BibTex RIS Kaynak Göster

Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Akademik Hizmetlerden Memnuniyetinin Başarı Durumları İle Birlikte Değerlendirilerek Yapay Sinir Ağları İle Sınıflandırılması

Yıl 2008, Cilt: 4 Sayı: 1, 29 - 37, 01.04.2008

Öz

Bu çalışmada uzaktan eğitim gören Adapazarı Meslek Yüksekokulu öğrencilerinin almış oldukları derslerden
memnuniyetleri sorgulanarak ilgili derslerdeki başarı durumları birlikte değerlendirilmiş, uzaktan eğitim
öğrencilerinin yapar sinir ağları ile sınıflandırılması problemi ele alınmıştır. Burada amaç, yürürlükte olan dersler ile
ilgili öğrenci değerlendirmeleri sonuçlarına göre öğrencilerin başarı durumlarının oluşturulan yapay sinir ağı ile
sınıflandırılması ve başarıya etki eden faktörlerin ders bazında incelenerek uzaktan eğitim öğrencilerinin
başarılarının artırılmasıdır.

CLASSIFICATION OF DISTANCE EDUCATION STUDENTS BY USING ARTIFICIAL NEURAL NETWORK APPROACH BASED ON STUDENT CONTENTMENT ABOUT ACADEMIC SERVICES AND STUDENT PERFORMANCE

Yıl 2008, Cilt: 4 Sayı: 1, 29 - 37, 01.04.2008

Öz

In this study Adapazarı Vocational College distance education students’ contentment on the courses is
surveyed and analyzed together with their performances. Later classification of the students is studied by the
artificial neural network method and a network is created. Objective of this study is to increase the success of the
distance education students by using aforesaid artificial neural network based on student comments and
performances.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA44ZF88BT
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Elif Yavuz Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Nisan 2008
Gönderilme Tarihi 1 Nisan 2008
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 4 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Yavuz, E. (2008). CLASSIFICATION OF DISTANCE EDUCATION STUDENTS BY USING ARTIFICIAL NEURAL NETWORK APPROACH BASED ON STUDENT CONTENTMENT ABOUT ACADEMIC SERVICES AND STUDENT PERFORMANCE. Electronic Letters on Science and Engineering, 4(1), 29-37.