BibTex RIS Kaynak Göster

TURİSTİK ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRMESİ KAPSAMINDA YENİ BİR DİNAMİK: İNANÇ TURİZMİ

Yıl 2010, Cilt: 2 Sayı: 2, 87 - 100, 05.08.2016

Öz

Turistlerin sahip olduğu farklı ilgi alanları tatil için gidecekleri ülkeyi, bölgeyi ya da destinasyonun seçiminde etkileyecektir. Söz konusu seçilecek yerde ilgilerini çekecek, beklentilerini karşılayacak turizm türlerinin var olması karar alma süreçlerinde etkili olacaktır. Farklı istek ve ihtiyaçları karşılayabilmek için, ülkeler ellerindeki doğal, tarihi ve kültürel verileri kullanarak turistik ürün çeşitlendirmesine yönelmektedirler. Bu çalışma, turistik ürün çeşitlendirmesi kapsamında inanç turizmi kavramı, önemi ve ekonomik getirileri üzerinde durmak amacıyla yapılmıştır. Türkiye‟nin alternatif turizm yaratmak için kullanabileceği Hıristiyan Dünyasına ait olan inanç turizmi değerleri özetlenmiştir. Çalışma sonucunda inanç turizm pazarı bölümlendirilmesi ışığında, inanç turizminin ülkede geliştirilmesi için öneriler sunulmuştur

A NEW DYNAMIC WITHIN TOURISTIC PRODUCT DIVERSITY : FAITH TOURISM

Yıl 2010, Cilt: 2 Sayı: 2, 87 - 100, 05.08.2016

Öz

The different concern of tourists effects their choosing of holiday country, region or destination. The tourism product on the place that they choose will affect tourist‟s choice. Countries tend to go on touristic product diversity by using their natural, historical and cultural source. This study was done in order to point on the concept of faith tourism, its importance and its economic income. The Christianity sources which Turkey could use for touristic product diversity is summarized. At the end of the study some suggestions are determined to progress the faith tourism in Turkey

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA57JV37GY
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Özlem Güzel Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 5 Ağustos 2016
Gönderilme Tarihi 5 Ağustos 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 2 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Güzel, Ö. (2016). TURİSTİK ÜRÜN ÇEŞİTLENDİRMESİ KAPSAMINDA YENİ BİR DİNAMİK: İNANÇ TURİZMİ. Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi, 2(2), 87-100.

570ceb1545981.jpglogo.pngmiar.pnglogo.pnglogo-minik.pngdownloadimageedit_26_6265761829.pngacarlogoTR.png5bd95eb5f3a21.jpg26784img.pngoaji.gifdownloadlogo.pngLogo-png-768x897.png26838