Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2011, Cilt: 6 Sayı: 1, 219 - 230, 01.02.2011

Öz

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ OKUL FORMATÖRÜ ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİ TEKNOLOJİSİ SINIFLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ:(DENİZLİ İLİ ÖRNEĞİ)

Yıl 2011, Cilt: 6 Sayı: 1, 219 - 230, 01.02.2011

Öz

Bu araştırmanın amacı; İlköğretim kurumlarında bulunan bilgi teknolojisi sınıflarının kullanım amaçlarının, varolan fiziksel durumlarının ve bu sınıfların öğretim açısından uygunluğunun Bilişim Teknolojileri Okul Formatörü öğretmenlerinin görüşleri doğrultusunda belirlenmesidir. Araştırmada toplanan veriler doğrultusunda bilgi teknolojisi sınıflarının öğrencilere bilgisayar farkındalığı ve bilgisayar okuryazarlığı becerilerinin kazandırılması amacıyla kullanıldığı ancak ileri seviye bilgisayar becerilerinin kazandırılmasında yeterince kullanılmadığı, en çok yabancı dil alanı derslerinin uygulamalarında kullanıldıkları, bilgi teknolojisi sınıfındaki bilgisayar sayısının ve sınıfındaki internet bağlantı hızı ve kapasitesi öğretim için uygun olmadığı sonuçlarına ulaşılmıştır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Adem Özel Bu kişi benim

Abdurrahman Tanrıöğen Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Şubat 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 6 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Özel, A., & Tanrıöğen, A. (2011). BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ OKUL FORMATÖRÜ ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİ TEKNOLOJİSİ SINIFLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ:(DENİZLİ İLİ ÖRNEĞİ). Education Sciences, 6(1), 219-230.
AMA Özel A, Tanrıöğen A. BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ OKUL FORMATÖRÜ ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİ TEKNOLOJİSİ SINIFLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ:(DENİZLİ İLİ ÖRNEĞİ). NWSA. Şubat 2011;6(1):219-230.
Chicago Özel, Adem, ve Abdurrahman Tanrıöğen. “BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ OKUL FORMATÖRÜ ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİ TEKNOLOJİSİ SINIFLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ:(DENİZLİ İLİ ÖRNEĞİ)”. Education Sciences 6, sy. 1 (Şubat 2011): 219-30.
EndNote Özel A, Tanrıöğen A (01 Şubat 2011) BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ OKUL FORMATÖRÜ ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİ TEKNOLOJİSİ SINIFLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ:(DENİZLİ İLİ ÖRNEĞİ). Education Sciences 6 1 219–230.
IEEE A. Özel ve A. Tanrıöğen, “BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ OKUL FORMATÖRÜ ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİ TEKNOLOJİSİ SINIFLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ:(DENİZLİ İLİ ÖRNEĞİ)”, NWSA, c. 6, sy. 1, ss. 219–230, 2011.
ISNAD Özel, Adem - Tanrıöğen, Abdurrahman. “BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ OKUL FORMATÖRÜ ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİ TEKNOLOJİSİ SINIFLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ:(DENİZLİ İLİ ÖRNEĞİ)”. Education Sciences 6/1 (Şubat 2011), 219-230.
JAMA Özel A, Tanrıöğen A. BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ OKUL FORMATÖRÜ ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİ TEKNOLOJİSİ SINIFLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ:(DENİZLİ İLİ ÖRNEĞİ). NWSA. 2011;6:219–230.
MLA Özel, Adem ve Abdurrahman Tanrıöğen. “BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ OKUL FORMATÖRÜ ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİ TEKNOLOJİSİ SINIFLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ:(DENİZLİ İLİ ÖRNEĞİ)”. Education Sciences, c. 6, sy. 1, 2011, ss. 219-30.
Vancouver Özel A, Tanrıöğen A. BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ OKUL FORMATÖRÜ ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİ TEKNOLOJİSİ SINIFLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ:(DENİZLİ İLİ ÖRNEĞİ). NWSA. 2011;6(1):219-30.