document Reproduction Service no. ED 477 517.14

YAŞAR ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME DENEYİMİ: KURUMSAL TEMEL DERSLERİN ÇEVRİMİÇİ OLUŞTURULMASI, YÖNETİMİ VE SUNUMU

Yıl 2014, Cilt: 4 Sayı: 2, - , 01.06.2014

Öz

The aim of this study is to share the creation, management and delivery experience of online courses in Yasar University. The study focuses on university's open and distance learning experiences within the context of "University Foundation Courses"; what happened in this process and implemented solutions are presented. In the study, in addition to the information about current situation, planning, design, production, implementation, evaluation phases are presented

Kaynakça

  • Kısa Sınav ve Testler Mesajlar 2045 3701 3067 11401 7909 9049 8958 10607 65829  6879 1715 1513 3023 2620 10661 7084 8008 8266 9861 59630 1947 308 393 1015 544 8523 690 3677 3950 7338 28385 Forumlar 1668 267 308 160 97 2626 1561 2486 1356 2622 13151
  • (pp. 85-112). Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum Associates. Gustafson, K. L., & Branch, R. M. (2002). Survey of instructional development models (4 ed.). Syracuse: ERIC
  • Clearinghouse on Information and Technology ERIC Document Reproduction Service no. ED 477 517.14
Toplam 3 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yasin Özarslan Bu kişi benim

Emrah Emirtekin Bu kişi benim

Sabah Balta Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2014
Gönderilme Tarihi 5 Ocak 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2014 Cilt: 4 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Özarslan, Y., Emirtekin, E., & Balta, S. (2014). YAŞAR ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME DENEYİMİ: KURUMSAL TEMEL DERSLERİN ÇEVRİMİÇİ OLUŞTURULMASI, YÖNETİMİ VE SUNUMU. Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges), 4(2).