Bu çalışmada tekstil sektöründeki yöneticilerin iletişim sürecinde yaşadığı problemler nitel araştırma yöntemi tespit edilmeye çalışılmıştır. Bu amaçla Adıyaman Organize Sanayi Bölgesinde faaliyet gösteren tekstil işletmelerinin yöneticileri ile yüz yüze görüşmeler yapılarak içerik analizine tabi tutulmuştur. Elde edilen bulgulara göre yöneticiler tarafından tekstil sektörü açısından iletişimin önemli bir kavram olarak algılandığı, yöneticilerin kendilerini iletişim kurma açısından yeterli gördükleri, iletişim sorunlarının büyük çoğunluğunun çalışan kaynaklı olduğunu düşündükleri, iletişim sürecinde karşılaşılan en büyük problemlerin başında çalışanların iş yeri davranış normlarına uyumsuzlukları olarak değerlendirdikleri, sorunların tespiti için dilek ve şikayet kutusunun en çok kullanılan araç olduğu görülmektedir. Araştırma çerçevesinden bulgular detaylı bir biçimde yorumlanmış ve önerilerde bulunulmuştur
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Erken Görünüm Tarihi | 31 Aralık 2022 |
Yayımlanma Tarihi | 31 Aralık 2022 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2022 Cilt: 5 Sayı: 2 |