BibTex RIS Kaynak Göster

DEMOCRACY AND HUMAN RIGHTS EDUCATION

Yıl 2009, Cilt: 4 Sayı: 4, 1341 - 1354, 01.05.2009

Öz

The concept of human rights, the history of the development of human rights, democracy education, the importance of human rights education, the factors inhibiting the democratization of education system, the importance of family, classroom atmosphere and teacher in democracy education, and the teaching methods are discussed in this article.

DEMOKRASİ VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ

Yıl 2009, Cilt: 4 Sayı: 4, 1341 - 1354, 01.05.2009

Öz

Bu makalede insan hakları kavramı ve eğitimi, insan haklarının tarihsel gelişimi, demokrasi, demokrasi eğitimi ve demokrasi eğitiminin gerekliliği, eğitim sisteminin demokratikleşmesini engelleyen etkenler, demokrasi eğitiminde; ailenin yeri, sınıf ortamı, öğretmen ve öğretim yöntemleri tartışılmaktadır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Idris Sahın Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 4 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Sahın, I. (2009). DEMOKRASİ VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ. Education Sciences, 4(4), 1341-1354. https://doi.org/10.12739/10.12739
AMA Sahın I. DEMOKRASİ VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ. NWSA. Mayıs 2009;4(4):1341-1354. doi:10.12739/10.12739
Chicago Sahın, Idris. “DEMOKRASİ VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ”. Education Sciences 4, sy. 4 (Mayıs 2009): 1341-54. https://doi.org/10.12739/10.12739.
EndNote Sahın I (01 Mayıs 2009) DEMOKRASİ VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ. Education Sciences 4 4 1341–1354.
IEEE I. Sahın, “DEMOKRASİ VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ”, NWSA, c. 4, sy. 4, ss. 1341–1354, 2009, doi: 10.12739/10.12739.
ISNAD Sahın, Idris. “DEMOKRASİ VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ”. Education Sciences 4/4 (Mayıs 2009), 1341-1354. https://doi.org/10.12739/10.12739.
JAMA Sahın I. DEMOKRASİ VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ. NWSA. 2009;4:1341–1354.
MLA Sahın, Idris. “DEMOKRASİ VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ”. Education Sciences, c. 4, sy. 4, 2009, ss. 1341-54, doi:10.12739/10.12739.
Vancouver Sahın I. DEMOKRASİ VE İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ. NWSA. 2009;4(4):1341-54.