Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2011, Cilt: 6 Sayı: 2, 1651 - 1658, 01.03.2011

Öz

TÜRKÇE DERSİNDE KAYNAK KİŞİ OLARAK ÂŞIKLARDAN YARARLANMA

Yıl 2011, Cilt: 6 Sayı: 2, 1651 - 1658, 01.03.2011

Öz

Derslerde kaynak kişiden yararlanmak, öğrenmenin kalıcılığına olumlu yönde etki edecek bir yöntem olarak kullanılabilir. Derslerde yararlanılacak kaynak kişi, öğrenci velisi, okulda görevli bir öğretmen ya da yönetici, sanatçı veya alanında uzman biri olabilir. Kaynak kişi yöntemi okul öncesi, ilköğretim, orta ve yüksek öğretimde birçok derste öğretim yöntemi olarak kullanılabilir. Kaynak kişi olarak bazı derslerde âşıklardan da yararlanılmaktadır. Âşıklardan yararlanılabilecek derslerden biri de Türkçe’dir. Türkçe dersinde dinleme, yazma, okuma ve konuşma alanlarında âşıklardan kaynak kişi olarak yararlanılabilir. Ayrıca Türkçe dersinde şiir öğretiminde de âşıklar derslere davet edilebilir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Serdarhan Musa Taskaya Bu kişi benim

Osman Taşkaya Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 6 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Taskaya, S. M., & Taşkaya, O. (2011). TÜRKÇE DERSİNDE KAYNAK KİŞİ OLARAK ÂŞIKLARDAN YARARLANMA. Education Sciences, 6(2), 1651-1658.
AMA Taskaya SM, Taşkaya O. TÜRKÇE DERSİNDE KAYNAK KİŞİ OLARAK ÂŞIKLARDAN YARARLANMA. NWSA. Mart 2011;6(2):1651-1658.
Chicago Taskaya, Serdarhan Musa, ve Osman Taşkaya. “TÜRKÇE DERSİNDE KAYNAK KİŞİ OLARAK ÂŞIKLARDAN YARARLANMA”. Education Sciences 6, sy. 2 (Mart 2011): 1651-58.
EndNote Taskaya SM, Taşkaya O (01 Mart 2011) TÜRKÇE DERSİNDE KAYNAK KİŞİ OLARAK ÂŞIKLARDAN YARARLANMA. Education Sciences 6 2 1651–1658.
IEEE S. M. Taskaya ve O. Taşkaya, “TÜRKÇE DERSİNDE KAYNAK KİŞİ OLARAK ÂŞIKLARDAN YARARLANMA”, NWSA, c. 6, sy. 2, ss. 1651–1658, 2011.
ISNAD Taskaya, Serdarhan Musa - Taşkaya, Osman. “TÜRKÇE DERSİNDE KAYNAK KİŞİ OLARAK ÂŞIKLARDAN YARARLANMA”. Education Sciences 6/2 (Mart 2011), 1651-1658.
JAMA Taskaya SM, Taşkaya O. TÜRKÇE DERSİNDE KAYNAK KİŞİ OLARAK ÂŞIKLARDAN YARARLANMA. NWSA. 2011;6:1651–1658.
MLA Taskaya, Serdarhan Musa ve Osman Taşkaya. “TÜRKÇE DERSİNDE KAYNAK KİŞİ OLARAK ÂŞIKLARDAN YARARLANMA”. Education Sciences, c. 6, sy. 2, 2011, ss. 1651-8.
Vancouver Taskaya SM, Taşkaya O. TÜRKÇE DERSİNDE KAYNAK KİŞİ OLARAK ÂŞIKLARDAN YARARLANMA. NWSA. 2011;6(2):1651-8.