BibTex RIS Kaynak Göster

THE EFFECT OF BETWEEN CLASS ABILITY GROUPING ON SCIENCE ACADEMIC ACHIEVEMENT AND SELF ESTEEM OF SIXTH CLASS STUDENTS

Yıl 2009, Cilt: 4 Sayı: 3, 1110 - 1122, 01.04.2009

Öz

The aim of this research is to expose the effects of between class ability grouping on science academic achievement and self esteem of sixth class students. As a result, according to the achievement test, there couldn't be found a meaningful difference between the experiment and the control group (p>0.05), beside this there was found a meaningful difference between high, medium and low classes (p0.05). According to the Rosenberg Self Esteem Scale, there couldn't be found a meaningful difference between the experiment and the control group (p>0.05), beside this there was found a meaningful difference between high, medium and low classes (p

DÜZEY DERSLİKLERİNİN İLKÖĞRETİM 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLGİSİ DERSİNE İLİŞKİN AKADEMİK BAŞARILARI VE BENLİK SAYGISI ÜZERİNE ETKİSİ

Yıl 2009, Cilt: 4 Sayı: 3, 1110 - 1122, 01.04.2009

Öz

Bu araştırmanın amacı, düzey dersliklerinin ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin fen bilgisi dersine ilişkin akademik başarıları ve benlik saygısı üzerine etkisini ortaya koymaktır. Bulgulara göre, başarı testi puanları açısından deney ve kontrol grubu arasında anlamlı bir fark bulunmazken (p>0.05), düzey derslikleri arasında anlamlı fark bulunmaktadır (p0.05). Rosenberg Benlik Saygısı ölçeği puan ortalamaları, deney ve kontrol grubu arasında anlamlı fark göstermezken (p>0.05), düzey derslikleri arasında anlamlı fark göstermektedir (p

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Çigdem Aldan Karademir Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Nisan 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 4 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Karademir, Ç. A. (2009). DÜZEY DERSLİKLERİNİN İLKÖĞRETİM 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLGİSİ DERSİNE İLİŞKİN AKADEMİK BAŞARILARI VE BENLİK SAYGISI ÜZERİNE ETKİSİ. Education Sciences, 4(3), 1110-1122. https://doi.org/10.12739/10.12739
AMA Karademir ÇA. DÜZEY DERSLİKLERİNİN İLKÖĞRETİM 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLGİSİ DERSİNE İLİŞKİN AKADEMİK BAŞARILARI VE BENLİK SAYGISI ÜZERİNE ETKİSİ. NWSA. Nisan 2009;4(3):1110-1122. doi:10.12739/10.12739
Chicago Karademir, Çigdem Aldan. “DÜZEY DERSLİKLERİNİN İLKÖĞRETİM 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLGİSİ DERSİNE İLİŞKİN AKADEMİK BAŞARILARI VE BENLİK SAYGISI ÜZERİNE ETKİSİ”. Education Sciences 4, sy. 3 (Nisan 2009): 1110-22. https://doi.org/10.12739/10.12739.
EndNote Karademir ÇA (01 Nisan 2009) DÜZEY DERSLİKLERİNİN İLKÖĞRETİM 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLGİSİ DERSİNE İLİŞKİN AKADEMİK BAŞARILARI VE BENLİK SAYGISI ÜZERİNE ETKİSİ. Education Sciences 4 3 1110–1122.
IEEE Ç. A. Karademir, “DÜZEY DERSLİKLERİNİN İLKÖĞRETİM 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLGİSİ DERSİNE İLİŞKİN AKADEMİK BAŞARILARI VE BENLİK SAYGISI ÜZERİNE ETKİSİ”, NWSA, c. 4, sy. 3, ss. 1110–1122, 2009, doi: 10.12739/10.12739.
ISNAD Karademir, Çigdem Aldan. “DÜZEY DERSLİKLERİNİN İLKÖĞRETİM 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLGİSİ DERSİNE İLİŞKİN AKADEMİK BAŞARILARI VE BENLİK SAYGISI ÜZERİNE ETKİSİ”. Education Sciences 4/3 (Nisan 2009), 1110-1122. https://doi.org/10.12739/10.12739.
JAMA Karademir ÇA. DÜZEY DERSLİKLERİNİN İLKÖĞRETİM 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLGİSİ DERSİNE İLİŞKİN AKADEMİK BAŞARILARI VE BENLİK SAYGISI ÜZERİNE ETKİSİ. NWSA. 2009;4:1110–1122.
MLA Karademir, Çigdem Aldan. “DÜZEY DERSLİKLERİNİN İLKÖĞRETİM 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLGİSİ DERSİNE İLİŞKİN AKADEMİK BAŞARILARI VE BENLİK SAYGISI ÜZERİNE ETKİSİ”. Education Sciences, c. 4, sy. 3, 2009, ss. 1110-22, doi:10.12739/10.12739.
Vancouver Karademir ÇA. DÜZEY DERSLİKLERİNİN İLKÖĞRETİM 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLGİSİ DERSİNE İLİŞKİN AKADEMİK BAŞARILARI VE BENLİK SAYGISI ÜZERİNE ETKİSİ. NWSA. 2009;4(3):1110-22.