Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2010, Cilt: 5 Sayı: 4, 2104 - 2122, 01.05.2010

Öz

MESLEKİ VE TEKNİK ORTAÖĞRETİMDE MODÜLER ÖĞRETİM UYGULAMASINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

Yıl 2010, Cilt: 5 Sayı: 4, 2104 - 2122, 01.05.2010

Öz

Geleneksel yöntemlere bir alternatif olarak geliştirilen modüler öğretim öğrencilere esnek bir öğrenme ortamı sunan, onların alternatifler arasında seçimler yaparak bireysel öğrenme hızlarına göre öğrenmelerini ve kendi kendilerini değerlendirmelerini sağlayan bir yaklaşımdır. Betimsel nitelikteki bu araştırma ile mesleki ve teknik ortaöğretim kurumlarında uygulanan modüler öğretim programının etkililiğine ilişkin öğrenci görüşleri belirlenmeye çalışılmıştır. Bu amaçla Elazığ ilinde yer alan sekiz mesleki ve teknik ortaöğretim kurumunda öğrenim gören 1180 öğrenciye 27 maddelik Likert tipi bir ölçek uygulanmıştır. Öğrenciler modüler öğretim uygulamasında amaçlar, içerik, öğrenme-öğretme durumu ve değerlendirme bölümlerinde sorunlar yaşadıklarını belirtmişlerdir. Modüllerin bu bölümlerinin yeniden ele alınması ve programın uygulanmasında karşılaşılan sorunların giderilmesi gerektiği yönünde önerilerde bulunulmaktadır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Mehmet Nuri Gömleksiz Bu kişi benim

Pınar Erten Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 5 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Gömleksiz, M. N., & Erten, P. (2010). MESLEKİ VE TEKNİK ORTAÖĞRETİMDE MODÜLER ÖĞRETİM UYGULAMASINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ. Education Sciences, 5(4), 2104-2122.
AMA Gömleksiz MN, Erten P. MESLEKİ VE TEKNİK ORTAÖĞRETİMDE MODÜLER ÖĞRETİM UYGULAMASINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ. NWSA. Mayıs 2010;5(4):2104-2122.
Chicago Gömleksiz, Mehmet Nuri, ve Pınar Erten. “MESLEKİ VE TEKNİK ORTAÖĞRETİMDE MODÜLER ÖĞRETİM UYGULAMASINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ”. Education Sciences 5, sy. 4 (Mayıs 2010): 2104-22.
EndNote Gömleksiz MN, Erten P (01 Mayıs 2010) MESLEKİ VE TEKNİK ORTAÖĞRETİMDE MODÜLER ÖĞRETİM UYGULAMASINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ. Education Sciences 5 4 2104–2122.
IEEE M. N. Gömleksiz ve P. Erten, “MESLEKİ VE TEKNİK ORTAÖĞRETİMDE MODÜLER ÖĞRETİM UYGULAMASINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ”, NWSA, c. 5, sy. 4, ss. 2104–2122, 2010.
ISNAD Gömleksiz, Mehmet Nuri - Erten, Pınar. “MESLEKİ VE TEKNİK ORTAÖĞRETİMDE MODÜLER ÖĞRETİM UYGULAMASINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ”. Education Sciences 5/4 (Mayıs 2010), 2104-2122.
JAMA Gömleksiz MN, Erten P. MESLEKİ VE TEKNİK ORTAÖĞRETİMDE MODÜLER ÖĞRETİM UYGULAMASINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ. NWSA. 2010;5:2104–2122.
MLA Gömleksiz, Mehmet Nuri ve Pınar Erten. “MESLEKİ VE TEKNİK ORTAÖĞRETİMDE MODÜLER ÖĞRETİM UYGULAMASINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ”. Education Sciences, c. 5, sy. 4, 2010, ss. 2104-22.
Vancouver Gömleksiz MN, Erten P. MESLEKİ VE TEKNİK ORTAÖĞRETİMDE MODÜLER ÖĞRETİM UYGULAMASINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ. NWSA. 2010;5(4):2104-22.