Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Agah Tuğrul Korucu
Agah Tuğrul Korucu
Doç. Dr.
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
32
Hakemlik
40
CrossRef Atıf
92
32
Yayın
40
Hakemlik
92
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Öğretim Tasarımı
Kurum
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Sınıf Öğretmenliği Öğretim Elemanlarının Web 2.0 Araçlarına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Agah Tuğrul Korucu
,
Halit Karalar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.304255
ATIF
12
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4946
12
ATIF
2
FAVORİ
4946
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARI İÇİN GÜVENLİ İNTERNET KULLANIMI ÖZ-YETERLİK VE ALGI ÖLÇEĞİ
Yazarlar:
Engin Doğanç
,
Agah Tuğrul Korucu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.623650
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1461
2
ATIF
2
FAVORİ
1461
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Kullanılan Dijital Hikâyelerin Öğretmen Adaylarının Akademik Başarısı, Sayısal Yetkinlik Durumları ve Sorgulama Becerileri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Agah Tuğrul Korucu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3617
ATIF
12
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2170
12
ATIF
2
FAVORİ
2170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'de Hibrit Öğrenme Uygulamaları ve Etkileri: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar:
Agah Tuğrul Korucu
,
Kadir Kabak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6045
0
ATIF
2
FAVORİ
6045
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Derslerde Akıllı Telefon Siber Aylaklık Düzeyleri İle Sanal Ortam Yalnızlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Agah Tuğrul Korucu
, Senem Kara
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
754
0
ATIF
1
FAVORİ
754
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeyleri ile Web Ortamında Bilgi Arama ve Yorumlama Stratejileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Senem Kara
,
Agah Tuğrul Korucu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: 10.53694/bited.1298928
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
98
0
FAVORİ
98
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Coding Education Designed with Different Visual Programs on Academic Success and Attitudes and Self-Efficiencies of Secondary School Students
Yazarlar:
Teslime Deniz
,
Agah Tuğrul Korucu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1279547
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
161
0
FAVORİ
161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ TOPLUMSAL CİNSİYET EŞİTLİĞİ ALGISI VE TEKNOLOJİ KULLANIM SEVİYELERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Rahime İrem Sarı
,
Agah Tuğrul Korucu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: 10.53694/bited.1280595
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
174
0
FAVORİ
174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Block Based Coding Education on the Students' Attitudes about the Secondary School Students' Computational Learning Skills and Coding Learning: Blocky Sample
Yazarlar: Havva Nur Totan,
Agah Tuğrul Korucu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.24.10.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
434
0
FAVORİ
434
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Secondary School Students 'Perceptions of Computing Technologies and Self-Efficiency on Attitudes Towards Coding
Yazarlar:
Tuba Taşdöndüren
,
Agah Tuğrul Korucu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1035448
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
497
0
FAVORİ
497
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effect of students' developing their own digital games on their academic achievement and attitudes towards for English lessons
Yazarlar:
Kadir Kabak
,
Agah Tuğrul Korucu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.30.8.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
814
0
FAVORİ
814
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of STEM and Other Innovative Interdisciplinary Practices on Academic Success, Attitude, Career Awareness: A Meta-Synthesis Study
Yazarlar:
Agah Tuğrul Korucu
,
Kadir Kabak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
162
0
FAVORİ
162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'de Hibrit Öğrenme Uygulamaları ve Etkileri: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar:
Agah Tuğrul Korucu
,
Kadir Kabak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6045
2
FAVORİ
6045
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE EFFECT OF ROBOTIC CODING TRAINING GIVEN IN PRIVATE SCHOOLS ON THE SELF-EFFICACY PERCEPTIONS OF STUDENTS’ COMPUTATIONAL THINKING SKILLS
Yazarlar:
Agah Tuğrul Korucu
,
Mine Ünüvar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
311
0
FAVORİ
311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Bölümünde Okuyan Öğretmen Adaylarının Aldıkları Eğitim ile Bilişim Liderliği Vasfı ve 21. Yüzyıl Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Agah Tuğrul Korucu
,
Mine Ünüvar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
783
1
FAVORİ
783
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Uygulama ile Desteklenmiş Ters-Yüz Öğretim Ortamını Kullanan Öğrencilerin Akademik Başarılarının ve İşbirlikli Öğrenmeye Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Zafer Bolatlı,
Agah Tuğrul Korucu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.631835
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1438
0
FAVORİ
1438
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development and Validation of the Cloud Technologies Usage in Education Scale
Yazarlar:
Agah Tuğrul Korucu
,
Aydin Karakoca
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.623459
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
765
0
FAVORİ
765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Kullanılan Dijital Hikâyelerin Öğretmen Adaylarının Akademik Başarısı, Sayısal Yetkinlik Durumları ve Sorgulama Becerileri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Agah Tuğrul Korucu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3617
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2170
2
FAVORİ
2170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
E-ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI
Yazarlar:
Hüsniye Biçer
,
Agah Tuğrul Korucu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.632178
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1952
0
FAVORİ
1952
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARI İÇİN GÜVENLİ İNTERNET KULLANIMI ÖZ-YETERLİK VE ALGI ÖLÇEĞİ
Yazarlar:
Engin Doğanç
,
Agah Tuğrul Korucu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.623650
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1461
2
FAVORİ
1461
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Gelecekteki Derslerinde Bilişim Teknolojilerini Kullanmaya Yönelik Niyetlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Agah Tuğrul Korucu
, Rahime İrem Sarı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
786
0
FAVORİ
786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Derslerde Akıllı Telefon Siber Aylaklık Düzeyleri İle Sanal Ortam Yalnızlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Agah Tuğrul Korucu
, Senem Kara
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
754
1
FAVORİ
754
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersinde Öğrenme Yönetim Sistemi Kullanımının Öğrenci Akademik Başarısına Etkisi
Yazarlar: Cem Sezer,
Agah Tuğrul Korucu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2230
0
FAVORİ
2230
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Blok Temelli Programlamaya İlişkin Öz-Yeterlik Algılarının ve Robotiğe Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Agah Tuğrul Korucu
,
Tuba Taşdöndüren
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1641
1
FAVORİ
1641
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğrencilerinin Bilgisayar Metaforlarının Belirlenmesi
Yazarlar: Emre Büyükbahçıvan,
Agah Tuğrul Korucu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
945
0
FAVORİ
945
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Web 2.0 Araçlarıyla Desteklenmiş FeTeMM Etkinlikleriyle Dersin İşlenişine ve İşbirlikli Öğrenmeye Yönelik Görüşleri
Yazarlar: Zafer Bolatlı,
Agah Tuğrul Korucu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.358488
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
49649
1
FAVORİ
49649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygı Durumları ile Teknoloji Kabul ve Kullanım Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Agah Tuğrul Korucu
,
Hüsniye Biçer
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1927
0
FAVORİ
1927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Üzerine Yapılan 2010-2016 Dönemi Araştırmalardaki Eğilimler
Yazarlar:
Agah Tuğrul Korucu
,
Ertuğrul Usta
, Handan Atun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1865
0
FAVORİ
1865
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği Öğretim Elemanlarının Web 2.0 Araçlarına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Agah Tuğrul Korucu
,
Halit Karalar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.304255
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4946
2
FAVORİ
4946
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Medya Öğretmen - Öğrenci Etkileşimi Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ağah Tuğrul Korucu
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.91326
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1056
0
FAVORİ
1056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANDROİD İŞLETİM SİSTEMİ YAZILIMININ GRAFİKSEL KULLANICI ARAYÜZÜNÜN GÖRSEL TASARIM İLKELERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Agah Tugrul Korucu
,
Ertuğrul Usta
, Cem Sezer
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1946
0
FAVORİ
1946
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Agah Tugrul Korucu
,
Ertuğrul Usta
,
Lale Toraman
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1771
0
FAVORİ
1771
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerinin Kullanımı: 2007-2016 Döneminde Türkiye’de Yapılan Araştırmaların İçerik Analizi
Yazarlar:
Ertuğrul Usta
,
Agah Tuğrul Korucu
,
İsmail Fatih Yavuzarslan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2964
0
FAVORİ
2964
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN DİNAMİK WEB TEKNOLOJİLERİNİ EĞİTİMDE KULLANMALARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Agah Korucu
, Ahmet Yücel
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.78815
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1933
0
FAVORİ
1933
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİNAMİK WEB TEKNOLOJİLERİ İLE GELİŞTİRİLEN İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME ORTAMINI KULLANAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Agâh Tuğrul Korucu
,
Agah Korucu
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.61147
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1517
0
FAVORİ
1517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bireysel Yenilikçilik Özelliklerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Agah Korucu
,
Yusuf Olpak
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.83117
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3041
0
FAVORİ
3041
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları ile Denetim Odakları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Olpak
,
Agah Korucu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.83050
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1247
0
FAVORİ
1247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İlköğretim Online
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kastamonu Education Journal
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Editörlük
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Son Okuyucu
Hakemlik
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal Ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
Kastamonu Education Journal
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Education
Yayınlar
The effect of students' developing their own digital games on their academic achievement and attitudes towards for English lessons
Yazarlar:
Kadir Kabak
,
Agah Tuğrul Korucu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.30.8.2
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
814
1
ATIF
0
FAVORİ
814
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Kullanılan Dijital Hikâyelerin Öğretmen Adaylarının Akademik Başarısı, Sayısal Yetkinlik Durumları ve Sorgulama Becerileri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Agah Tuğrul Korucu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3617
ATIF
12
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2170
12
ATIF
2
FAVORİ
2170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
E-ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI
Yazarlar:
Hüsniye Biçer
,
Agah Tuğrul Korucu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.632178
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1952
9
ATIF
0
FAVORİ
1952
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARI İÇİN GÜVENLİ İNTERNET KULLANIMI ÖZ-YETERLİK VE ALGI ÖLÇEĞİ
Yazarlar:
Engin Doğanç
,
Agah Tuğrul Korucu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.623650
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1461
2
ATIF
2
FAVORİ
1461
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Web 2.0 Araçlarıyla Desteklenmiş FeTeMM Etkinlikleriyle Dersin İşlenişine ve İşbirlikli Öğrenmeye Yönelik Görüşleri
Yazarlar: Zafer Bolatlı,
Agah Tuğrul Korucu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.358488
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
49649
12
ATIF
1
FAVORİ
49649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği Öğretim Elemanlarının Web 2.0 Araçlarına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Agah Tuğrul Korucu
,
Halit Karalar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.304255
ATIF
12
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4946
12
ATIF
2
FAVORİ
4946
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Medya Öğretmen - Öğrenci Etkileşimi Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ağah Tuğrul Korucu
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.91326
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1056
1
ATIF
0
FAVORİ
1056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN DİNAMİK WEB TEKNOLOJİLERİNİ EĞİTİMDE KULLANMALARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Agah Korucu
, Ahmet Yücel
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.78815
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1933
10
ATIF
0
FAVORİ
1933
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİNAMİK WEB TEKNOLOJİLERİ İLE GELİŞTİRİLEN İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME ORTAMINI KULLANAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Agâh Tuğrul Korucu
,
Agah Korucu
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.61147
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1517
12
ATIF
0
FAVORİ
1517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bireysel Yenilikçilik Özelliklerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Agah Korucu
,
Yusuf Olpak
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.83117
ATIF
20
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3041
20
ATIF
0
FAVORİ
3041
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları ile Denetim Odakları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Olpak
,
Agah Korucu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.83050
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1247
1
ATIF
0
FAVORİ
1247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat