BibTex RIS Kaynak Göster

The Evaluation of Students on Ideas About The Departmant of Computer Education and Instructional Technology (CEIT) According to Rasch Measurement Model

Yıl 2012, Cilt: 7 Sayı: 2, 777 - 784, 01.03.2012

Öz

The aim of research is the evaluation of students on ideas about The Departmant of Computer Education and Instructional Technology (CEIT) according to Rasch measurement model. Study group are 21 students graduated from The Departmant of Computer Education and Instructional Technology in Faculty of Education of Firat University. Rasch measurement model has three faces. This faces are 21 avaluator, 10 criterions and the 1st, 2nd, 3rd, 4th classe. The one of research results is the best programs in the framework of the criteria classes, respectively 4., 3., 2. ve 1. Research resuls are explored with workshops.

ÖĞRENCİLERİN BÖTE BÖLÜMÜNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN RASCH ÖLÇME MODELİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ (FIRAT ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)

Yıl 2012, Cilt: 7 Sayı: 2, 777 - 784, 01.03.2012

Öz

Araştırmanın amacı, “Öğrencilerin Fakültesi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (BÖTE) Bölümüne ilişkin
görüşlerinin Rasch ölçme modeline göre değerlendirilmesidir. Çalışma grubu,
Fırat Üniversitesi Eğitim Fakültesi BÖTE bölümünden mezun olan 21 öğrencidir. Rasch
ölçme modelinde üç yüzey bulunmaktadır. Bu yüzeyler, 21 değerlendirmeci, 10
ölçüt ve 1., 2., 3., 4. sınıflardır. Araştırma sonuçlarından biri, belirlenen
ölçütler çerçevesinde programları en iyi olan sınıflar sırasıyla 4., 3., 2. ve
1. Sınıftır. Araştırma sonuçları çalıştaylarla irdelenmelidir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Çetin Semerci Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Cilt: 7 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Semerci, Ç. (2012). ÖĞRENCİLERİN BÖTE BÖLÜMÜNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN RASCH ÖLÇME MODELİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ (FIRAT ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ). Education Sciences, 7(2), 777-784. https://doi.org/10.12739/10.12739
AMA Semerci Ç. ÖĞRENCİLERİN BÖTE BÖLÜMÜNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN RASCH ÖLÇME MODELİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ (FIRAT ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ). NWSA. Mart 2012;7(2):777-784. doi:10.12739/10.12739
Chicago Semerci, Çetin. “ÖĞRENCİLERİN BÖTE BÖLÜMÜNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN RASCH ÖLÇME MODELİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ (FIRAT ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)”. Education Sciences 7, sy. 2 (Mart 2012): 777-84. https://doi.org/10.12739/10.12739.
EndNote Semerci Ç (01 Mart 2012) ÖĞRENCİLERİN BÖTE BÖLÜMÜNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN RASCH ÖLÇME MODELİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ (FIRAT ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ). Education Sciences 7 2 777–784.
IEEE Ç. Semerci, “ÖĞRENCİLERİN BÖTE BÖLÜMÜNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN RASCH ÖLÇME MODELİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ (FIRAT ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)”, NWSA, c. 7, sy. 2, ss. 777–784, 2012, doi: 10.12739/10.12739.
ISNAD Semerci, Çetin. “ÖĞRENCİLERİN BÖTE BÖLÜMÜNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN RASCH ÖLÇME MODELİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ (FIRAT ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)”. Education Sciences 7/2 (Mart 2012), 777-784. https://doi.org/10.12739/10.12739.
JAMA Semerci Ç. ÖĞRENCİLERİN BÖTE BÖLÜMÜNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN RASCH ÖLÇME MODELİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ (FIRAT ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ). NWSA. 2012;7:777–784.
MLA Semerci, Çetin. “ÖĞRENCİLERİN BÖTE BÖLÜMÜNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN RASCH ÖLÇME MODELİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ (FIRAT ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)”. Education Sciences, c. 7, sy. 2, 2012, ss. 777-84, doi:10.12739/10.12739.
Vancouver Semerci Ç. ÖĞRENCİLERİN BÖTE BÖLÜMÜNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN RASCH ÖLÇME MODELİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ (FIRAT ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ). NWSA. 2012;7(2):777-84.