Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2011, Cilt: 6 Sayı: 2, 1463 - 1476, 01.03.2011

Öz

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SPEKTROFOTOMETRİ VE C VİTAMİNİNE İLİŞKİN BİLGİ DÜZEYi YETERLİKLERİ VE SPEKTROFOTOMETRELERİN EĞİTİMDE KULLANILMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

Yıl 2011, Cilt: 6 Sayı: 2, 1463 - 1476, 01.03.2011

Öz

Çalışmada, fen bilgisi öğretmen adaylarının spektrofotometri ve C vitamini bilgi düzeylerinin incelenmesi ve spektrofotometrelerin eğitim alanında kullanılmasına yönelik görüşlerinin alınması amaçlanmaktadır. Araştırma tarama modelinde olup evren Muğla Üniversitesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği bölümü öğrencilerinden oluşurken örneklem bu evrenden tabakalı örnekleme yöntemiyle belirlenmiş 64 öğrenciden oluşmaktadır. Veri toplama aşamasında, bilgi düzeyi testi ve spektrofotometrelerin eğitimde kullanılmasına yönelik yarı yapılandırılmış görüşme kullanılmıştır. Bulgular, öğretmen adaylarının büyük çoğunluğunun spektrofotometri ve C vitaminine ilişkin bilgi düzeylerinin kısmen yeterli olduğunu göstermiştir. Görüşmeler, kısaca, öğretmen adaylarının spektrofotometrelerin eğitim alanında kullanılmasının yararlı ve uygun olabileceğini düşündükleri yönünde sonuçlanmıştır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

HİLAL Küçük Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 6 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Küçük, H. (2011). FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SPEKTROFOTOMETRİ VE C VİTAMİNİNE İLİŞKİN BİLGİ DÜZEYi YETERLİKLERİ VE SPEKTROFOTOMETRELERİN EĞİTİMDE KULLANILMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ. Education Sciences, 6(2), 1463-1476.
AMA Küçük H. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SPEKTROFOTOMETRİ VE C VİTAMİNİNE İLİŞKİN BİLGİ DÜZEYi YETERLİKLERİ VE SPEKTROFOTOMETRELERİN EĞİTİMDE KULLANILMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ. NWSA. Mart 2011;6(2):1463-1476.
Chicago Küçük, HİLAL. “FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SPEKTROFOTOMETRİ VE C VİTAMİNİNE İLİŞKİN BİLGİ DÜZEYi YETERLİKLERİ VE SPEKTROFOTOMETRELERİN EĞİTİMDE KULLANILMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ”. Education Sciences 6, sy. 2 (Mart 2011): 1463-76.
EndNote Küçük H (01 Mart 2011) FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SPEKTROFOTOMETRİ VE C VİTAMİNİNE İLİŞKİN BİLGİ DÜZEYi YETERLİKLERİ VE SPEKTROFOTOMETRELERİN EĞİTİMDE KULLANILMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ. Education Sciences 6 2 1463–1476.
IEEE H. Küçük, “FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SPEKTROFOTOMETRİ VE C VİTAMİNİNE İLİŞKİN BİLGİ DÜZEYi YETERLİKLERİ VE SPEKTROFOTOMETRELERİN EĞİTİMDE KULLANILMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ”, NWSA, c. 6, sy. 2, ss. 1463–1476, 2011.
ISNAD Küçük, HİLAL. “FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SPEKTROFOTOMETRİ VE C VİTAMİNİNE İLİŞKİN BİLGİ DÜZEYi YETERLİKLERİ VE SPEKTROFOTOMETRELERİN EĞİTİMDE KULLANILMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ”. Education Sciences 6/2 (Mart 2011), 1463-1476.
JAMA Küçük H. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SPEKTROFOTOMETRİ VE C VİTAMİNİNE İLİŞKİN BİLGİ DÜZEYi YETERLİKLERİ VE SPEKTROFOTOMETRELERİN EĞİTİMDE KULLANILMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ. NWSA. 2011;6:1463–1476.
MLA Küçük, HİLAL. “FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SPEKTROFOTOMETRİ VE C VİTAMİNİNE İLİŞKİN BİLGİ DÜZEYi YETERLİKLERİ VE SPEKTROFOTOMETRELERİN EĞİTİMDE KULLANILMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ”. Education Sciences, c. 6, sy. 2, 2011, ss. 1463-76.
Vancouver Küçük H. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SPEKTROFOTOMETRİ VE C VİTAMİNİNE İLİŞKİN BİLGİ DÜZEYi YETERLİKLERİ VE SPEKTROFOTOMETRELERİN EĞİTİMDE KULLANILMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ. NWSA. 2011;6(2):1463-76.