BibTex RIS Kaynak Göster

BYLGYSAYAR DESTEKLY KYMYA Ö?RETYMY YLE YLGYLY Ö?RENCY GÖRÜ?LERY

Yıl 2009, Cilt: 4 Sayı: 4, 1355 - 1366, 01.05.2009

Öz

Bilgisayar destekli ö?retimde bilgisayar, ö?retim sürecine seçenek olarak de?il, sistemi tamamlayycy, sistemi güçlendirici bir ö?e olarak sürece girmektedir. Ö?rencileri, ça?yn gerektirdi?i ?ekilde dü?ünen, ara?tyran, soru soran, yorum yapan, tarty?an bireyleri olarak yeti?tirebilmek için ö?retim süresince ö?rencilerin bilgi teknolojilerinden yararlanmalary sa?lanmalydyr. Bu nedenle ö?rencilerin bilgisayar kullanma yeterliliklerinin geli?tirilmesi ve onlara teknolojik araçlaryn günlük ya?antylarynyn vazgeçilmez araçlary oldu?u dü?üncesi kavratylmalydyr. Bu çaly?mada, ortaö?retim ö?rencilerinin bilgisayar kullanymlary ile ilgili bir anket uygulanmy? ve bu anketin sonuçlary de?erlendirilmi?tir. Ayryca, ortaö?retim düzeyinde okuyan ö?rencilerin bilgisayar kullanymlarynda etkisi olabilece?i dü?ünülen ba?ymsyz de?i?kenlerin bilgisayar kullanymlaryna yönelik dü?üncelerine etkisi ara?tyrylmy?tyr.

STUDENT OPINIONS ON COMPUTER-ASSISTED CHEMISTRY EDUCATION

Yıl 2009, Cilt: 4 Sayı: 4, 1355 - 1366, 01.05.2009

Öz

The role of computers within computer-assisted education is not to set an alternative for the teaching process but to function as an element to empower the system. In order to educate students as individuals who can think, search, question, comment and discuss as the modern age requires, they should be provided with information technologies within their education process. That is why, students' competencies in utilizing computers should be improved and students should be made aware that technological tools are the indispensible tools of their daily lives. In this study, secondary school students were administered a survey about their computer utilization and the results of this survey were evaluated. Additionally, the possible effects of independent variables, which were assumed to have impacts on the computer utilization levels secondary school students, on their opinions about the utilization of computers were investigated.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

A.Seda Yücel Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 4 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Yücel, A. (2009). BYLGYSAYAR DESTEKLY KYMYA Ö?RETYMY YLE YLGYLY Ö?RENCY GÖRÜ?LERY. Education Sciences, 4(4), 1355-1366. https://doi.org/10.12739/10.12739
AMA Yücel A. BYLGYSAYAR DESTEKLY KYMYA Ö?RETYMY YLE YLGYLY Ö?RENCY GÖRÜ?LERY. NWSA. Mayıs 2009;4(4):1355-1366. doi:10.12739/10.12739
Chicago Yücel, A.Seda. “BYLGYSAYAR DESTEKLY KYMYA Ö?RETYMY YLE YLGYLY Ö?RENCY GÖRÜ?LERY”. Education Sciences 4, sy. 4 (Mayıs 2009): 1355-66. https://doi.org/10.12739/10.12739.
EndNote Yücel A (01 Mayıs 2009) BYLGYSAYAR DESTEKLY KYMYA Ö?RETYMY YLE YLGYLY Ö?RENCY GÖRÜ?LERY. Education Sciences 4 4 1355–1366.
IEEE A. Yücel, “BYLGYSAYAR DESTEKLY KYMYA Ö?RETYMY YLE YLGYLY Ö?RENCY GÖRÜ?LERY”, NWSA, c. 4, sy. 4, ss. 1355–1366, 2009, doi: 10.12739/10.12739.
ISNAD Yücel, A.Seda. “BYLGYSAYAR DESTEKLY KYMYA Ö?RETYMY YLE YLGYLY Ö?RENCY GÖRÜ?LERY”. Education Sciences 4/4 (Mayıs 2009), 1355-1366. https://doi.org/10.12739/10.12739.
JAMA Yücel A. BYLGYSAYAR DESTEKLY KYMYA Ö?RETYMY YLE YLGYLY Ö?RENCY GÖRÜ?LERY. NWSA. 2009;4:1355–1366.
MLA Yücel, A.Seda. “BYLGYSAYAR DESTEKLY KYMYA Ö?RETYMY YLE YLGYLY Ö?RENCY GÖRÜ?LERY”. Education Sciences, c. 4, sy. 4, 2009, ss. 1355-66, doi:10.12739/10.12739.
Vancouver Yücel A. BYLGYSAYAR DESTEKLY KYMYA Ö?RETYMY YLE YLGYLY Ö?RENCY GÖRÜ?LERY. NWSA. 2009;4(4):1355-66.