BibTex RIS Kaynak Göster

YABANCI DİL OLARAK FRANSIZCA’NIN ÖĞRETİMİNDE YAKLAŞIM VE EĞİLİMLER VE EYLEMSEL ÇEVRENDE DİLBİLGİSİNİN YERİ

Yıl 2010, Sayı: 6, 31 - 39, 01.06.2010

Öz

Bu makalede, yabancı dil olarak Fransızca’nın öğretimi ve eğitiminde kullanılan yöntemlerden genel anlamda söz ettik. Bu yöntemlerin gelişim süreçleri içindeki ilkelerini belirttik. Temel yönelimlerini ortaya koyduktan sonra dilbilgisinin nasıl ele alındığı üzerinde özellikle durduk. İşleyişleri, işlevleri ve dil öğretimindeki evrim süreçlerinden söz ettik. Daha sonra özellikle diğer yöntemler arasında en güncel olan eylemsel çevren üzerinde yoğunlaştık. Söz konusu bu son çevrende dilbilgisel eğilim ve yaklaşımları saptadık

APPROCHES ET TENDANCES DE L´APPRENTISSAGE DU FLE ET LA GRAMMAIRE DANS LA PERSPECTIVE ACTIONNELLE

Yıl 2010, Sayı: 6, 31 - 39, 01.06.2010

Öz

Dans cet article, nous avons parlé, d’une manière générale, des méthodes utilisées dans l’enseignement et l’apprentissage du FLE. Nous avons tenté d’expliciter les principes de ces méthodes au fil de leur évolution. Après avoir mis en évidence leurs postulats essentiels nous avons pris en considération comment la grammaire se traîtait. Quels sont ses démarches, ses fonctionnements et sa place dans le déroulement de l’enseignement des langues. Puis nous avons surtout insisté sur la perspective actionnelle étant la plus actuelle parmi les autres. Nous avons constaté les tendances et les approches grammaticales dans cette dernière.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA58JP23UC
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Hanife Nâlân Genç Bu kişi benim

Sevinç Akdoğan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Sayı: 6

Kaynak Göster

APA Genç, H. N., & Akdoğan, S. (2010). YABANCI DİL OLARAK FRANSIZCA’NIN ÖĞRETİMİNDE YAKLAŞIM VE EĞİLİMLER VE EYLEMSEL ÇEVRENDE DİLBİLGİSİNİN YERİ. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(6), 31-39.
AMA Genç HN, Akdoğan S. YABANCI DİL OLARAK FRANSIZCA’NIN ÖĞRETİMİNDE YAKLAŞIM VE EĞİLİMLER VE EYLEMSEL ÇEVRENDE DİLBİLGİSİNİN YERİ. PAUSBED. Haziran 2010;(6):31-39.
Chicago Genç, Hanife Nâlân, ve Sevinç Akdoğan. “YABANCI DİL OLARAK FRANSIZCA’NIN ÖĞRETİMİNDE YAKLAŞIM VE EĞİLİMLER VE EYLEMSEL ÇEVRENDE DİLBİLGİSİNİN YERİ”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, sy. 6 (Haziran 2010): 31-39.
EndNote Genç HN, Akdoğan S (01 Haziran 2010) YABANCI DİL OLARAK FRANSIZCA’NIN ÖĞRETİMİNDE YAKLAŞIM VE EĞİLİMLER VE EYLEMSEL ÇEVRENDE DİLBİLGİSİNİN YERİ. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 6 31–39.
IEEE H. N. Genç ve S. Akdoğan, “YABANCI DİL OLARAK FRANSIZCA’NIN ÖĞRETİMİNDE YAKLAŞIM VE EĞİLİMLER VE EYLEMSEL ÇEVRENDE DİLBİLGİSİNİN YERİ”, PAUSBED, sy. 6, ss. 31–39, Haziran 2010.
ISNAD Genç, Hanife Nâlân - Akdoğan, Sevinç. “YABANCI DİL OLARAK FRANSIZCA’NIN ÖĞRETİMİNDE YAKLAŞIM VE EĞİLİMLER VE EYLEMSEL ÇEVRENDE DİLBİLGİSİNİN YERİ”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 6 (Haziran 2010), 31-39.
JAMA Genç HN, Akdoğan S. YABANCI DİL OLARAK FRANSIZCA’NIN ÖĞRETİMİNDE YAKLAŞIM VE EĞİLİMLER VE EYLEMSEL ÇEVRENDE DİLBİLGİSİNİN YERİ. PAUSBED. 2010;:31–39.
MLA Genç, Hanife Nâlân ve Sevinç Akdoğan. “YABANCI DİL OLARAK FRANSIZCA’NIN ÖĞRETİMİNDE YAKLAŞIM VE EĞİLİMLER VE EYLEMSEL ÇEVRENDE DİLBİLGİSİNİN YERİ”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, sy. 6, 2010, ss. 31-39.
Vancouver Genç HN, Akdoğan S. YABANCI DİL OLARAK FRANSIZCA’NIN ÖĞRETİMİNDE YAKLAŞIM VE EĞİLİMLER VE EYLEMSEL ÇEVRENDE DİLBİLGİSİNİN YERİ. PAUSBED. 2010(6):31-9.