Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2011, Cilt: 6 Sayı: 1, 783 - 792, 01.02.2011

Öz

YENİ EĞİTİM PROGRAMLARINA İLKÖĞRETİM OKULLARININ VE İLKÖĞRETİM OKULU MÜDÜRLERİNİN HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİ

Yıl 2011, Cilt: 6 Sayı: 1, 783 - 792, 01.02.2011

Öz

Bu araştırmanın genel amacı, İstanbul İlindeki İlköğretim okullarının ve ilköğretim okulları müdürlerinin, 2005-2006 öğretim yılında uygulanan 1, 2, 3, 4 ve 5.sınıflarda yeni eğitim programlarına hazır bulunuşluk düzeylerine ilişkin görüşlerini belirlemektir. Araştırmada genel tarama modeli kullanılmıştır. Kullanılan anket formu 387 ilköğretim okulu müdürüne uygulanmıştır. Araştırmada, müdürlerin kişisel özelliklerini belirlemek için beş sorudan oluşan bir form; hazır bulunuşluk düzeylerini belirlemek için yirmialtı sorudan oluşan dörtlü dereceleme likert ölçeği kullanılmıştır. Anketlerden elde edilen veriler aritmetik ortalama, yüzde, standart sapma, “F Testi” (tek yönlü varyans analizi) ve “t-Testi” kullanılarak analiz edilmiştir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Nezaket Atmaca Bu kişi benim

MUHARREM Köklü Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Şubat 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 6 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Atmaca, N., & Köklü, M. (2011). YENİ EĞİTİM PROGRAMLARINA İLKÖĞRETİM OKULLARININ VE İLKÖĞRETİM OKULU MÜDÜRLERİNİN HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİ. Education Sciences, 6(1), 783-792.
AMA Atmaca N, Köklü M. YENİ EĞİTİM PROGRAMLARINA İLKÖĞRETİM OKULLARININ VE İLKÖĞRETİM OKULU MÜDÜRLERİNİN HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİ. NWSA. Şubat 2011;6(1):783-792.
Chicago Atmaca, Nezaket, ve MUHARREM Köklü. “YENİ EĞİTİM PROGRAMLARINA İLKÖĞRETİM OKULLARININ VE İLKÖĞRETİM OKULU MÜDÜRLERİNİN HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİ”. Education Sciences 6, sy. 1 (Şubat 2011): 783-92.
EndNote Atmaca N, Köklü M (01 Şubat 2011) YENİ EĞİTİM PROGRAMLARINA İLKÖĞRETİM OKULLARININ VE İLKÖĞRETİM OKULU MÜDÜRLERİNİN HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİ. Education Sciences 6 1 783–792.
IEEE N. Atmaca ve M. Köklü, “YENİ EĞİTİM PROGRAMLARINA İLKÖĞRETİM OKULLARININ VE İLKÖĞRETİM OKULU MÜDÜRLERİNİN HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİ”, NWSA, c. 6, sy. 1, ss. 783–792, 2011.
ISNAD Atmaca, Nezaket - Köklü, MUHARREM. “YENİ EĞİTİM PROGRAMLARINA İLKÖĞRETİM OKULLARININ VE İLKÖĞRETİM OKULU MÜDÜRLERİNİN HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİ”. Education Sciences 6/1 (Şubat 2011), 783-792.
JAMA Atmaca N, Köklü M. YENİ EĞİTİM PROGRAMLARINA İLKÖĞRETİM OKULLARININ VE İLKÖĞRETİM OKULU MÜDÜRLERİNİN HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİ. NWSA. 2011;6:783–792.
MLA Atmaca, Nezaket ve MUHARREM Köklü. “YENİ EĞİTİM PROGRAMLARINA İLKÖĞRETİM OKULLARININ VE İLKÖĞRETİM OKULU MÜDÜRLERİNİN HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİ”. Education Sciences, c. 6, sy. 1, 2011, ss. 783-92.
Vancouver Atmaca N, Köklü M. YENİ EĞİTİM PROGRAMLARINA İLKÖĞRETİM OKULLARININ VE İLKÖĞRETİM OKULU MÜDÜRLERİNİN HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİ. NWSA. 2011;6(1):783-92.