avatar
Özgür Davras Doç. Dr. SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 11 Hakemlik 24 CrossRef Atıf 17 TR Dizin Atıf 34
11 Yayın
24 Hakemlik
17 CrossRef Atıf
34 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Otel İşletmeciliği Turizm Turizm Pazarlaması nicel araştırma yöntemleri

Biyografi

Akdeniz Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu’ndan mezun oldu (1999). Yüksek lisans derecesini Akdeniz Üniversitesi’nden Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Anabilim Dalı’ndan (2013), doktora derecesini de yine Akdeniz Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Anabilim
Dalı’ndan aldı (2017). Süleyman Demirel Üniversitesi’nde çalışmaya başladı
(2009). Öncesinde turizm sektöründe faaliyet gösteren çeşitli otel işletmelerinde Önbüro departmanında yönetici olarak çalıştı. Doçentlik unvanını
Turizm alanından aldı (2020). Halen Süleyman Demirel Üniversitesi, İktisadi
ve İdari Bilimler Fakültesi Turizm İşletmeciliği bölümünde görev yapmaktadır. Temel çalışma alanları, turizm işletmeciliği, destinasyon pazarlaması ve
turist davranışlarıdır.

Kurum

SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

5263

1

1

2038

0

1

1129

13

1

12367

Yayınlar

1

455

Destinasyon Marka Değerinin Ağızdan Ağıza Pazarlamaya Etkisi: Fethiye Örneği
Yazarlar: Özgür Davras , Ayşegül Demircioğlu
DOI: 10.17123/atad.862349
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 858

1

858

Tüketici Temelli Destinasyon Marka Değeri Modellemesi: Isparta Destinasyonu Örneği
DOI: 10.24010/soid.624455
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1516

1

1516

1

1189

1

12367

1

1129

1

2038

Yayınlar

Tüketici Temelli Destinasyon Marka Değeri Modellemesi: Isparta Destinasyonu Örneği
DOI: 10.24010/soid.624455
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1516

3

1

1516

13

1

12367

1

1

2038

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.