Research Article
BibTex RIS Cite

Intentions of Individuals Receiving Accounting Education to Work in the Tourism Industry in the Accounting Profession

Year 2023, Volume: 5 Issue: 2, 129 - 137, 29.12.2023

Abstract

In order to ensure continuity and gain a competitive advantage in the globalized world, businesses require a range of information and statistics. Accessing the necessary information relies on the accounting system and qualified accounting professionals. Qualified accounting professionals are considered individuals who have received proper accounting education and have developed themselves. The tourism industry is a sector that encompasses various subsectors. The accounting information system used in this sector, along with the employment of qualified personnel, focuses on obtaining financially sound information. The financial status and structure of tourism businesses, budget planning, decision-making processes regarding business operations, and the formulation of management policies all rely on a robust accounting system and qualified personnel. This study aims to determine the attitudes of individuals who have received accounting education towards the tourism industry and to elucidate the impact of these attitudes on their intentions to work in the tourism sector. A study group of 30 individuals was formed for data collection, employing interviews as the research technique. The data obtained through interviews were analyzed descriptively. The research results identified the factors influencing individuals' decision to work as accounting professionals in the tourism sector. Participants emphasized that once these factors are addressed, they would be willing to work as accounting professionals in the tourism sector.

References

  • Acar, D. ve Tetik, N. (2000). Genel muhasebe. Isparta: Tuğra Ofset.
  • Ayoor, I., ve Ganyam, A. (2019). Effect of accounting ınformation system on financial performance of firms: A review of literatüre. IOSR Journal of Business and Management, 21(5), 39-49.
  • Aydoğan, B. (2018). Mesleki ve teknik anadolu liselerinde muhasebe eğitiminin mevcut durumu, muhasebe eğitiminden beklentiler ve karşılaşılan sorunlar: Çorum ili örneği [Yayımlanmamış yüksek lisans tezi]. Hitit Üniversitesi.
  • Afwa, A., Djajasinga, N. D., Sudirman, A., Sari, A. L., Nury, A. ve Adnan, M. (2021). Raising the tourism ındustry as an economic driver post covıd -19 advances in social science, Education and Humanities Research, 560,118-123.
  • Bekci, İ. (2003). Konaklama muhasebesi. Isparta: Süleyman Demirel Üniversitesi.
  • Cantürk, M. (2022) . Meslek liselerinde muhasebe eğitiminin uluslararası muhasebe eğitim standartları açısından değerlendirilmesi: Gaziantep ili örneği.[Yayımlanmamış yüksek lisans tezi]. Celal Bayar Üniversitesi.
  • Civek, F., ve Ulusoy, T. (2021). Cam Tavan Sendromu ve Yetenek Yönetimi: Kavramsal Bir Değerlendirme. İnsan Ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 10(4), 3264-3281. https://doi.org/10.15869/itobiad.903765
  • Civelek, M. A., ve Durukan, B. (1997, Nisan 30). Günümüz koşullarında muhasebe mesleği ve meslek ahlakı. Uluslararası Muhasebe Sempozyumu. İstanbul.
  • Çelik, O. ve Ecer, A. (2009). Efficiency in accounting education: evidence from turkish universities. Critical Perspectives on Accounting. 20(5): 614-634.
  • Çelik, Y., Civek, F. Ulusoy, T. (2022) Küreselleşmenin Bir Sonucu Olarak Covid-19 Pandemisi ve Hizmet Sektörüne Etkisi, Kitap Bölümü: Acar,E ve A. Oğuz (Ed.) Sosyal Bilimlerde Küreselleşme ve Dijitalleşmenin Etkileri
  • Çılgınoğlu, H. (2018). Uluslararası sağlık turizminin ekonomik, hukuki ve idari yönden değerlendirilmesi: Türkiye’deki hastaneler üzerinde örneklem [Doktora tezi]. Kastamonu Üniversitesi.
  • Çılgınoğlu, H., ve Aytuğar, S. (2021). Bolu ili mesleki ve teknik anadolu liseleri yiyecek içecek hizmetleri mutfak dalında yaşanan eğitim sorunları ve çözüm önerileri. Journal Of Tourısm And Gastronomy Studıes, 9(4), 2638-2654.
  • Dalahmetoglu, K. B. ve Çılgınoğlu, H. (2021). The Role of Social Media in Marketing of Gastronomy. Gastronomy and Hospitality Studies in Tourism. Peterlang: Publisher.
  • Dalahmetoğlu, K. B. ve Sevim B. (2021). Innovations in tourism education. Academic Turkish World Studies: Tourism, Culture, Art and Architecture. Berlin: Peter Lang.
  • Demirkan, Ş. (2001, Mayıs 23-27). Muhasebe eğitim yöntemleri, XX. Türkiye Muhasebe Eğitimi Sempozyomu, Muhasebe Eğitiminde Yeni Ufuklar, Antalya.
  • Dey, I. (1993). Qualitative data analysis: a user-friendly guide for social scientists. London: Routledge Publications.
  • Ersoy, M. (2012). Finansal bilgilerin yönetimi sürecinde muhasebe bilgi sistemi. Finansal Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi, 3(6), 9-21.
  • Eleren, A.ve Kılıç, B. (2009). Turizm sektöründe hizmet kalitesi ölçümü üzerine bir literatür araştırması. Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, 1(1), 91-118.
  • Erbaş, A., Temizkıran, R. ve Cankül, D.(2015, Mayıs). Turizmde nitelikli personelin sektöre kazandırılması: Tiyader modeli. I. Eurasia International Tourism Congress: Current Issues, Trends, and Indicators (EITOC-2015), Konya.
  • Figen, Z. (2004). Muhasebe eğitiminde yeni yaklaşımlar, XXXIII. Türkiye Muhasebe Eğitimi Sempozyumu. Antalya.
  • Gönen, S. (2007). Konaklama işletmelerinde muhasebe organizasyonu ve iç kontrol sisteminin etkinliğinin arttırılmasına yönelik bir uygulama. [Yayımlanmamış doktora tezi]. Dokuz Eylül Üniversitesi.
  • Hassan, G. (2022). Effect of accounting ınformation system on financial performance of firms: A review of related literatures, Hıstory Of Accountıng Thoughts: A Methodologıcal Approach, 2(1), 57-60.
  • Kaya, Y. (2019). Lisans düzeyinde verilen muhasebe eğitiminin uluslararası muhasebe eğitim standartlarını karşılama düzeyine yönelik bir araştırma. Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi, 21(2), 482-507.
  • Karlıklı, M. (2016). Ortaöğretim kurumlarında verilen muhasebe eğitiminin muhasebecilik mesleğine uygunluğunun değerlendirilmesi [Yayımlanmamış yüksek lisans tezi], Karadeniz Teknik Üniversitesi.
  • Karasar, N.(2005). Bilimsel araştırma yöntemleri (15. Baskı). Ankara: Nobel Yayınları
  • Kaya, U. ve Daştan, A. (2004, Mayıs 19-23 ). Türkiye’de lisans düzeyinde verilen muhasebe eğitiminin öğrenci-öğretici ve uygulayıcılar açısından değerlendirilmesi, XXIII. Türkiye Muhasebe Eğitimi Sempozyumu, Antalya.
  • Kalmış, H. ve Yılmaz, B. B. (2004, Mayıs 19-23). Lisans seviyesindeki muhasebe eğitiminin mevcut durumu ve geliştirilmesi için yapılması gereken geliştirmeler, XXIII. Türkiye Muhasebe Eğitimi Sempozyumu, Antalya.
  • Kelly, M., Davey, H., ve Haigh, N. (1999). Contemporary accounting education and society. Accounting Education, 8(4), 321–340.
  • Kurtcebe, E. (2008). 21. Yüzyılda muhasebe mesleğinin vizyonu. [Yayımlanmamış yüksek lisans tezi]. Pamukkale Üniversitesi.
  • Kutlu, H. A. (2008). Muhasebe meslek mensupları ve çalışanlarının etik ikilemleri: Kars ve Erzurum illerinde bir araştırma. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi, 63(2), 143- 170.
  • Özkan, M.(2020). Dünden bugüne belirsiz dünyada muhasebe. Accounting and Financial History Research Journal, 18, 135-179.
  • Pu, D., Shengwei, W., Shufang, J. ve Xiaolei, L. (2009). The development of multimedia accounting challenges the quality of accounting personnel [Konferans bildirisi]. 2009 2nd IEEE International Conference on Broadband Network ve Multimedia Technology, Beijing, China.
  • Persson, M. E. (Ed.). (2016). A. c. littleton’s final thoughts on accounting: A collection of unpublished essays. studies in the development of accounting thought. Bingley: Emerald Group Publishing.
  • Sürmen, Y., (1998). Muhasebe. Trabzon: İber Yayınevi.
  • Sevilengül, O. (2007). Genel muhasebe. (13. Baskı), Ankara: Gazi Kitabevi.
  • Süer, H. M. (2007). Ticaret meslek liselerinde muhasebe eğitimi, muhasebe eğitiminden beklentiler ve karşılaşılan sorunlar [Yayımlanmamış yüksek lisan tezi]. İstanbul Üniversitesi..
  • Süklüm, N. (2017). Turizm eğitimi veren meslek yüksekokulları ders programlarının muhasebe dersleri açısından incelenmesi. İşletme Bilimi Dergisi (JOBS), 5(1), 71-86.
  • Şengel, S. (2010). Sürekli muhasebe meslek eğitiminin önemi ve bir değerlendirme. Muhasebe ve Finansman Dergisi, 47(1), 81-94.
  • Tosunoğlu, B., Cengiz, S. ve Anadolu, Z. (2018). Uluslararası muhasebe eğitimi standartları kapsamında muhasebe eğitiminin Türkiye’deki akademisyenler ve muhasebe meslek mensupları açısından incelenmesi. Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi. 5(2): 179-192.
  • Türk Dil Kurumu (TDK). https://sozluk.gov.tr/
  • Ulusoy, T., ve Civek, F. (2020). İnsani İhtiyaçlar Değişiyor Mu? Maslow İhtiyaçlar Hiyarirşisinden Covid-19 İhtiyaçlar Hiyararşisine Teorik Bir Değerlendirme. Social Sciences Studies Journal, 10.
  • Uzun, C. (2020). Turizm işletmelerinde inovasyon stratejileri. Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi, 23(2), 271-294.
  • Yavuz, H. (2014). Muhasebe bilgi sisteminin işletme yönetim kararları üzerinde etkileri: Bartın ilindeki Kobi’ler üzerinde bir araştırma [Yayımlanmamış yüksek lisans tezi]. Bartın Üniversitesi.
  • Yener, M. L. (1994). Otel işletmelerinde muhasebe organizasyonu [Yayımlanmamış yüksek lisans tezi]. İstanbul Üniversitesi.
  • Yıldız, Z. (2011). Turizm sektörünün gelişimi ve istihdam üzerindeki etkisi. Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi, 3(5), 54-71.
  • Yılmaz, B. (2007). Muhasebe standartlarının oluşumu ve uygulanma alanı, Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 7(13), 139-153.
  • Yay Özer, E. (2023). Muhasebe bilgi sisteminin işletme yönetim kararları üzerindeki etkileri: Trc3 bölgesindeki kobilere yönelik bir araştırma [Yayımlanmamış doktora tezi]. Hasan Kalyoncu Üniversitesi.
  • Yıldız, G. (2013). Genel muhasebe. Ankara: Detay Yayıncılık.
  • Yıldırım, M., (2018). Türkiye’de muhasebe mesleği istihdam durumu üzerine bir araştırma [Yayımlanmamış yüksek lisans tezi]. Süleyman Demirel Üniversitesi.

Muhasebe Eğitimi Alan Bireylerin Muhasebe Mesleğine Yönelik Turizm Sektöründe Çalışma Niyetleri

Year 2023, Volume: 5 Issue: 2, 129 - 137, 29.12.2023

Abstract

Küreselleşen dünyada faaliyetlerini sürdüren işletmeler, sürekliliği sağlayabilmek ve rekabet avantajını yakalayabilmek için bir takım bilgi ve istatistiklere ihtiyaç duymaktadırlar. İhtiyaç duyulan bilgilere erişmenin yolu muhasebe sisteminden ve nitelikli muhasebe çalışanlarından geçmektedir. Vasıflı muhasebe meslek elamanları iyi bir muhasebe eğitimi almış ve kendini geliştirmiş olan kişiler olarak nitelendirilmektedir. Turizm sektörü, içerisinde pek çok alt sektör barındıran bir sektördür. Bu sektörde kullanılan muhasebe bilgi sistemi ve istihdam edilen nitelikli personeller finansal açıdan sağlıklı bilgileri elde etmeye odaklanmaktadırlar. Turizm işletmelerinin finansal durumu ve yapısı, bütçe planlaması, işletme faaliyetlerine yönelik karar verme süreci ve yönetim politikalarının oluşturulması iyi bir muhasebe sisteminden ve nitelikli personeller vasıtasıyla oluşmaktadır. Bu çalışma muhasebe eğitimi almış olan bireylerin turizm sektörüne yönelik tutumlarını tespit etmek ve bu tutumlarının turizm sektöründe çalışma niyetlerine etkisini ortaya koymak amacıyla ele alınmıştır. Çalışma grubu olarak 30 kişilik bir çalışma grubu oluşturulmuştur. Mülakat tekniği ile elde edilen veriler betimsel analiz ile çalışmaya aktarılmıştır. Araştırma sonucunda; kişilerin turizm sektörüne yönelik muhasebe elamanı olarak çalışmalarına etki eden faktörler belirlenmiştir. Bu faktörlerin ortadan kaldırılması sonucunda katılımcılar turizm sektöründe muhasebe meslek elamanı olarak istihdam edilebileceklerini vurgulamışlardır.

References

  • Acar, D. ve Tetik, N. (2000). Genel muhasebe. Isparta: Tuğra Ofset.
  • Ayoor, I., ve Ganyam, A. (2019). Effect of accounting ınformation system on financial performance of firms: A review of literatüre. IOSR Journal of Business and Management, 21(5), 39-49.
  • Aydoğan, B. (2018). Mesleki ve teknik anadolu liselerinde muhasebe eğitiminin mevcut durumu, muhasebe eğitiminden beklentiler ve karşılaşılan sorunlar: Çorum ili örneği [Yayımlanmamış yüksek lisans tezi]. Hitit Üniversitesi.
  • Afwa, A., Djajasinga, N. D., Sudirman, A., Sari, A. L., Nury, A. ve Adnan, M. (2021). Raising the tourism ındustry as an economic driver post covıd -19 advances in social science, Education and Humanities Research, 560,118-123.
  • Bekci, İ. (2003). Konaklama muhasebesi. Isparta: Süleyman Demirel Üniversitesi.
  • Cantürk, M. (2022) . Meslek liselerinde muhasebe eğitiminin uluslararası muhasebe eğitim standartları açısından değerlendirilmesi: Gaziantep ili örneği.[Yayımlanmamış yüksek lisans tezi]. Celal Bayar Üniversitesi.
  • Civek, F., ve Ulusoy, T. (2021). Cam Tavan Sendromu ve Yetenek Yönetimi: Kavramsal Bir Değerlendirme. İnsan Ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 10(4), 3264-3281. https://doi.org/10.15869/itobiad.903765
  • Civelek, M. A., ve Durukan, B. (1997, Nisan 30). Günümüz koşullarında muhasebe mesleği ve meslek ahlakı. Uluslararası Muhasebe Sempozyumu. İstanbul.
  • Çelik, O. ve Ecer, A. (2009). Efficiency in accounting education: evidence from turkish universities. Critical Perspectives on Accounting. 20(5): 614-634.
  • Çelik, Y., Civek, F. Ulusoy, T. (2022) Küreselleşmenin Bir Sonucu Olarak Covid-19 Pandemisi ve Hizmet Sektörüne Etkisi, Kitap Bölümü: Acar,E ve A. Oğuz (Ed.) Sosyal Bilimlerde Küreselleşme ve Dijitalleşmenin Etkileri
  • Çılgınoğlu, H. (2018). Uluslararası sağlık turizminin ekonomik, hukuki ve idari yönden değerlendirilmesi: Türkiye’deki hastaneler üzerinde örneklem [Doktora tezi]. Kastamonu Üniversitesi.
  • Çılgınoğlu, H., ve Aytuğar, S. (2021). Bolu ili mesleki ve teknik anadolu liseleri yiyecek içecek hizmetleri mutfak dalında yaşanan eğitim sorunları ve çözüm önerileri. Journal Of Tourısm And Gastronomy Studıes, 9(4), 2638-2654.
  • Dalahmetoglu, K. B. ve Çılgınoğlu, H. (2021). The Role of Social Media in Marketing of Gastronomy. Gastronomy and Hospitality Studies in Tourism. Peterlang: Publisher.
  • Dalahmetoğlu, K. B. ve Sevim B. (2021). Innovations in tourism education. Academic Turkish World Studies: Tourism, Culture, Art and Architecture. Berlin: Peter Lang.
  • Demirkan, Ş. (2001, Mayıs 23-27). Muhasebe eğitim yöntemleri, XX. Türkiye Muhasebe Eğitimi Sempozyomu, Muhasebe Eğitiminde Yeni Ufuklar, Antalya.
  • Dey, I. (1993). Qualitative data analysis: a user-friendly guide for social scientists. London: Routledge Publications.
  • Ersoy, M. (2012). Finansal bilgilerin yönetimi sürecinde muhasebe bilgi sistemi. Finansal Araştırmalar ve Çalışmalar Dergisi, 3(6), 9-21.
  • Eleren, A.ve Kılıç, B. (2009). Turizm sektöründe hizmet kalitesi ölçümü üzerine bir literatür araştırması. Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, 1(1), 91-118.
  • Erbaş, A., Temizkıran, R. ve Cankül, D.(2015, Mayıs). Turizmde nitelikli personelin sektöre kazandırılması: Tiyader modeli. I. Eurasia International Tourism Congress: Current Issues, Trends, and Indicators (EITOC-2015), Konya.
  • Figen, Z. (2004). Muhasebe eğitiminde yeni yaklaşımlar, XXXIII. Türkiye Muhasebe Eğitimi Sempozyumu. Antalya.
  • Gönen, S. (2007). Konaklama işletmelerinde muhasebe organizasyonu ve iç kontrol sisteminin etkinliğinin arttırılmasına yönelik bir uygulama. [Yayımlanmamış doktora tezi]. Dokuz Eylül Üniversitesi.
  • Hassan, G. (2022). Effect of accounting ınformation system on financial performance of firms: A review of related literatures, Hıstory Of Accountıng Thoughts: A Methodologıcal Approach, 2(1), 57-60.
  • Kaya, Y. (2019). Lisans düzeyinde verilen muhasebe eğitiminin uluslararası muhasebe eğitim standartlarını karşılama düzeyine yönelik bir araştırma. Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi, 21(2), 482-507.
  • Karlıklı, M. (2016). Ortaöğretim kurumlarında verilen muhasebe eğitiminin muhasebecilik mesleğine uygunluğunun değerlendirilmesi [Yayımlanmamış yüksek lisans tezi], Karadeniz Teknik Üniversitesi.
  • Karasar, N.(2005). Bilimsel araştırma yöntemleri (15. Baskı). Ankara: Nobel Yayınları
  • Kaya, U. ve Daştan, A. (2004, Mayıs 19-23 ). Türkiye’de lisans düzeyinde verilen muhasebe eğitiminin öğrenci-öğretici ve uygulayıcılar açısından değerlendirilmesi, XXIII. Türkiye Muhasebe Eğitimi Sempozyumu, Antalya.
  • Kalmış, H. ve Yılmaz, B. B. (2004, Mayıs 19-23). Lisans seviyesindeki muhasebe eğitiminin mevcut durumu ve geliştirilmesi için yapılması gereken geliştirmeler, XXIII. Türkiye Muhasebe Eğitimi Sempozyumu, Antalya.
  • Kelly, M., Davey, H., ve Haigh, N. (1999). Contemporary accounting education and society. Accounting Education, 8(4), 321–340.
  • Kurtcebe, E. (2008). 21. Yüzyılda muhasebe mesleğinin vizyonu. [Yayımlanmamış yüksek lisans tezi]. Pamukkale Üniversitesi.
  • Kutlu, H. A. (2008). Muhasebe meslek mensupları ve çalışanlarının etik ikilemleri: Kars ve Erzurum illerinde bir araştırma. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi, 63(2), 143- 170.
  • Özkan, M.(2020). Dünden bugüne belirsiz dünyada muhasebe. Accounting and Financial History Research Journal, 18, 135-179.
  • Pu, D., Shengwei, W., Shufang, J. ve Xiaolei, L. (2009). The development of multimedia accounting challenges the quality of accounting personnel [Konferans bildirisi]. 2009 2nd IEEE International Conference on Broadband Network ve Multimedia Technology, Beijing, China.
  • Persson, M. E. (Ed.). (2016). A. c. littleton’s final thoughts on accounting: A collection of unpublished essays. studies in the development of accounting thought. Bingley: Emerald Group Publishing.
  • Sürmen, Y., (1998). Muhasebe. Trabzon: İber Yayınevi.
  • Sevilengül, O. (2007). Genel muhasebe. (13. Baskı), Ankara: Gazi Kitabevi.
  • Süer, H. M. (2007). Ticaret meslek liselerinde muhasebe eğitimi, muhasebe eğitiminden beklentiler ve karşılaşılan sorunlar [Yayımlanmamış yüksek lisan tezi]. İstanbul Üniversitesi..
  • Süklüm, N. (2017). Turizm eğitimi veren meslek yüksekokulları ders programlarının muhasebe dersleri açısından incelenmesi. İşletme Bilimi Dergisi (JOBS), 5(1), 71-86.
  • Şengel, S. (2010). Sürekli muhasebe meslek eğitiminin önemi ve bir değerlendirme. Muhasebe ve Finansman Dergisi, 47(1), 81-94.
  • Tosunoğlu, B., Cengiz, S. ve Anadolu, Z. (2018). Uluslararası muhasebe eğitimi standartları kapsamında muhasebe eğitiminin Türkiye’deki akademisyenler ve muhasebe meslek mensupları açısından incelenmesi. Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi. 5(2): 179-192.
  • Türk Dil Kurumu (TDK). https://sozluk.gov.tr/
  • Ulusoy, T., ve Civek, F. (2020). İnsani İhtiyaçlar Değişiyor Mu? Maslow İhtiyaçlar Hiyarirşisinden Covid-19 İhtiyaçlar Hiyararşisine Teorik Bir Değerlendirme. Social Sciences Studies Journal, 10.
  • Uzun, C. (2020). Turizm işletmelerinde inovasyon stratejileri. Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi, 23(2), 271-294.
  • Yavuz, H. (2014). Muhasebe bilgi sisteminin işletme yönetim kararları üzerinde etkileri: Bartın ilindeki Kobi’ler üzerinde bir araştırma [Yayımlanmamış yüksek lisans tezi]. Bartın Üniversitesi.
  • Yener, M. L. (1994). Otel işletmelerinde muhasebe organizasyonu [Yayımlanmamış yüksek lisans tezi]. İstanbul Üniversitesi.
  • Yıldız, Z. (2011). Turizm sektörünün gelişimi ve istihdam üzerindeki etkisi. Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi, 3(5), 54-71.
  • Yılmaz, B. (2007). Muhasebe standartlarının oluşumu ve uygulanma alanı, Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 7(13), 139-153.
  • Yay Özer, E. (2023). Muhasebe bilgi sisteminin işletme yönetim kararları üzerindeki etkileri: Trc3 bölgesindeki kobilere yönelik bir araştırma [Yayımlanmamış doktora tezi]. Hasan Kalyoncu Üniversitesi.
  • Yıldız, G. (2013). Genel muhasebe. Ankara: Detay Yayıncılık.
  • Yıldırım, M., (2018). Türkiye’de muhasebe mesleği istihdam durumu üzerine bir araştırma [Yayımlanmamış yüksek lisans tezi]. Süleyman Demirel Üniversitesi.
There are 49 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Econometric and Statistical Methods
Journal Section Research Article
Authors

Kaan Berk Dalahmetoglu

Early Pub Date December 25, 2023
Publication Date December 29, 2023
Acceptance Date November 1, 2023
Published in Issue Year 2023 Volume: 5 Issue: 2

Cite

APA Dalahmetoglu, K. B. (2023). Muhasebe Eğitimi Alan Bireylerin Muhasebe Mesleğine Yönelik Turizm Sektöründe Çalışma Niyetleri. Quantrade Journal of Complex Systems in Social Sciences, 5(2), 129-137.

NOTICE: The names and email addresses entered in this journal site will be used exclusively for the stated purposes of this journal and will not be made available for any other purpose or to any other party.