Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2010, Cilt: 5 Sayı: 4, 1469 - 1482, 01.05.2010

Öz

ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNİN FEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETME FELSEFELERİNE ETKİSİ

Yıl 2010, Cilt: 5 Sayı: 4, 1469 - 1482, 01.05.2010

Öz

Bu çalışmanın amacı, İlköğretim Bölümü Fen Eğitimi Anabilim Dalı Öğretmen Yetiştirme Programında yer alan Özel Öğretim Yöntemleri-II dersini alan öğretmen adaylarının fen öğretme felsefelerindeki değişmeyi incelemektir. Seçilen öğretmen adaylarıyla yarı yapılandırılmış görüşmeler yapılmıştır. Araştırma sonunda, Özel Öğretim Yöntemleri II dersinin öğretmen adaylarının fen öğretme felsefelerini geliştirmede önemli bir etkisi olduğu belirlenmiştir. Diğer taraftan çalışma sonuçları öğretmen adaylarının fen öğretiminde yapılandırmacı yaklaşımın kullanılmasına yönelik bir öğretim felsefesine sahip olduklarını işaret etmektedir. 

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Bilge Can Bu kişi benim

Esra Uçak Bu kişi benim

Zeha Yakar Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 5 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Can, B., Uçak, E., & Yakar, Z. (2010). ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNİN FEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETME FELSEFELERİNE ETKİSİ. Education Sciences, 5(4), 1469-1482.
AMA Can B, Uçak E, Yakar Z. ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNİN FEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETME FELSEFELERİNE ETKİSİ. NWSA. Mayıs 2010;5(4):1469-1482.
Chicago Can, Bilge, Esra Uçak, ve Zeha Yakar. “ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNİN FEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETME FELSEFELERİNE ETKİSİ”. Education Sciences 5, sy. 4 (Mayıs 2010): 1469-82.
EndNote Can B, Uçak E, Yakar Z (01 Mayıs 2010) ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNİN FEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETME FELSEFELERİNE ETKİSİ. Education Sciences 5 4 1469–1482.
IEEE B. Can, E. Uçak, ve Z. Yakar, “ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNİN FEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETME FELSEFELERİNE ETKİSİ”, NWSA, c. 5, sy. 4, ss. 1469–1482, 2010.
ISNAD Can, Bilge vd. “ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNİN FEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETME FELSEFELERİNE ETKİSİ”. Education Sciences 5/4 (Mayıs 2010), 1469-1482.
JAMA Can B, Uçak E, Yakar Z. ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNİN FEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETME FELSEFELERİNE ETKİSİ. NWSA. 2010;5:1469–1482.
MLA Can, Bilge vd. “ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNİN FEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETME FELSEFELERİNE ETKİSİ”. Education Sciences, c. 5, sy. 4, 2010, ss. 1469-82.
Vancouver Can B, Uçak E, Yakar Z. ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNİN FEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETME FELSEFELERİNE ETKİSİ. NWSA. 2010;5(4):1469-82.