Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Kitap İncelemesi

Yıl 2015, Cilt: 5 Sayı: 1, 125 - 126, 30.03.2015
https://doi.org/10.19126/suje.71399

Öz

Son yıllarda, etkili öğrenme-öğretme sürecinin niteliğini arttırma konusunda birçok öğrenmeöğretme yaklaşımının hazırlandığı dikkat çekmektedir. Davranışçı öğrenme kuramından günümüz gelişen teknolojisinin desteklediği ve bireysel farklılıklara vurgu yapan öğrenme öğretme yaklaşımlarına kadar pek çok yeni yaklaşım ilgi odağı haline gelmiştir. Buna bağlı olarak da Ekici’nin editörlüğünü üstlendiği bu kitap, güncel öğrenme-öğretme yaklaşımları ile hazırlanmıştır. Dikkat çekici 14 öğrenme-öğretme yaklaşımını içeren kitap, 566 sayfadan oluşmaktadır. Her bölümünü farklı akademisyenlerin yazdığı kitabın son sayfalarında bulunan dizin, kitaba işlevsellik katmıştır. Her bölümün görseller, örnekler ve çalışma önerileri ile desteklenmesi, bölüm başlarına ‚dikkat kavramları, amaçlar, senaryo örneği‛ yerleştirilmesi, bölüm sonlarına da kaynakça ile bölüm yazarlarının çalışma alanları ile ilgili bilgi verilmesi göze çarpan hususlardandır.

Kitap İncelemesi

Yıl 2015, Cilt: 5 Sayı: 1, 125 - 126, 30.03.2015
https://doi.org/10.19126/suje.71399

Öz

Son yıllarda, etkili öğrenme-öğretme sürecinin niteliğini arttırma konusunda birçok öğrenmeöğretme yaklaşımının hazırlandığı dikkat çekmektedir. Davranışçı öğrenme kuramından günümüz gelişen teknolojisinin desteklediği ve bireysel farklılıklara vurgu yapan öğrenme öğretme yaklaşımlarına kadar pek çok yeni yaklaşım ilgi odağı haline gelmiştir. Buna bağlı olarak da Ekici’nin editörlüğünü üstlendiği bu kitap, güncel öğrenme-öğretme yaklaşımları ile hazırlanmıştır. Dikkat çekici 14 öğrenme-öğretme yaklaşımını içeren kitap, 566 sayfadan oluşmaktadır. Her bölümünü farklı akademisyenlerin yazdığı kitabın son sayfalarında bulunan dizin, kitaba işlevsellik katmıştır. Her bölümün görseller, örnekler ve çalışma önerileri ile desteklenmesi, bölüm başlarına ‚dikkat kavramları, amaçlar, senaryo örneği‛ yerleştirilmesi, bölüm sonlarına da kaynakça ile bölüm yazarlarının çalışma alanları ile ilgili bilgi verilmesi göze çarpan hususlardandır. 

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Aysun Eroğlu

Yayımlanma Tarihi 30 Mart 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2015 Cilt: 5 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Eroğlu, A. (2015). Kitap İncelemesi. Sakarya University Journal of Education, 5(1), 125-126. https://doi.org/10.19126/suje.71399