avatar
Erdem Varol Dr. NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ, REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI
Yayın 5 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 4
5 Yayın
3 Hakemlik
4 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

İletişim ve Medya Çalışmaları Reklamcılık Bütünleşik Pazarlama İletişimi Tüketici Davranışı

Biyografi

1984 yılında Samsun’da dünyaya gelmiştir. 2011 yılında Ege Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Gazetecilik Bölümü’nden mezun olmuştur. 2016 yılında Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Tezli Yüksek Programı’ndan “ Kent Kültürü Özelinde Alışveriş Merkezleri ve Tüketim Toplumu İlişkisi” başlıklı teziyle uzmanlık derecesi almıştır. Aynı yıl kazanmış olduğu Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık ve Tanıtım Doktora Programı’na kayıt olmuş, 2023 yılında ise söz konusu doktora programından "Bir Tüketim Nesnesi Olarak Mutluluk: Mutluluğun Reklamlarda Kullanılması Üzerine Bir Araştırma" adlı tez çalışmasıyla doktor unvanı almaya hak kazanmıştır. 2013-2023 yılları arasında Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü’nde Araştırma Görevlisi olarak çalışan Varol, 2023 Ekim ayı itibariyle Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümünde görev yapmaktadır.  “Tüketim Kültürü”, “Tüketici Davranışları”, “Reklamcılık” gibi konularda çalışmalarına devam etmektedir.

Kurum

NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ, İLETİŞİM FAKÜLTESİ, HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ, REKLAMCILIK VE TANITIM ANABİLİM DALI

Popüler Yayınları

POSTMODERN TÜKETİME POSTMODERN BİR YANIT: PAYLAŞIM EKONOMİSİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.700157
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2585

3

1

2585

1

1

1795

Yayınlar

Cumhuriyet’in İlk 20 Yılında Türkiye’de Reklam ve Reklamcılık
Yazarlar: Erdem Varol
Yayın Bilgisi: 2023 , Sakarya İletişim
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 147

0

147

1

1795

POSTMODERN TÜKETİME POSTMODERN BİR YANIT: PAYLAŞIM EKONOMİSİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.700157
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2585

1

2585

Yayınlar

1

1

1795

POSTMODERN TÜKETİME POSTMODERN BİR YANIT: PAYLAŞIM EKONOMİSİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.700157
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2585

3

1

2585

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.