BibTex RIS Kaynak Göster

BAZI TEMEL TERİM VE KAVRAMLARIN YAZIMINDA ÖĞRENCİ PERFORMANSLARI

Yıl 2009, Cilt: 4 Sayı: 2, 448 - 464, 01.03.2009

Öz

Bu çalışmanın temel amacı ilköğretimde "Fen Bilgisi Öğretimi"yle ilgili terim ve kavramların doğru yazılmasındaki öğrenci performansını belirlemektir. Celal Bayar Üniversitesi ve Marmara Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği son sınıf öğrencilerinin, bu terim ve kavramları doğru yazma yüzdeleri bulunmuştur. Bu terim ve kavramların doğru yazılma oranları üniversite ve branş değişkenleri açısından karşılaştırılıp anlamlı farklılıklar belirlenip rapor edilmiştir. Bu çalışmada; her terim ve kavram için yapılan yazım hataları hem niteliksel hem de niceliksel olarak ortaya konulup yazım hatalarının neden yapıldığına yönelik açıklama ve tartışmalar sunulmaktadır.

STUDENTS' PERFORMANCES ON TYPING SOME BASIC TERMS AND CONCEPTS

Yıl 2009, Cilt: 4 Sayı: 2, 448 - 464, 01.03.2009

Öz

The aim of this study is to determine performances of university students in typing the terms and concepts related to "Hard Sciences Teaching" class of primary school. The correctly typing percentages of the terms and concepts were found for senior students of Hard Sciences Teaching and Primary School Teaching students of Faculty of Education in Celal Bayar and Marmara Universities. The correctly typing percentages of the terms and concepts were compared based on some variables such as university and major, then significant differences were reported. In this article; typing errors are reported both qualitatively and quantitatively and the possible causes for mistyping were determined and discussed very briefly.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Seref Tan Bu kişi benim

Bilal Elbır Bu kişi benim

Ertugrul Erdogmus Bu kişi benim

Ömer Sevinç Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 4 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Tan, S., Elbır, B., Erdogmus, E., Sevinç, Ö. (2009). STUDENTS’ PERFORMANCES ON TYPING SOME BASIC TERMS AND CONCEPTS. Education Sciences, 4(2), 448-464. https://doi.org/10.12739/10.12739
AMA Tan S, Elbır B, Erdogmus E, Sevinç Ö. STUDENTS’ PERFORMANCES ON TYPING SOME BASIC TERMS AND CONCEPTS. NWSA. Mart 2009;4(2):448-464. doi:10.12739/10.12739
Chicago Tan, Seref, Bilal Elbır, Ertugrul Erdogmus, ve Ömer Sevinç. “STUDENTS’ PERFORMANCES ON TYPING SOME BASIC TERMS AND CONCEPTS”. Education Sciences 4, sy. 2 (Mart 2009): 448-64. https://doi.org/10.12739/10.12739.
EndNote Tan S, Elbır B, Erdogmus E, Sevinç Ö (01 Mart 2009) STUDENTS’ PERFORMANCES ON TYPING SOME BASIC TERMS AND CONCEPTS. Education Sciences 4 2 448–464.
IEEE S. Tan, B. Elbır, E. Erdogmus, ve Ö. Sevinç, “STUDENTS’ PERFORMANCES ON TYPING SOME BASIC TERMS AND CONCEPTS”, NWSA, c. 4, sy. 2, ss. 448–464, 2009, doi: 10.12739/10.12739.
ISNAD Tan, Seref vd. “STUDENTS’ PERFORMANCES ON TYPING SOME BASIC TERMS AND CONCEPTS”. Education Sciences 4/2 (Mart 2009), 448-464. https://doi.org/10.12739/10.12739.
JAMA Tan S, Elbır B, Erdogmus E, Sevinç Ö. STUDENTS’ PERFORMANCES ON TYPING SOME BASIC TERMS AND CONCEPTS. NWSA. 2009;4:448–464.
MLA Tan, Seref vd. “STUDENTS’ PERFORMANCES ON TYPING SOME BASIC TERMS AND CONCEPTS”. Education Sciences, c. 4, sy. 2, 2009, ss. 448-64, doi:10.12739/10.12739.
Vancouver Tan S, Elbır B, Erdogmus E, Sevinç Ö. STUDENTS’ PERFORMANCES ON TYPING SOME BASIC TERMS AND CONCEPTS. NWSA. 2009;4(2):448-64.