Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Salih Birişçi
Salih Birişçi
Doç. Dr.
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
Yayın
9
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
65
9
Yayın
9
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
65
TR Dizin Atıf
0000-0001-7131-5112
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
Popüler Yayınları
WEB 2.0 HIZLI İÇERİK GELİŞTİRME ÖZ-YETERLİK ALGISINI BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK (W2ÖYAÖ) GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Salih Birişçi
,
Ümit Kul
,
Zeki Aksu
,
Dursun Akaslan
,
Sedef Çelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.335164
ATIF
13
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4883
13
ATIF
2
FAVORİ
4883
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Teknolojisi Algısındaki Değişim Durumunun İncelenmesi: Metaforik Bir Çalışma
Yazarlar:
Salih Birişçi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.941245
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1178
0
ATIF
2
FAVORİ
1178
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Süreciyle Birlikte Öğretmenlerin Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Cem Doğan
,
Salih Birişçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
553
0
ATIF
1
FAVORİ
553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Covid-19 Süreciyle Birlikte Öğretmenlerin Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Cem Doğan
,
Salih Birişçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
553
1
FAVORİ
553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the effects of computer-aided animations on conceptual understanding through metaphors: An example of artificial intelligence
Yazarlar:
Sevim Aydın
,
Emel Duman
,
Yasemin Bertiz
,
Salih Birişçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1151460
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
503
0
FAVORİ
503
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pandemi Sürecinde Öğretmenlerin Web 2.0 Öz-yeterlik İnanışların bir Yordayıcısı olarak BİT Entegrasyonu Yeterlikleri
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Salih Birişçi
,
Veli Kutay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.817463
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
749
0
FAVORİ
749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Teknolojisi Algısındaki Değişim Durumunun İncelenmesi: Metaforik Bir Çalışma
Yazarlar:
Salih Birişçi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.941245
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1178
2
FAVORİ
1178
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Predictors of Technology Integration Self-Efficacy Beliefs of Preservice Teachers
Yazarlar:
Salih Birisci
, Emin Kul
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Contemporary Educational Technology
DOI: 10.30935/cet.512537
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1534
0
FAVORİ
1534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Eşzamanlı ve Yüz-yüze Grupla Problem Çözme Süreçlerindeki Söylem Örüntülerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Salih Birişçi
,
Hasan Karal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1272
0
FAVORİ
1272
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Metaphorical Perceptions of Teacher Candidates on the Concept of “Web 2.0 Technology”
Yazarlar:
Özlem Ulu Kalın
,
Salih Birişçi
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Review of International Geographical Education Online
DOI: 10.33403/rigeo.505269
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
889
0
FAVORİ
889
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB 2.0 HIZLI İÇERİK GELİŞTİRME ÖZ-YETERLİK ALGISINI BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK (W2ÖYAÖ) GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Salih Birişçi
,
Ümit Kul
,
Zeki Aksu
,
Dursun Akaslan
,
Sedef Çelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.335164
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4883
2
FAVORİ
4883
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Teknoloji Entegrasyonu Öz-Yeterlik İnanışlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Salih Birişçi
,
Ümit Kul
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1168
0
FAVORİ
1168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Contemporary Educational Technology
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Review of International Geographical Education Online
Editörlük
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
Studies in Educational Research and Development
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Pandemi Sürecinde Öğretmenlerin Web 2.0 Öz-yeterlik İnanışların bir Yordayıcısı olarak BİT Entegrasyonu Yeterlikleri
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Salih Birişçi
,
Veli Kutay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.817463
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
749
1
ATIF
0
FAVORİ
749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB 2.0 HIZLI İÇERİK GELİŞTİRME ÖZ-YETERLİK ALGISINI BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK (W2ÖYAÖ) GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Salih Birişçi
,
Ümit Kul
,
Zeki Aksu
,
Dursun Akaslan
,
Sedef Çelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.335164
ATIF
13
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4883
13
ATIF
2
FAVORİ
4883
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat