BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2015, Cilt: 10 Sayı: 3, 151 - 168, 10.07.2015

Öz

In this study, the goal is to determine the effect of social network supported information and communication technology education (ICTE) on academic achievement of secondary school students. Pretestposttest control groupped experimantal design is implemented. Study’s workgroup is composed by random selected 32 students as experiment group and 32 students as control group. As the data collecting tools, pre (KR-20 reliability parameter=0.74) and post(KR-20=0.75) academic achievement tests was prepared. The experiment group attended to face to face ICTE integrated with social network supported learning environment. The control group solely attended to face to face ICTE. As a result, positive significant effect of social network supported ICTE on the experiment group students’ academical achievements was determined

Kaynakça

  • • Akbıyık, C. ve Seferoğlu, S.S., (2012). İlköğretim Bilişim Teknolojileri Dersinin İşlenişi: Öğretmen Görüş ve Uygulamaları. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, Cilt:12, Sayı:1, ss:405-424.
  • • Akgündüz, D., (2013). Fen Eğitiminde Harmanlanmış Öğrenme ve Sosyal Medya Destekli Öğrenmenin Öğrencilerin Başarı, Motivasyon, Tutum ve Kendi Kendine Öğrenme Becerilerine Etkisi. Yayınlanmamış Doktora Tezi. Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İstanbul.
  • • Atıcı, B. ve Yıldırım, S., (2010). Web 2.0 Uygulamalarının E-Öğrenmeye Etkisi. Akademik Bilişim ’10, XII. Akademik Bilişim Konferansı Bildirileri, 10-12 Şubat 2010, Muğla Üniversitesi.
  • • Aydoğan, D., (2013). İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Bilişim Teknolojileri Okuryazarlık Düzeyleri (Malatya Örneği). Avrasya Uluslararası Araştırmaları Dergisi, Cilt:2, Sayı:3, ss:34-59.
  • • Barış, M.F. ve Tosun, N., (2013). Bir Sosyal Ağ Sitesine E-Portfolyonun (Elektronik Gelişim Dosyası) Entegre Edilerek Uygulanması ve Sonuçlarının İncelenmesi. Journal of Research in Education and Teaching, Cilt:2, Sayı:2, ss:122-129.
  • • Biçen, H. ve Uzunboylu, H., (2013). The Use of Social Networking Sites in Education: A Case Study of Facebook. Journal of Universal Computer Science, Cilt:19, Sayı:5, ss:658-671.
  • • Bilen, K., Ercan, O., ve Gülmez, T., (2014). Sosyal Ağların Kullanım Amacı Ve Benimsenme Süreci; Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Örneği. Journal of Research in Education and Teaching. Cilt:3 Sayı:1, ss:115-123.
  • • Büyüköztürk, Ş., (2002). Sosyal bilimler için veri analizi elkitabı (İstatistik, araştırma deseni, SPSS uygulamaları ve yorum). Ankara: Pegem Yayıncılık.
  • • Büyüköztürk, Ş., Çakmak, E.K., Akgün, Ö.E., Karadeniz, Ş. ve Demirel, F., (2010). Bilimsel araştırma yöntemleri. Ankara: Pegem Yayıncılık.
  • • Çavdar, O., (2012). Fen Bilgisi Öğretmen Adayları ve İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Ağları Kullanım Amaçları ve Eğitsel Bağlamda Kullanımları. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Karadeniz Teknik Üniversitesi. Eğitim Bilimleri Enstitüsü. Trabzon.
  • • Değerli, A., (2013). Bireylerin Biliş İhtiyacı Düzeylerinin Bilişim Okuryazarlığına Etkisi Üzerine Bir Araştırma. İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi, Fall Sayı:5, ss:61-73.
  • • Delice A., (2010). Nicel Araştırmalarda Örneklem Sorunu. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Bilimleri. 10(4), 1969-2018.
  • • Demirel, P., (2012). Bir Sosyal Ağ Ortamı İle Desteklenen Fizik Dersinin Değerlendirilmesi. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Trabzon.
  • • Erkoç, M.F. ve Erkoç, Ç., (2011). Değerler eğitiminde etkinlik ortamı olarak sosyal ağ sitelerinin kullanımı: Facebook grupları. 5th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 203-208. Elazığ, Turkey.
  • • Fraenkel, J.R., and Wallen, N.E., (2003). How to Design and Evaluate Research in Education (5th edn.). New York: MacGraw-Hill.
  • • Genç, Z., (2010). Web 2.0 Yeniliklerinin Eğitimde Kullanımı: Bir Facebook Eğitim Uygulama Örneği. Akademik Bilişim ’10, XII. Akademik Bilişim Konferansı Bildirileri, 10-12 Şubat 2010, Muğla Üniversitesi.
  • • Global Digital Statistics (GDS) (2014), Global Digital Statistics 2014, http://www.slideshare.net/wearesocialsg/social-digital-mobile-around-the-world-january-2014?ref=http://sosyalmedya.co/we-are-social-dijital-istatistik-raporu/ (Erişim tarihi: 02.02.2015).
  • • Gülbahar, Y., Kalelioğlu, F., ve Madran, O., (2010). Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı. XV. Türkiye'de İnternet Konferansı, 2-4 Aralık 2010, İstanbul Teknik Üniversitesi, Ayazağa, İstanbul.
  • • International Society for Technology in Education (ISTE), (2007). ISTE Standarts Students. http://www.iste.org/docs/pdfs/20-14_ISTE_Standards-S_PDF.pdf, (Erişim tarihi: 05.03.2015).
  • • Internet Worlds Stats (IWS) (2014). Usage and Population Statistics. http://www.internetworldstats.com/europa2.htm. (Erişim tarihi: 25.02.2015).
  • • Hung, H.T. and Yuen, S.C., (2010). Educational Use Of Social Networking Technology In Higher Education. Cilt:15, Sayı:6, ss:703-714.
  • • Kuzu, E.B., (2014). Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adayları Arasında Çevrimiçi Sosyal Ağların Öğretim Amaçlı Kullanımı. Yayınlanmamış doktora tezi. Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü.
  • • Mazman, G., (2009). Sosyal ağların benimsenme süreci ve eğitsel bağlamda kullanımı. Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Hacettepe Üniversitesi.
  • • Murray, C., (2008). Schools and social networking: Fear or education?.Synergy Perspectives: Local, Cilt:6 Sayı:1, ss:8-12.
  • • Munoz, C. and Towner, T., (2009). Opening Facebook: How to use Facebook in the college classroom. In I. Gibson et al. (Eds.). Proceedings of Society for Information Technology and Teacher Education International Conference, 2623-2627. Chesapeake, VA: AACE.
  • • Öksüz, E. ve Malhan, S., (2005). Sağlığa Bağlı Yaşam Kalitesi- Kalitemetri. Başkent Üniversitesi. Ankara. http://www.ergunoksuz.com/pubs/sbyk_kalitemetri.pdf Erişim tarihi: 22.02.2015
  • • Özmen, B., (2012). Sosyal Ağ Destekli Uzaktan Eğitim Uygulamalarının Öğrenci Başarısı ve Görüşlerine Etkisi. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Fırat Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü.
  • • Saykılı, A., (2014). Çevrimiçi Sosyal Ağların Yabancı Dil Eğitimini Destekleme Potansiyeli: Facebook Örneği. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • • Seferoğlu, S.S., (2007). İlköğretim bilgisayar dersi öğretim programı: Eleştirel bir bakış ve uygulamada yaşanan sorunlar. Eğitim Araştırmaları-Eurasian Journal of Educational Research, Cilt:29, Sayı:---, ss: 99-111.
  • • Sidekli, S. ve Avaroğulları, M., (2013). Facebook: Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Bir Yöntem. Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE. Cilt:2 Sayı:2, ss:145-154.
  • • Şimşek, A., Becit, G., Kılıçer, K., Özdamar, N., Akbulut, Y. ve Yıldırım, Y., (2008). Türkiye’deki eğitim teknolojisi araştırmalarında güncel eğilimler. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt:19, Sayı:---, ss:439-458.
  • • Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı(TTKB), (2006). İlköğretim Bilgisayar Dersi (1-8. sınıflar) Öğretim Programı. http://ttkb.meb.gov.tr/program2.aspx, (Erişim tarihi: 21 Ocak 2015).
  • • Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı(TTKB), (2012). Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretim Programı, http://ttkb.meb.gov.tr/program2.aspx?islem=1&kno=196 , (Erişim tarihi: 31 Ocak 2015).
  • • Turan, Z., Küçük, S., ve Gündoğdu K., (2013). Öğretmen Eğitiminde Bilişim Teknolojilerinin Kullanımı: Mevcut ve Beklenen Durum. Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, Cilt:4, Sayı:1, ss:1-9.
  • • Toğay, A., Akdur, T.E., Yetişken, İ.C., ve Bilici, A., (2013). Eğitim Süreçlerinde Sosyal Ağların Kullanımı: Bir MYO Deneyimi XIV. Akademik Bilişim Konferansı, 28-30 Ocak. Antalya.
  • • Yıldız, H. ve Seferoğlu, S.S., (2013). Sayısal Uçurumun Önlenmesinde Eğitimin İşlevi Ve Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Bu Süreçteki Rolü. Middle Eastern and African Journal of Educational Research (MAJER), Cilt:3, Sayı:---, ss:69-79.

SOSYAL AĞ DESTEKLİ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ

Yıl 2015, Cilt: 10 Sayı: 3, 151 - 168, 10.07.2015

Öz

Sosyal ağ destekli bilişim teknolojileri eğitiminin ortaokul öğrencilerinin akademik başarılarına etkisini değerlendirmeyi amaçlayan bu çalışmada, ön test-son test kontrol gruplu deneysel desen kullanılmıştır. Araştırmanın çalışma grubu, 32 öğrenci deney ve 32 öğrenci kontrol grubu olmak üzere toplam 64 öğrenciden oluşmaktadır. Veri toplama aracı olarak, ön (KR-20=0.74) ve son (KR-20=0.75) başarı testleri geliştirilmiştir. Deney grubuna, bilişim teknolojileri eğitimi yüz yüze ve sosyal ağ destekli öğrenme ortamı ile bütünleştirilerek verilmiştir. Kontrol grubuna ise, sadece yüz yüze bilişim teknolojileri dersi verilmiştir. Sonuç olarak, sosyal ağ destekli bilişim teknolojileri eğitiminin, deney grubu öğrencilerinin akademik başarılarında olumlu yönde anlamlı bir fark yarattığı görülmüştür. 

Kaynakça

  • • Akbıyık, C. ve Seferoğlu, S.S., (2012). İlköğretim Bilişim Teknolojileri Dersinin İşlenişi: Öğretmen Görüş ve Uygulamaları. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, Cilt:12, Sayı:1, ss:405-424.
  • • Akgündüz, D., (2013). Fen Eğitiminde Harmanlanmış Öğrenme ve Sosyal Medya Destekli Öğrenmenin Öğrencilerin Başarı, Motivasyon, Tutum ve Kendi Kendine Öğrenme Becerilerine Etkisi. Yayınlanmamış Doktora Tezi. Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İstanbul.
  • • Atıcı, B. ve Yıldırım, S., (2010). Web 2.0 Uygulamalarının E-Öğrenmeye Etkisi. Akademik Bilişim ’10, XII. Akademik Bilişim Konferansı Bildirileri, 10-12 Şubat 2010, Muğla Üniversitesi.
  • • Aydoğan, D., (2013). İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Bilişim Teknolojileri Okuryazarlık Düzeyleri (Malatya Örneği). Avrasya Uluslararası Araştırmaları Dergisi, Cilt:2, Sayı:3, ss:34-59.
  • • Barış, M.F. ve Tosun, N., (2013). Bir Sosyal Ağ Sitesine E-Portfolyonun (Elektronik Gelişim Dosyası) Entegre Edilerek Uygulanması ve Sonuçlarının İncelenmesi. Journal of Research in Education and Teaching, Cilt:2, Sayı:2, ss:122-129.
  • • Biçen, H. ve Uzunboylu, H., (2013). The Use of Social Networking Sites in Education: A Case Study of Facebook. Journal of Universal Computer Science, Cilt:19, Sayı:5, ss:658-671.
  • • Bilen, K., Ercan, O., ve Gülmez, T., (2014). Sosyal Ağların Kullanım Amacı Ve Benimsenme Süreci; Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Örneği. Journal of Research in Education and Teaching. Cilt:3 Sayı:1, ss:115-123.
  • • Büyüköztürk, Ş., (2002). Sosyal bilimler için veri analizi elkitabı (İstatistik, araştırma deseni, SPSS uygulamaları ve yorum). Ankara: Pegem Yayıncılık.
  • • Büyüköztürk, Ş., Çakmak, E.K., Akgün, Ö.E., Karadeniz, Ş. ve Demirel, F., (2010). Bilimsel araştırma yöntemleri. Ankara: Pegem Yayıncılık.
  • • Çavdar, O., (2012). Fen Bilgisi Öğretmen Adayları ve İlköğretim Öğrencilerinin Sosyal Ağları Kullanım Amaçları ve Eğitsel Bağlamda Kullanımları. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Karadeniz Teknik Üniversitesi. Eğitim Bilimleri Enstitüsü. Trabzon.
  • • Değerli, A., (2013). Bireylerin Biliş İhtiyacı Düzeylerinin Bilişim Okuryazarlığına Etkisi Üzerine Bir Araştırma. İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi, Fall Sayı:5, ss:61-73.
  • • Delice A., (2010). Nicel Araştırmalarda Örneklem Sorunu. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Bilimleri. 10(4), 1969-2018.
  • • Demirel, P., (2012). Bir Sosyal Ağ Ortamı İle Desteklenen Fizik Dersinin Değerlendirilmesi. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Trabzon.
  • • Erkoç, M.F. ve Erkoç, Ç., (2011). Değerler eğitiminde etkinlik ortamı olarak sosyal ağ sitelerinin kullanımı: Facebook grupları. 5th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 203-208. Elazığ, Turkey.
  • • Fraenkel, J.R., and Wallen, N.E., (2003). How to Design and Evaluate Research in Education (5th edn.). New York: MacGraw-Hill.
  • • Genç, Z., (2010). Web 2.0 Yeniliklerinin Eğitimde Kullanımı: Bir Facebook Eğitim Uygulama Örneği. Akademik Bilişim ’10, XII. Akademik Bilişim Konferansı Bildirileri, 10-12 Şubat 2010, Muğla Üniversitesi.
  • • Global Digital Statistics (GDS) (2014), Global Digital Statistics 2014, http://www.slideshare.net/wearesocialsg/social-digital-mobile-around-the-world-january-2014?ref=http://sosyalmedya.co/we-are-social-dijital-istatistik-raporu/ (Erişim tarihi: 02.02.2015).
  • • Gülbahar, Y., Kalelioğlu, F., ve Madran, O., (2010). Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı. XV. Türkiye'de İnternet Konferansı, 2-4 Aralık 2010, İstanbul Teknik Üniversitesi, Ayazağa, İstanbul.
  • • International Society for Technology in Education (ISTE), (2007). ISTE Standarts Students. http://www.iste.org/docs/pdfs/20-14_ISTE_Standards-S_PDF.pdf, (Erişim tarihi: 05.03.2015).
  • • Internet Worlds Stats (IWS) (2014). Usage and Population Statistics. http://www.internetworldstats.com/europa2.htm. (Erişim tarihi: 25.02.2015).
  • • Hung, H.T. and Yuen, S.C., (2010). Educational Use Of Social Networking Technology In Higher Education. Cilt:15, Sayı:6, ss:703-714.
  • • Kuzu, E.B., (2014). Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adayları Arasında Çevrimiçi Sosyal Ağların Öğretim Amaçlı Kullanımı. Yayınlanmamış doktora tezi. Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü.
  • • Mazman, G., (2009). Sosyal ağların benimsenme süreci ve eğitsel bağlamda kullanımı. Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Hacettepe Üniversitesi.
  • • Murray, C., (2008). Schools and social networking: Fear or education?.Synergy Perspectives: Local, Cilt:6 Sayı:1, ss:8-12.
  • • Munoz, C. and Towner, T., (2009). Opening Facebook: How to use Facebook in the college classroom. In I. Gibson et al. (Eds.). Proceedings of Society for Information Technology and Teacher Education International Conference, 2623-2627. Chesapeake, VA: AACE.
  • • Öksüz, E. ve Malhan, S., (2005). Sağlığa Bağlı Yaşam Kalitesi- Kalitemetri. Başkent Üniversitesi. Ankara. http://www.ergunoksuz.com/pubs/sbyk_kalitemetri.pdf Erişim tarihi: 22.02.2015
  • • Özmen, B., (2012). Sosyal Ağ Destekli Uzaktan Eğitim Uygulamalarının Öğrenci Başarısı ve Görüşlerine Etkisi. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Fırat Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü.
  • • Saykılı, A., (2014). Çevrimiçi Sosyal Ağların Yabancı Dil Eğitimini Destekleme Potansiyeli: Facebook Örneği. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • • Seferoğlu, S.S., (2007). İlköğretim bilgisayar dersi öğretim programı: Eleştirel bir bakış ve uygulamada yaşanan sorunlar. Eğitim Araştırmaları-Eurasian Journal of Educational Research, Cilt:29, Sayı:---, ss: 99-111.
  • • Sidekli, S. ve Avaroğulları, M., (2013). Facebook: Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Bir Yöntem. Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE. Cilt:2 Sayı:2, ss:145-154.
  • • Şimşek, A., Becit, G., Kılıçer, K., Özdamar, N., Akbulut, Y. ve Yıldırım, Y., (2008). Türkiye’deki eğitim teknolojisi araştırmalarında güncel eğilimler. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt:19, Sayı:---, ss:439-458.
  • • Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı(TTKB), (2006). İlköğretim Bilgisayar Dersi (1-8. sınıflar) Öğretim Programı. http://ttkb.meb.gov.tr/program2.aspx, (Erişim tarihi: 21 Ocak 2015).
  • • Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı(TTKB), (2012). Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretim Programı, http://ttkb.meb.gov.tr/program2.aspx?islem=1&kno=196 , (Erişim tarihi: 31 Ocak 2015).
  • • Turan, Z., Küçük, S., ve Gündoğdu K., (2013). Öğretmen Eğitiminde Bilişim Teknolojilerinin Kullanımı: Mevcut ve Beklenen Durum. Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, Cilt:4, Sayı:1, ss:1-9.
  • • Toğay, A., Akdur, T.E., Yetişken, İ.C., ve Bilici, A., (2013). Eğitim Süreçlerinde Sosyal Ağların Kullanımı: Bir MYO Deneyimi XIV. Akademik Bilişim Konferansı, 28-30 Ocak. Antalya.
  • • Yıldız, H. ve Seferoğlu, S.S., (2013). Sayısal Uçurumun Önlenmesinde Eğitimin İşlevi Ve Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Bu Süreçteki Rolü. Middle Eastern and African Journal of Educational Research (MAJER), Cilt:3, Sayı:---, ss:69-79.
Toplam 36 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Özge Kelleci Öztürk

Erkan Tetik

Yayımlanma Tarihi 10 Temmuz 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2015 Cilt: 10 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Kelleci Öztürk, Ö., & Tetik, E. (2015). SOSYAL AĞ DESTEKLİ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ. Education Sciences, 10(3), 151-168. https://doi.org/10.12739/NWSA.2015.10.3.1C0639
AMA Kelleci Öztürk Ö, Tetik E. SOSYAL AĞ DESTEKLİ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ. NWSA. Temmuz 2015;10(3):151-168. doi:10.12739/NWSA.2015.10.3.1C0639
Chicago Kelleci Öztürk, Özge, ve Erkan Tetik. “SOSYAL AĞ DESTEKLİ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ”. Education Sciences 10, sy. 3 (Temmuz 2015): 151-68. https://doi.org/10.12739/NWSA.2015.10.3.1C0639.
EndNote Kelleci Öztürk Ö, Tetik E (01 Temmuz 2015) SOSYAL AĞ DESTEKLİ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ. Education Sciences 10 3 151–168.
IEEE Ö. Kelleci Öztürk ve E. Tetik, “SOSYAL AĞ DESTEKLİ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ”, NWSA, c. 10, sy. 3, ss. 151–168, 2015, doi: 10.12739/NWSA.2015.10.3.1C0639.
ISNAD Kelleci Öztürk, Özge - Tetik, Erkan. “SOSYAL AĞ DESTEKLİ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ”. Education Sciences 10/3 (Temmuz 2015), 151-168. https://doi.org/10.12739/NWSA.2015.10.3.1C0639.
JAMA Kelleci Öztürk Ö, Tetik E. SOSYAL AĞ DESTEKLİ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ. NWSA. 2015;10:151–168.
MLA Kelleci Öztürk, Özge ve Erkan Tetik. “SOSYAL AĞ DESTEKLİ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ”. Education Sciences, c. 10, sy. 3, 2015, ss. 151-68, doi:10.12739/NWSA.2015.10.3.1C0639.
Vancouver Kelleci Öztürk Ö, Tetik E. SOSYAL AĞ DESTEKLİ BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ. NWSA. 2015;10(3):151-68.