Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Alparslan Okur
Alparslan Okur
Prof. Dr.
Sakarya Üniversitesi
Yayın
31
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
65
31
Yayın
16
Hakemlik
65
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Kurum
Sakarya Üniversitesi
Popüler Yayınları
0-6 Yaş Arasındaki Çocuklara Sözcük Öğretimi İle İlgili Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar: Funda Keskin, Engin Ömeroğlu,
Alparslan Okur
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.81304
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12363
2
ATIF
2
FAVORİ
12363
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Biçimbilimsel Ve Sözdizimsel Uzatıma İlişkin Öğrenici Farkındalık Düzeyleri
Yazarlar:
Seda Demir
,
Alpaslan Okur
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1123297
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
649
0
ATIF
2
FAVORİ
649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Neden Bağlaçları”nın Okuduğunu Anlama Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Betül Keray Dinçel
,
Alpaslan Okur
,
Zehra Güden Altmış
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1715
0
ATIF
1
FAVORİ
1715
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Biçimbilimsel Ve Sözdizimsel Uzatıma İlişkin Öğrenici Farkındalık Düzeyleri
Yazarlar:
Seda Demir
,
Alpaslan Okur
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1123297
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
649
2
FAVORİ
649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCI YAYIN ETKİSİ VE SOMUT OLMAYAN KÜLTÜR MİRASININ ÇOCUK KİTAPLARIYLA BÜTÜNLEŞTİRİLEBİLİRLİĞİ
Yazarlar:
Seda Demir
,
Alpaslan Okur
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Folklor Akademi Dergisi
DOI: 10.55666/folklor.1268420
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
177
0
FAVORİ
177
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademik Türkçe Eğitimi Alan Uluslararası Öğrencilerin Yazılı Anlatımlarında Kullandıkları Terimler Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Safa Eroğlu
,
Alpaslan Okur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1240928
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
164
0
FAVORİ
164
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Impact of Literature Circles Technique in Speaking Skills
Yazarlar:
Latif Yardım
,
Alpaslan Okur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1210051
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
399
0
FAVORİ
399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üst Dil Farkındalığı & Dilbilimsel Uzatım İlişkisi, Türkçe Öğreticilerine Notlar
Yazarlar:
Seda Demir
,
Alpaslan Okur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1170766
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
584
0
FAVORİ
584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİJİTAL HİKÂYE ANLATIMININ ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN HİKÂYE YAZMA KAYGILARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Aysun Eroğlu
,
Alpaslan Okur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.824215
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1490
0
FAVORİ
1490
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gençlik Romanlarında Anne-Baba Tutumları
Yazarlar:
Latif Yardım
,
Alpaslan Okur
,
Neslihan Yücelşen
,
Alena Dhahi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
284
0
FAVORİ
284
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FUNCTIONS OF NATIONAL CULTURAL INSTITUTES IN TERMS OF PROMOTION OF INTANGIBLE CULTURAL HERITAGE IN THE CONTEXT OF CULTURAL DIPLOMACY
Yazarlar:
Alpaslan Okur
,
Seda Demir
,
Şaban Köktürk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Folklor
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
668
0
FAVORİ
668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YENİLİKÇİ EĞİTİM VE ÖĞRETİM UYGULAMALARI KAPSAMINDA BELÇİKA’DAKİ İKİDİLLİ TÜRK ÇOCUKLARINA TÜRKÇENİN EĞİTİMİ VE ÖĞRETİMİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA (GENT ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Reyhan Kizilmese
,
Alpaslan Okur
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1559
0
FAVORİ
1559
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Okuma Stratejileri Üstbilişsel Farkındalıklarının Demografik Değişkenler ve Günlük Ritim Özellikleri ile İlişkisi
Yazarlar:
Nahide İrem Azizoğlu
,
Alpaslan Okur
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.656103
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1404
0
FAVORİ
1404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Konuşma Becerisi ve Telaffuz Eğitimi
Yazarlar:
Yunus Şenyiğit
,
Alpaslan Okur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3850
0
FAVORİ
3850
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretiminde Yazma Öğretimine Akademik Türkçe Aşamasında Yabancı Öğrenciler Üzerinden Bir Bakış
Yazarlar:
H. Neslihan Demiriz
,
Alpaslan Okur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.525728
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2549
0
FAVORİ
2549
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Neden Bağlaçları”nın Okuduğunu Anlama Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Betül Keray Dinçel
,
Alpaslan Okur
,
Zehra Güden Altmış
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1715
1
FAVORİ
1715
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi: Ne Kadar Öğreteceğiz?
Yazarlar:
Gökçen Göçen
,
Alpaslan Okur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.417987
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3473
0
FAVORİ
3473
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Ekrandan Okumaya Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Nahide İrem Azizoğlu
,
Alpaslan Okur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.334140
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2264
0
FAVORİ
2264
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma güçlüğü olan bir öğrencinin okuma becerisinin geliştirilmesinde grafiksel sembollerin kullanımına yönelik örnek olay çalışması
Yazarlar:
Deniz Öztürk
,
Alpaslan Okur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
AKRA Kültür Sanat ve Edebiyat Dergisi
DOI: 10.31126/akrajournal.356872
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2245
0
FAVORİ
2245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geçici Eğitim Merkezindeki Sığınmacı Ortaokul Öğrencilerinin İkinci Dil Olarak Türkçe Konuşma Kaygılarının Değerlendirilmesi: Sakarya Örneği
Yazarlar: Gökhan Yılmaz,
Alparslan Okur
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17
0
FAVORİ
17
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Zekâlı ve Üstün Yetenekli Ortaokul Öğrencilerinin Okuma İlgisi ve Okuma Alışkanlıklarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Alpaslan Okur
, Yusuf Özsoy
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2840
0
FAVORİ
2840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilgiye Ulaşma Tercihlerine Yönelik Görüşleri (Sakarya Cemil Meriç Sosyal Bilimler Lisesi Örneği)
Yazarlar:
Alpaslan Okur
,
Gökhan Haldun Demirdöven
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.309338
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1074
0
FAVORİ
1074
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İki Dilli Türkçe Öğretmeni Adaylarının İki Dillilik Olgusuna Yönelik Görüşleri (Duisburg/Essen Üniversitesi Örneği)
Yazarlar:
Gökhan Haldun Demirdöven
,
Alpaslan Okur
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.322742
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3912
0
FAVORİ
3912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yurtdışında Yaşayan Türklerin Eğitiminde Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Yeri
Yazarlar:
Alpaslan Okur
,
Nahide İrem Azizoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.324128
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2436
0
FAVORİ
2436
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİNLEME ÜSTBİLİŞ STRATEJİLERİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Nahide İrem Azizoğlu
,
Alpaslan Okur
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2170
0
FAVORİ
2170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 8.Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Şiirlerde Yer Alan Değerler
Yazarlar:
Erhan Çapoğlu
,
Alpaslan Okur
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4399
0
FAVORİ
4399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0-6 Yaş Arasındaki Çocuklara Sözcük Öğretimi İle İlgili Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar: Funda Keskin, Engin Ömeroğlu,
Alparslan Okur
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.81304
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12363
2
FAVORİ
12363
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokula Yönelik Söz Varlığı Araştırmalarının İncelenmesi: Tezler
Yazarlar:
Gökçen Göçen
,
Alparslan Okur
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.66746
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4015
0
FAVORİ
4015
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul (5-8. Sınıf) Türkçe Ders Kitaplarındaki Atatürk Teması Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Aysun Eroğlu
,
Alpaslan Okur
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Atatürk Araştırma Merkezi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
463
0
FAVORİ
463
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokula Yönelik Kelime Öğretimi Çalışmaları
Yazarlar:
Alparslan Okur
,
Abdullah Dağtaş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.00066
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11627
0
FAVORİ
11627
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Birinci Kademede Sözcük Öğretimi İle İlgili Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Nuran Başoğlu
, Tuba Kaplan,
Alparslan Okur
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.62184
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5079
0
FAVORİ
5079
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul ve Ortaokul Son Sınıf Öğrencilerinde Metaforik Algı Olarak Kitap
Yazarlar:
Mustafa Bektaş
,
Alpaslan Okur
, Buket Karadağ
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Türk Kütüphaneciliği
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
873
0
FAVORİ
873
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Readability of Texts Turkish Textbooks in Grades 5
Yazarlar:
Alpaslan Okur
,
Gökhan Arı
, Fatma Ersoyol, Esra Okur
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4331
0
FAVORİ
4331
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6, 7, 8. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirliği
Yazarlar:
Alpaslan Okur
,
Gökhan Arı
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1350
0
FAVORİ
1350
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
AKRA Kültür Sanat ve Edebiyat Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Atatürk Araştırma Merkezi Dergisi
Folklor Akademi Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İlköğretim Online
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Languages' Education and Teaching
Journal of Gifted Education and Creativity
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Milli Folklor
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Türk Kütüphaneciliği
Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR)
Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Dergisi
Editörlük
Sakarya University Journal of Education
Alan Editörü
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Dergisi
Teknik Editör , Editör , Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Sakarya University Journal of Education
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dil ve Edebiyat Araştırmaları
Erciyes Journal of Education
Hacettepe Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları (HÜTAD)
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Dergisi
Yayınlar
DİJİTAL HİKÂYE ANLATIMININ ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN HİKÂYE YAZMA KAYGILARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Aysun Eroğlu
,
Alpaslan Okur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.824215
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1490
5
ATIF
0
FAVORİ
1490
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Okuma Stratejileri Üstbilişsel Farkındalıklarının Demografik Değişkenler ve Günlük Ritim Özellikleri ile İlişkisi
Yazarlar:
Nahide İrem Azizoğlu
,
Alpaslan Okur
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.656103
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1404
1
ATIF
0
FAVORİ
1404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretiminde Yazma Öğretimine Akademik Türkçe Aşamasında Yabancı Öğrenciler Üzerinden Bir Bakış
Yazarlar:
H. Neslihan Demiriz
,
Alpaslan Okur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.525728
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2549
7
ATIF
0
FAVORİ
2549
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi: Ne Kadar Öğreteceğiz?
Yazarlar:
Gökçen Göçen
,
Alpaslan Okur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.417987
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3473
1
ATIF
0
FAVORİ
3473
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Ekrandan Okumaya Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Nahide İrem Azizoğlu
,
Alpaslan Okur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.334140
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2264
7
ATIF
0
FAVORİ
2264
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma güçlüğü olan bir öğrencinin okuma becerisinin geliştirilmesinde grafiksel sembollerin kullanımına yönelik örnek olay çalışması
Yazarlar:
Deniz Öztürk
,
Alpaslan Okur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
AKRA Kültür Sanat ve Edebiyat Dergisi
DOI: 10.31126/akrajournal.356872
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2245
1
ATIF
0
FAVORİ
2245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İki Dilli Türkçe Öğretmeni Adaylarının İki Dillilik Olgusuna Yönelik Görüşleri (Duisburg/Essen Üniversitesi Örneği)
Yazarlar:
Gökhan Haldun Demirdöven
,
Alpaslan Okur
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.322742
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3912
3
ATIF
0
FAVORİ
3912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yurtdışında Yaşayan Türklerin Eğitiminde Somut Olmayan Kültürel Miras Unsurlarının Yeri
Yazarlar:
Alpaslan Okur
,
Nahide İrem Azizoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.324128
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2436
1
ATIF
0
FAVORİ
2436
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 8.Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Şiirlerde Yer Alan Değerler
Yazarlar:
Erhan Çapoğlu
,
Alpaslan Okur
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
ATIF
19
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4399
19
ATIF
0
FAVORİ
4399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0-6 Yaş Arasındaki Çocuklara Sözcük Öğretimi İle İlgili Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar: Funda Keskin, Engin Ömeroğlu,
Alparslan Okur
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.81304
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12363
2
ATIF
2
FAVORİ
12363
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokula Yönelik Söz Varlığı Araştırmalarının İncelenmesi: Tezler
Yazarlar:
Gökçen Göçen
,
Alparslan Okur
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.66746
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4015
7
ATIF
0
FAVORİ
4015
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokula Yönelik Kelime Öğretimi Çalışmaları
Yazarlar:
Alparslan Okur
,
Abdullah Dağtaş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.00066
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11627
7
ATIF
0
FAVORİ
11627
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Birinci Kademede Sözcük Öğretimi İle İlgili Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Nuran Başoğlu
, Tuba Kaplan,
Alparslan Okur
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.62184
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5079
4
ATIF
0
FAVORİ
5079
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat