Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Marcus Persson
Marcus Persson
Dr.
Yayın
1
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
4
1
Yayın
0
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sosyoloji
Kurum
Popüler Yayınları
Teacher Roles in the Blended Classroom – Swedish Lower Secondary School Teachers’ Boundary Management between Physical and Virtual Learning Spaces
Yazarlar: Annaliina Gynne,
Marcus Persson
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.442499
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1272
4
ATIF
1
FAVORİ
1272
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Teacher Roles in the Blended Classroom – Swedish Lower Secondary School Teachers’ Boundary Management between Physical and Virtual Learning Spaces
Yazarlar: Annaliina Gynne,
Marcus Persson
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.442499
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1272
1
FAVORİ
1272
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Computer and Education Research
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Teacher Roles in the Blended Classroom – Swedish Lower Secondary School Teachers’ Boundary Management between Physical and Virtual Learning Spaces
Yazarlar: Annaliina Gynne,
Marcus Persson
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.442499
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1272
4
ATIF
1
FAVORİ
1272
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat