Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2011, Cilt: 6 Sayı: 1, 958 - 987, 01.02.2011

Öz

BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİN SERBEST ZAMANLARINI DEĞERLENDİRME ALIŞKANLIKLARI VE ÖĞRENMEYE İLİŞKİN TUTUMLARI

Yıl 2011, Cilt: 6 Sayı: 1, 958 - 987, 01.02.2011

Öz

Bu çalışmada İlköğretimde görev yapan Beden Eğitimi öğretmenlerinin serbest zamanlarını değerlendirme alışkanlıkları ve öğrenmeye olan tutumları incelenmiştir. Araştırma, Elazığ, Bingöl ve Adıyaman illerinde bulunan ilköğretim okullarında görev yapan 76 bayan ve 131 bay beden eğitimi öğretmeni üzerinde yürütülmüştür. Elde edilen verilerin çözümlenmesinde SPSS 15.00 paket programı kullanılmıştır. Verilerin çözümlenmesi sonucunda beden eğitimi öğretmenlerinin serbest zaman değerlendirme alışkanlıkları ve öğrenmeye ilişkin tutumları arasında anlamlı farklar bulunmuştur.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Eyup İzci Bu kişi benim

Fatih Murathan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Şubat 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 6 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA İzci, E., & Murathan, F. (2011). BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİN SERBEST ZAMANLARINI DEĞERLENDİRME ALIŞKANLIKLARI VE ÖĞRENMEYE İLİŞKİN TUTUMLARI. Education Sciences, 6(1), 958-987.
AMA İzci E, Murathan F. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİN SERBEST ZAMANLARINI DEĞERLENDİRME ALIŞKANLIKLARI VE ÖĞRENMEYE İLİŞKİN TUTUMLARI. NWSA. Şubat 2011;6(1):958-987.
Chicago İzci, Eyup, ve Fatih Murathan. “BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİN SERBEST ZAMANLARINI DEĞERLENDİRME ALIŞKANLIKLARI VE ÖĞRENMEYE İLİŞKİN TUTUMLARI”. Education Sciences 6, sy. 1 (Şubat 2011): 958-87.
EndNote İzci E, Murathan F (01 Şubat 2011) BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİN SERBEST ZAMANLARINI DEĞERLENDİRME ALIŞKANLIKLARI VE ÖĞRENMEYE İLİŞKİN TUTUMLARI. Education Sciences 6 1 958–987.
IEEE E. İzci ve F. Murathan, “BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİN SERBEST ZAMANLARINI DEĞERLENDİRME ALIŞKANLIKLARI VE ÖĞRENMEYE İLİŞKİN TUTUMLARI”, NWSA, c. 6, sy. 1, ss. 958–987, 2011.
ISNAD İzci, Eyup - Murathan, Fatih. “BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİN SERBEST ZAMANLARINI DEĞERLENDİRME ALIŞKANLIKLARI VE ÖĞRENMEYE İLİŞKİN TUTUMLARI”. Education Sciences 6/1 (Şubat 2011), 958-987.
JAMA İzci E, Murathan F. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİN SERBEST ZAMANLARINI DEĞERLENDİRME ALIŞKANLIKLARI VE ÖĞRENMEYE İLİŞKİN TUTUMLARI. NWSA. 2011;6:958–987.
MLA İzci, Eyup ve Fatih Murathan. “BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİN SERBEST ZAMANLARINI DEĞERLENDİRME ALIŞKANLIKLARI VE ÖĞRENMEYE İLİŞKİN TUTUMLARI”. Education Sciences, c. 6, sy. 1, 2011, ss. 958-87.
Vancouver İzci E, Murathan F. BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİN SERBEST ZAMANLARINI DEĞERLENDİRME ALIŞKANLIKLARI VE ÖĞRENMEYE İLİŞKİN TUTUMLARI. NWSA. 2011;6(1):958-87.