BibTex RIS Kaynak Göster

Öğrencilerin Bağlamsal Kelime Öğretimi Hakkındaki Görüşleri: Yapılandırmacı Bir Değerlendirme

Yıl 2016, Cilt: 12 Sayı: 2, 87 - 106, 01.12.2016

Öz

Mevcut çalışma yabancı dil öğretimi alanında öğrencilerin yapılandırmacılığa uygun olarak bağlamsal kelime
öğretimi hakkındaki görüşlerine ışık tutabilmeyi amaçlayan niceliksel bir araştırmadır. Bu sebeple, çalışma
dördüncü sınıf üniversite öğrencilerinin yapılandırmacılığa uygun olarak bağlamsal kelime öğretimi hakkındaki
tutumları ile bireysel farklılıkları ve başarı notları arasında herhangi bir ilişki olup olmadığını incelemektedir. Bu
anlamada çalışmanın amacına uygun olarak vakaya özgü bir tutum ölçeği geliştirilmiştir. Sonuçlar, literatürde
yer alan önceki çalışmalarla karşılaştırıldığında yapılandırmacılığa uygun olarak bağlamsal kelime öğretiminin
yabancı dil öğretimi açısından yeni faydalar sağlayabileceğini işaret etmektedir.

Students’ Views on Contextual Vocabulary Teaching: A Constructivist View

Yıl 2016, Cilt: 12 Sayı: 2, 87 - 106, 01.12.2016

Öz

The current study is a quantitative research that aims to throw light on the place of students’ views on contextual vocabulary teaching in conformity with Constructivism (CVTC) in the field of foreign language teaching. Hence, the study investigates whether any significant correlation exists between the fourth year university students’ attitudes concerning CVTC in terms of their individual differences and their achievement scores. In this sense, a case-specific attitude scale was also developed for the purpose of the study. The results juxtaposed with the previous findings in the literature indicate that CVTC would serve new benefits for the interests of foreign language teaching.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA69PS29FJ
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Bahadır Tosun Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2016 Cilt: 12 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Tosun, B. (2016). Students’ Views on Contextual Vocabulary Teaching: A Constructivist View. Journal of Language and Linguistic Studies, 12(2), 87-106.
AMA Tosun B. Students’ Views on Contextual Vocabulary Teaching: A Constructivist View. Journal of Language and Linguistic Studies. Aralık 2016;12(2):87-106.
Chicago Tosun, Bahadır. “Students’ Views on Contextual Vocabulary Teaching: A Constructivist View”. Journal of Language and Linguistic Studies 12, sy. 2 (Aralık 2016): 87-106.
EndNote Tosun B (01 Aralık 2016) Students’ Views on Contextual Vocabulary Teaching: A Constructivist View. Journal of Language and Linguistic Studies 12 2 87–106.
IEEE B. Tosun, “Students’ Views on Contextual Vocabulary Teaching: A Constructivist View”, Journal of Language and Linguistic Studies, c. 12, sy. 2, ss. 87–106, 2016.
ISNAD Tosun, Bahadır. “Students’ Views on Contextual Vocabulary Teaching: A Constructivist View”. Journal of Language and Linguistic Studies 12/2 (Aralık 2016), 87-106.
JAMA Tosun B. Students’ Views on Contextual Vocabulary Teaching: A Constructivist View. Journal of Language and Linguistic Studies. 2016;12:87–106.
MLA Tosun, Bahadır. “Students’ Views on Contextual Vocabulary Teaching: A Constructivist View”. Journal of Language and Linguistic Studies, c. 12, sy. 2, 2016, ss. 87-106.
Vancouver Tosun B. Students’ Views on Contextual Vocabulary Teaching: A Constructivist View. Journal of Language and Linguistic Studies. 2016;12(2):87-106.