DergiPark logo
  • Türkçe
    Turkish English
  • Yönetici Paneli Kullanıcı Paneli Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli Dergilerim Araştırmalarım Takiplerim Profil
    Çıkış
  • Giriş
DergiPark logo

The Journal of Language Learning and Teaching

Cilt: 4 Sayı: 2, 14.07.2016

Yıl: 2014

Makaleler

 

. Stressed Intonation on Recasts: Differential Effects in Comparison with Prompts

Nobuaki Takahashi

Sayfa : 15-28
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

. Backchannelling in the Language Classroom: Improving Student Attention and Retention with Feedback Technologies

Hayo Reinders

Sayfa : 84-91
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

. Gender Differences in Item Format and Skill Area: Some Evidence from an EFL Achievement Test

Ayşe Engin , Deniz Ortaçtepe

Sayfa : 48-62
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

. A Contrastive Rhetoric Analysis of Scholarly Publications by Polish and Anglophone Authors

Dick Smakman , Agnieska Duda-osiewacz

Sayfa : 29-47
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

. Teaching Culture in U.S. Foreign Language Classrooms: Meeting goals of intercultural competence?

Rebecca Galeano , Kelly M. Torres

Sayfa : 63-75
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

. Do Instructors’ Perceptions on Teaching Culture in Foreign Language Classroom Make a Difference: Lessons from a Qualitative Study of Language Instructors and Learners

Xinxiao Yang , Dianbing Chen

Sayfa : 1-14
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

 

. Semantic Prosody: The phenomenom of "prosody" in lexical patterning

Jason Fuqua

Sayfa : 76-83
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF
       
  • Arşiv
    • Cilt: 2 Sayı: 1, 14.07.2016
    • Cilt: 2 Sayı: 2, 14.07.2016
    • Cilt: 4 Sayı: 2, 14.07.2016
    • Cilt: 3 Sayı: 2, 14.07.2016
    • Cilt: 1 Sayı: 1, 14.07.2016