Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2011, Cilt: 6 Sayı: 1, 621 - 631, 01.02.2011

Öz

İLKÖĞRETİM MÜFETTİŞLERİNİN ÇAĞDAŞ EĞİTİM DENETİMİ İLKELERİNE VE KLİNİKSEL DENETİME YÖNELİK DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ALGILARI

Yıl 2011, Cilt: 6 Sayı: 1, 621 - 631, 01.02.2011

Öz

Bu araştırmanın amacı İlköğretim Müfettişlerinin Çağdaş Eğitim Denetimi İlkelerine ve Kliniksel Denetime yönelik davranışlarına ilişkin öğretmen algılarının neler olduğunu belirleyerek; bu algıların araştırmaya katılanların kişisel değişkenlerine göre anlamlı farklılık gösterip göstermediklerini ortaya koymaktır. Araştırmanın evreni İstanbul ili Avrupa Bölümü İlköğretim okullarında çalışmakta olan öğretmenlerden oluşmaktadır. Örneklemi, okul büyüklüğü göz önünde bulundurularak, random yoluyla belirlenen toplam beş ilçeden seçilen 30 resmi ilköğretim okulundaki 634 öğretmen oluşturmaktadır. Araştırma sonucunda İlköğretim müfettişlerinin Çağdaş Eğitim Denetimi İlkelerine ve Kliniksel Denetime yönelik davranışlarına ilişkin öğretmen algıları “biraz katılıyorum” düzeyindedir. 

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

MUHARREM Köklü Bu kişi benim

Emine Kunduz Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Şubat 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 6 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Köklü, M., & Kunduz, E. (2011). İLKÖĞRETİM MÜFETTİŞLERİNİN ÇAĞDAŞ EĞİTİM DENETİMİ İLKELERİNE VE KLİNİKSEL DENETİME YÖNELİK DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ALGILARI. Education Sciences, 6(1), 621-631.
AMA Köklü M, Kunduz E. İLKÖĞRETİM MÜFETTİŞLERİNİN ÇAĞDAŞ EĞİTİM DENETİMİ İLKELERİNE VE KLİNİKSEL DENETİME YÖNELİK DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ALGILARI. NWSA. Şubat 2011;6(1):621-631.
Chicago Köklü, MUHARREM, ve Emine Kunduz. “İLKÖĞRETİM MÜFETTİŞLERİNİN ÇAĞDAŞ EĞİTİM DENETİMİ İLKELERİNE VE KLİNİKSEL DENETİME YÖNELİK DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ALGILARI”. Education Sciences 6, sy. 1 (Şubat 2011): 621-31.
EndNote Köklü M, Kunduz E (01 Şubat 2011) İLKÖĞRETİM MÜFETTİŞLERİNİN ÇAĞDAŞ EĞİTİM DENETİMİ İLKELERİNE VE KLİNİKSEL DENETİME YÖNELİK DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ALGILARI. Education Sciences 6 1 621–631.
IEEE M. Köklü ve E. Kunduz, “İLKÖĞRETİM MÜFETTİŞLERİNİN ÇAĞDAŞ EĞİTİM DENETİMİ İLKELERİNE VE KLİNİKSEL DENETİME YÖNELİK DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ALGILARI”, NWSA, c. 6, sy. 1, ss. 621–631, 2011.
ISNAD Köklü, MUHARREM - Kunduz, Emine. “İLKÖĞRETİM MÜFETTİŞLERİNİN ÇAĞDAŞ EĞİTİM DENETİMİ İLKELERİNE VE KLİNİKSEL DENETİME YÖNELİK DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ALGILARI”. Education Sciences 6/1 (Şubat 2011), 621-631.
JAMA Köklü M, Kunduz E. İLKÖĞRETİM MÜFETTİŞLERİNİN ÇAĞDAŞ EĞİTİM DENETİMİ İLKELERİNE VE KLİNİKSEL DENETİME YÖNELİK DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ALGILARI. NWSA. 2011;6:621–631.
MLA Köklü, MUHARREM ve Emine Kunduz. “İLKÖĞRETİM MÜFETTİŞLERİNİN ÇAĞDAŞ EĞİTİM DENETİMİ İLKELERİNE VE KLİNİKSEL DENETİME YÖNELİK DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ALGILARI”. Education Sciences, c. 6, sy. 1, 2011, ss. 621-3.
Vancouver Köklü M, Kunduz E. İLKÖĞRETİM MÜFETTİŞLERİNİN ÇAĞDAŞ EĞİTİM DENETİMİ İLKELERİNE VE KLİNİKSEL DENETİME YÖNELİK DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ALGILARI. NWSA. 2011;6(1):621-3.