BibTex RIS Kaynak Göster

AFFECTION OF THE TURKISH INSTRUCTION IN SUPPORT OF COMPUTER METHOD TO THE ATTITUDES OF THE STUDENTS OF TURKISH LESSON

Yıl 2009, Cilt: 4 Sayı: 2, 665 - 677, 01.03.2009

Öz

The aim of the research is to determine affection of Turkish Learninig Method in support of computer towards attitudes of the students on Turkish lesson. The study was validated as an experimental study appropriate to the model of pre–test, last-test with checking group in which the affection of Turkish learning in support of computer towards students' attitudes of Turkish lesson examined. In the end of the research, it was determined that Turkish instruction in support of computer affected the students' attitudes towards Turkish lesson positively. Moreover, in computer based educational application it was fixed that the education level of parents with the sex changeable didn't have a meaningful effect towards Turkish lesson.

BİLGİSAYAR DESTEKLİ TÜRKÇE ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE DERSİ TUTUMLARINA ETKİSİ

Yıl 2009, Cilt: 4 Sayı: 2, 665 - 677, 01.03.2009

Öz

Araştırmanın amacı bilgisayar destekli öğretim yönteminin öğrencilerin Türkçe dersi tutumlarına etkisini belirlemektir. Çalışma bilgisayar destekli Türkçe öğretiminin öğrencilerin Türkçe dersi tutumlarına etkisinin incelendiği "kontrol gruplu öntest-sontest modeline" uygun deneysel bir çalışma olarak yürütülmüştür. Araştırma sonunda, bilgisayar destekli Türkçe öğretiminin öğrencilerin Türkçe dersine yönelik tutumlarını olumlu yönde etkilediği belirlenmiştir. Ayrıca, bilgisayar destekli öğretim yönteminin uygulanmasında cinsiyet değişkeniyle ebeveynin eğitim durumlarının Türkçe dersine yönelik tutumlar üzerinde anlamlı bir etkisinin bulunmadığı tespit edilmiştir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Akif Aslan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 4 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Aslan, A. (2009). BİLGİSAYAR DESTEKLİ TÜRKÇE ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE DERSİ TUTUMLARINA ETKİSİ. Education Sciences, 4(2), 665-677. https://doi.org/10.12739/10.12739
AMA Aslan A. BİLGİSAYAR DESTEKLİ TÜRKÇE ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE DERSİ TUTUMLARINA ETKİSİ. NWSA. Mart 2009;4(2):665-677. doi:10.12739/10.12739
Chicago Aslan, Akif. “BİLGİSAYAR DESTEKLİ TÜRKÇE ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE DERSİ TUTUMLARINA ETKİSİ”. Education Sciences 4, sy. 2 (Mart 2009): 665-77. https://doi.org/10.12739/10.12739.
EndNote Aslan A (01 Mart 2009) BİLGİSAYAR DESTEKLİ TÜRKÇE ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE DERSİ TUTUMLARINA ETKİSİ. Education Sciences 4 2 665–677.
IEEE A. Aslan, “BİLGİSAYAR DESTEKLİ TÜRKÇE ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE DERSİ TUTUMLARINA ETKİSİ”, NWSA, c. 4, sy. 2, ss. 665–677, 2009, doi: 10.12739/10.12739.
ISNAD Aslan, Akif. “BİLGİSAYAR DESTEKLİ TÜRKÇE ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE DERSİ TUTUMLARINA ETKİSİ”. Education Sciences 4/2 (Mart 2009), 665-677. https://doi.org/10.12739/10.12739.
JAMA Aslan A. BİLGİSAYAR DESTEKLİ TÜRKÇE ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE DERSİ TUTUMLARINA ETKİSİ. NWSA. 2009;4:665–677.
MLA Aslan, Akif. “BİLGİSAYAR DESTEKLİ TÜRKÇE ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE DERSİ TUTUMLARINA ETKİSİ”. Education Sciences, c. 4, sy. 2, 2009, ss. 665-77, doi:10.12739/10.12739.
Vancouver Aslan A. BİLGİSAYAR DESTEKLİ TÜRKÇE ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE DERSİ TUTUMLARINA ETKİSİ. NWSA. 2009;4(2):665-77.