Nihan Arslan Namlı profil resmi
Nihan Arslan Namlı Dr. Öğretim Görevlisi İSKENDERUN TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 9 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 5
9 Yayın
0 Hakemlik
5 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Öğretim Teknolojileri

Biyografi

2016 - 2021 Doktora Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü/ Eğitim Programları Ve Öğretim A.B.D., Türkiye 2014 - Devam EdiyorYüksek Lisans Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü , Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi A.B.D., Türkiye 2014 - 2016Yüksek Lisans Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi A.B.D., Türkiye 2013 - 2014Yüksek Lisans-Tezsiz İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi A.B.D., Türkiye 2007 - 2013Lisans İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi A.B.D., Türkiye

Kurum

İSKENDERUN TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

8578

VERİTABANI DERSİNDE ÖRTÜK PROGRAM ETKİSİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2018 , Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.465267
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1124

0

1

1124

Yayınlar

Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisi Üzerine Bir İçerik Analizi
DOI: 10.14812/cuefd.943909
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 950

0

950

An Analysis of the Curriculum and Education Departments in Turkey and the Postgraduate Theses Written in this Branch from various Aspects
Yazarlar: Memet Karakuş, Nihan Arslan Namlı , Ali Kemal Uğur , Seray Doğru Oral, Nilgün Sakar, Halil Kaya
DOI: 10.17984/adyuebd.575638
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 800

0

800

2

8578

0

1955

VERİTABANI DERSİNDE ÖRTÜK PROGRAM ETKİSİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2018 , Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.465267
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1124

1

1124

0

2308

LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN AKILLI TAHTA KULLANIMI ÜZERİNE BİR NİTEL ÇALIŞMA
Yazarlar: Nihan Arslan Namlı , Mehmet Şahin, Tuğçe Karataş
Yayın Bilgisi: 2016 , Education Sciences
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 668

0

668

Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

Using the Fuzzy Logic in Assessing the Programming Performance of Students
DOI: 10.21449/ijate.429123
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1955

5

0

1955

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.