Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2010, Cilt: 5 Sayı: 4, 1984 - 1992, 01.05.2010

Öz

KUKLALARIN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE ÖĞRENCİ KATILIMINA VE ÖĞRENMEYE ETKİSİ

Yıl 2010, Cilt: 5 Sayı: 4, 1984 - 1992, 01.05.2010

Öz

Bu çalışmanın temel amacı, fen öğretiminde kukla kullanımının öğrencilerin sınıf içi konuşmalara katılımına ve öğrenmeye olan etkisini belirlemektir. Çalışma, Samsun ili Vezirköprü ilçesine bağlı, Bahçekonak İlköğretim Okulu, 5/A sınıfının 15 öğrencisi ile gerçekleştirilmiştir. Araştırmacı tarafından, 5E modeline dayalı dört ders saati olarak planlanan ”Ağız-diş sağlığı” konusu yürütülmüştür. Araştırma karma yöntem ile desenlenmiştir. Veriler, kontrol grupsuz deneysel desen ve gözlem yoluyla toplanmıştır. Araştırma sonuçları, fen ve teknoloji dersinde kukla kullanımının öğrencilerin derse katılımını artırdığını ve öğrenmeyi sağladığını ortaya koymuştur.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Sengül S. Anagun Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 5 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Anagun, S. S. (2010). KUKLALARIN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE ÖĞRENCİ KATILIMINA VE ÖĞRENMEYE ETKİSİ. Education Sciences, 5(4), 1984-1992.
AMA Anagun SS. KUKLALARIN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE ÖĞRENCİ KATILIMINA VE ÖĞRENMEYE ETKİSİ. NWSA. Mayıs 2010;5(4):1984-1992.
Chicago Anagun, Sengül S. “KUKLALARIN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE ÖĞRENCİ KATILIMINA VE ÖĞRENMEYE ETKİSİ”. Education Sciences 5, sy. 4 (Mayıs 2010): 1984-92.
EndNote Anagun SS (01 Mayıs 2010) KUKLALARIN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE ÖĞRENCİ KATILIMINA VE ÖĞRENMEYE ETKİSİ. Education Sciences 5 4 1984–1992.
IEEE S. S. Anagun, “KUKLALARIN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE ÖĞRENCİ KATILIMINA VE ÖĞRENMEYE ETKİSİ”, NWSA, c. 5, sy. 4, ss. 1984–1992, 2010.
ISNAD Anagun, Sengül S. “KUKLALARIN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE ÖĞRENCİ KATILIMINA VE ÖĞRENMEYE ETKİSİ”. Education Sciences 5/4 (Mayıs 2010), 1984-1992.
JAMA Anagun SS. KUKLALARIN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE ÖĞRENCİ KATILIMINA VE ÖĞRENMEYE ETKİSİ. NWSA. 2010;5:1984–1992.
MLA Anagun, Sengül S. “KUKLALARIN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE ÖĞRENCİ KATILIMINA VE ÖĞRENMEYE ETKİSİ”. Education Sciences, c. 5, sy. 4, 2010, ss. 1984-92.
Vancouver Anagun SS. KUKLALARIN FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNE ÖĞRENCİ KATILIMINA VE ÖĞRENMEYE ETKİSİ. NWSA. 2010;5(4):1984-92.