Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Mehmet Fırat
Mehmet Fırat
Prof. Dr.
ANADOLU UNIVERSITY
Yayın
39
Hakemlik
32
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
96
39
Yayın
32
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
96
TR Dizin Atıf
0000-0001-8707-5918
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Ulusal ve Uluslararası Başarı Karşılaştırmaları
Öğrenme Kuramları
Öğretim Tasarımı
Öğretim Teknolojileri
Informal Öğrenme
Hayat Boyu Öğrenme
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Öğrenme Analitiği
Multimedya Tasarımı
Kurum
ANADOLU UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Bilimsel Araştırmalarda Alanyazın Nasıl Raporlanır?
Yazarlar:
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18037/ausbd.1247649
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1356
0
ATIF
3
FAVORİ
1356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 pandemisinde uzaktan eğitime geçiş ve dijital uçurum tehlikesi
Yazarlar:
Sedef Sezgin
,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7057
0
ATIF
3
FAVORİ
7057
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve uzaktan öğrenmenin tercih edilme nedenlerinin belirlenmesi
Yazarlar: Meral Gümüş,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3097
0
ATIF
1
FAVORİ
3097
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin İkinci Üniversite Tercih Nedenlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
665
0
ATIF
1
FAVORİ
665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tekno-bilim ve Üniversitelerin Dönüşümü
Yazarlar:
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.767276
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
615
0
ATIF
1
FAVORİ
615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
What if GPT4 Became Autonomous: The Auto-GPT Project and Use Cases
Yazarlar:
Mehmet Fırat
,
Saniye Kuleli
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Emerging Computer Technologies
DOI: 10.57020/ject.1297961
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1168
0
FAVORİ
1168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Araştırmalarda Alanyazın Nasıl Raporlanır?
Yazarlar:
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18037/ausbd.1247649
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1356
3
FAVORİ
1356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
E-Öğrenmeyi Desteklemek için Yapay Zeka Uygulamalarının Öğrenme Yönetim Sistemlerine Entegrasyonu
Yazarlar:
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Instructional Technology and Lifelong Learning
DOI: 10.52911/itall.1244453
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3496
1
FAVORİ
3496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme analitikleri ile öz-düzenleyici öğrenme arasındaki ilişkinin sistematik alanyazın taramasıyla incelenmesi
Yazarlar:
Tuğba Cansu Topallı
,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.1200071
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
385
0
FAVORİ
385
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul öğretmenleri covid-19 pandemi deneyimlerine dayalı olarak uzaktan eğitim ve yüz yüze eğitimi nasıl karşılaştırıyorlar?
Yazarlar:
Eren Baloğlu
,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.1069056
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
782
0
FAVORİ
782
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROFILING LEARNING PREFERENCES OF DISTANCE EDUCATION STUDENTS BASED ON NEURAL NETWORK ANALYSIS
Yazarlar:
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1095592
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1023
0
FAVORİ
1023
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin İstihdama Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.733689
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
272
1
FAVORİ
272
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 pandemisinde uzaktan eğitime geçiş ve dijital uçurum tehlikesi
Yazarlar:
Sedef Sezgin
,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7057
3
FAVORİ
7057
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİT'lerin Eğitimde Karma Yöntem Araştırmalarında Kullanımının Yöntemsel Açıdan Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mehmet Fırat
,
Hakan Altınpulluk
,
Hakan Kılınç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
381
1
FAVORİ
381
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Relationship Between Self-Control and Continuous Partial Attention: Case of Prospective Teachers
Yazarlar:
Mehmet Fırat
,
Ulaş İlic
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
276
0
FAVORİ
276
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tekno-bilim ve Üniversitelerin Dönüşümü
Yazarlar:
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.767276
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
615
1
FAVORİ
615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEREL KÜLTÜREL MİRASIN TANITIMINA YÖNELİK HAZIRLANACAK BİR VİDEO İÇİN İHTİYAÇLARIN BELİRLENMESİ: ESKİŞEHİR ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1427
0
FAVORİ
1427
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve Uzaktan Öğrenenlerin İkinci Üniversite Tercih Nedenlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Kılınç
,
Hakan Altınpulluk
,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
665
1
FAVORİ
665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açıköğretim’in toplumda dijital dönüşüm işlevi
Yazarlar:
Mehmet Fırat
,
Yücel Güney
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
855
0
FAVORİ
855
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan eğitimde algoritmalar: 2007-2019 sistematik alanyazın taraması
Yazarlar: Nedime Selin Çöpgeven,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1332
0
FAVORİ
1332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uluslararası Uzaktan Eğitim Örgütlerinin İletişim Ağları Ve İşbirliği Rejimleri
Yazarlar: Elif Toprak,
Mehmet Fırat
, Seçil Kaya Gülen, Serpil Koçdar, N. Gizem Koçak,
Erhan Akdemir
, Kazım Demirer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Social Inquiry
DOI: 10.37093/ijsi.659080
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
869
0
FAVORİ
869
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mooc'ler için animasyon destekli video modülleri tasarlama: homeostasis örneği
Yazarlar:
Mehmet Fırat
,
Gökhan Kuş
,
Serap Uğur
,
Kubilay Uzuner
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3668
0
FAVORİ
3668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu olan Çocuklar için Tasarım Tabanlı Araştırma Yaklaşımına Dayalı Eğitsel Oyun Tasarımı
Yazarlar:
Suzan Duygu Bedir Erişti
,
Mehmet Fırat
, Serkan İzmirli,
Beril Ceylan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.323387
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5363
1
FAVORİ
5363
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve uzaktan öğrenmenin tercih edilme nedenlerinin belirlenmesi
Yazarlar: Meral Gümüş,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3097
1
FAVORİ
3097
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB INTERFACE DESIGN PRINCIPLES FOR ADULTS’ SELF-DIRECTED LEARNING
Yazarlar:
Mehmet Fırat
, Nurhan Sakar,
İsil Kabakcı Yurdakul
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.47086
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1553
0
FAVORİ
1553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21. Yüzyılda Uzaktan Öğretimde Paradigma Değişimi
Yazarlar:
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1396
0
FAVORİ
1396
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık ve uzaktan öğrenmede metafor analizi araştırmaları
Yazarlar:
Aysun Güneş
,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7711
0
FAVORİ
7711
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BOOK REVIEW GREAT UNIVERSITY GAMBLE: MONEY, MARKETS AND THE FUTURE OF HIGHER EDUCATION Written by Andrew McGettigan
Yazarlar:
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
571
0
FAVORİ
571
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
(Kitap Özeti) Dünyada kitlesel açık çevrimiçi dersler ve açık eğitim
Yazarlar:
Yrd.doç.dr. Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1758
0
FAVORİ
1758
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Teknolojileri Araştırmalarında Yeni Bir Alan: Öğrenme Analitikleri
Yazarlar:
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2666
1
FAVORİ
2666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ DERSİNE İLİŞKİN BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Adile Aşkim Kurt, Özden Şahin İzmirli,
Mehmet Fırat
, Serkan İzmirli
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2648
0
FAVORİ
2648
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development and application of internet information pollution scale / İnternet’te bilgi kirliliği ölçeğinin geliştirilmesi ve uygulanması
Yazarlar:
Mehmet Fırat
,
A. Aşkım Kurt
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1703
0
FAVORİ
1703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Web Arayüz Tasarımında Metaforlar: EMMA Adımları
Yazarlar:
Mehmet Fırat
,
Işıl Kabakçı Yurdakul
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bilişim Teknolojileri Dergisi
DOI: 10.17671/btd.57664
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2051
0
FAVORİ
2051
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Eğitim Teknolojisi Araştırmasına Dayalı Olarak Karma Yöntem Araştırması Deneyimi
Yazarlar:
Mehmet Fırat
, İşıl Kabakçı Yurdakul, Ali Ersoy
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.14689/issn.2148-2624.1.2s3m
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
25213
0
FAVORİ
25213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOGERÇEKÇİLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Işıl Yurdakul,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
236
0
FAVORİ
236
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Multitasking Or Continuous Partial Attention: A Critical Bottleneck For Digital Natives
Yazarlar:
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1662
0
FAVORİ
1662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimcilerin Okulların Geleceğine İlişkin Radikal ve Dönüştürücü Yaklaşımlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Journal of Education and Future
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
632
0
FAVORİ
632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTSEL HİPER ORTAMLARDA GEZİNİM PERFORMANSI DEĞİŞKENLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Fırat
, İşıl Kabakçı Yurdakul
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
558
0
FAVORİ
558
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Wormeli, R. (2009). Metaphors & Analogies: Power Tools for Teaching Any Subject. Stenhouse Publishers. Portland, Maine, U.S. 184 184 pp/paper.
Yazarlar:
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2011 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
620
0
FAVORİ
620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Evaluation of Educational Website Designs from the Perspective of Visual Perception Theories: A Study on Scale Development
Yazarlar: Suzan Duygu Eristi, Ozden Sahin-ızmirli, Serkan Izmirli,
Mehmet Fırat
, Halil İbrahim Haseski
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Contemporary Educational Technology
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
813
0
FAVORİ
813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Determining The Navigational Aids Use On The Internet: The Information Technologies Teacher Candidates’ Case
Yazarlar: Abdullah Kuzu,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
489
0
FAVORİ
489
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireyselleştirilebilir Bir E-öğrenme Aracı Olarak Dijital Konu Haritaları
Yazarlar:
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Bilişim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1221
0
FAVORİ
1221
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretimin Değerlendirilmesinde Çoklu Ortam Kullanımına Eleştirel Bir Bakış
Yazarlar: Işıl Kabakçı,
Mehmet Fırat
, Serkan İzmirli, Elif Buğra Kuzu
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2588
0
FAVORİ
2588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opinions of Teachers on Using Internet Searching Strategies: An Elementary School Case in Turkey
Yazarlar: İşıl Kabakçı,
Mehmet Fırat
, Serkan İzmirli, Elif Buğra Kuzu
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1105
0
FAVORİ
1105
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bilişim Teknolojileri Dergisi
Contemporary Educational Technology
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Education Sciences
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İlköğretim Online
Instructional Technology and Lifelong Learning
International Journal of Psychology and Educational Studies
International Journal of Social Inquiry
Journal of Education and Future
Journal of Emerging Computer Technologies
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Turkish Online Journal of Distance Education
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Kurul Üyeliği
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemlik
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Nitel Sosyal Bilimler
Turkish Online Journal of Distance Education
Yükseköğretim Dergisi
Yayınlar
What if GPT4 Became Autonomous: The Auto-GPT Project and Use Cases
Yazarlar:
Mehmet Fırat
,
Saniye Kuleli
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Emerging Computer Technologies
DOI: 10.57020/ject.1297961
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1168
1
ATIF
0
FAVORİ
1168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
E-Öğrenmeyi Desteklemek için Yapay Zeka Uygulamalarının Öğrenme Yönetim Sistemlerine Entegrasyonu
Yazarlar:
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Instructional Technology and Lifelong Learning
DOI: 10.52911/itall.1244453
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3496
4
ATIF
1
FAVORİ
3496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul öğretmenleri covid-19 pandemi deneyimlerine dayalı olarak uzaktan eğitim ve yüz yüze eğitimi nasıl karşılaştırıyorlar?
Yazarlar:
Eren Baloğlu
,
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.1069056
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
782
1
ATIF
0
FAVORİ
782
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Spektrum Bozukluğu olan Çocuklar için Tasarım Tabanlı Araştırma Yaklaşımına Dayalı Eğitsel Oyun Tasarımı
Yazarlar:
Suzan Duygu Bedir Erişti
,
Mehmet Fırat
, Serkan İzmirli,
Beril Ceylan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.323387
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5363
3
ATIF
1
FAVORİ
5363
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB INTERFACE DESIGN PRINCIPLES FOR ADULTS’ SELF-DIRECTED LEARNING
Yazarlar:
Mehmet Fırat
, Nurhan Sakar,
İsil Kabakcı Yurdakul
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.47086
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1553
1
ATIF
0
FAVORİ
1553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Teknolojileri Araştırmalarında Yeni Bir Alan: Öğrenme Analitikleri
Yazarlar:
Mehmet Fırat
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2666
6
ATIF
1
FAVORİ
2666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Web Arayüz Tasarımında Metaforlar: EMMA Adımları
Yazarlar:
Mehmet Fırat
,
Işıl Kabakçı Yurdakul
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bilişim Teknolojileri Dergisi
DOI: 10.17671/btd.57664
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2051
1
ATIF
0
FAVORİ
2051
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat