Serkan Ünsal profil resmi
Serkan Ünsal Doç. Dr. kahramanmaraş sütçü imam üniverstiesi
Yayın 31 Hakemlik 28 CrossRef Atıf 62
31 Yayın
28 Hakemlik
62 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

kahramanmaraş sütçü imam üniverstiesi

Popüler Yayınları

Uzaktan Eğitim ile Merkezi Sınava Hazırlamak ve Hazırlanmak
DOI: 10.9779/pauefd.1078533
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1120

0

2

1120

2

1

7858

Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1774

4

1

1774

0

1

1617

6

1

11881

Yayınlar

0

22

Merkezî Sınavların Velilere Yönelik Sosyal, Psikolojik ve Ekonomik Yansımaları
DOI: 10.30703/cije.1311762
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 86

0

86

0

242

Uzaktan Eğitim ile Merkezi Sınava Hazırlamak ve Hazırlanmak
DOI: 10.9779/pauefd.1078533
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1120

2

1120

0

603

Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1774

1

1774

1

1617

0

1956

0

491

1

11881

0

2247

0

2731

Özel Yetenekli Öğrenciyi Anlamak: Bir Durum Çalışması
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.521678
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2966

0

2966

0

1223

0

1868

Türkiye’de Öğretmenlik Mesleğinin Statüsüne İlişkin Bir Pareto Analizi
DOI: 10.19126/suje.379040
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7871

0

7871

Matematik Öğreniminde Sosyal Değişkenler
DOI: 10.14686/buefad.351661
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2350

0

2350

Felsefe Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Kullanımı
DOI: 10.17152/gefad.337847
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10630

0

10630

0

4828

1

7858

0

5257

Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
Yayın Bilgisi: 2016 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.97805
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2747

0

2747

0

1583

0

1675

Yayınlar

1

0

551

2

0

603

Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1774

4

1

1774

4

0

1956

6

1

11881

3

0

2247

1

0

2731

Özel Yetenekli Öğrenciyi Anlamak: Bir Durum Çalışması
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.521678
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2966

4

0

2966

Türkiye’de Öğretmenlik Mesleğinin Statüsüne İlişkin Bir Pareto Analizi
DOI: 10.19126/suje.379040
ATIF 20 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7871

20

0

7871

Matematik Öğreniminde Sosyal Değişkenler
DOI: 10.14686/buefad.351661
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2350

2

0

2350

Felsefe Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Kullanımı
DOI: 10.17152/gefad.337847
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10630

2

0

10630

2

1

7858

Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
Yayın Bilgisi: 2016 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.97805
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2747

9

0

2747

Eğitimin İşlevlerini Değerlendirme Ölçeği : Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17984/adyuebd.26853
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1583

2

0

1583

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.