Year 2013, Volume 6, Issue 4, Pages 0 - 0 2013-12-01

Editörden

Murat Peker [1]

87 0

Değerli okurlarımız; Kuramsal Eğitimbilim Dergisinin 2013 Ekim sayısını siz değerli akademisyen ve okurlarımıza sunmanın sevincini yaşamaktayız. Son iki sayıdaki makaleler DOI numarası alınmış olarak yayımlanmıştır. Dergimizin ulusal ve uluslar arası standartlara uygun olarak yayımlanması için elimizden gelen gayreti göstermeye çalışıyoruz. Son zamanlarda dergimize gönderilen çalışmaların sayısında bir artış görülmektedir. Bununla birlikte karşılıksız olarak gönüllülük esasına göre bizlere yardımcı olan hakemlerimizin de değerlendireceği makale sayısının artması, bazen makalelerin değerlendirme sürecinin uzamasına neden olmaktadır. Değerlendirme sürecinin uzaması konusunda yazarlarımızın gösterdiği sabır ve anlayış için kendilerine teşekkür ediyoruz. 2013 Ekim sayımızda da 9 farklı üniversiteden akademisyenler tarafından hazırlanan alan eğitimi ve eğitim bilimleri alanına yönelik yedi makaleyi siz değerli okurlarımıza sunuyoruz. Bu sayımızda yayımlanan, Işıkhan Uğurel, Gökçe Tuncer ve Çağla Toprak tarafından yazılan “Matematiği Sanatla İlişkilendiren Bir Öğretim Uygulaması Tasarlamak Mümkün müdür? Öğretmen Adaylarının Çalışma Örnekleri”, Mustafa Tahiroğlu, Onur Alp Kayabaşı ve R. Gökcen Kayabaşı tarafından yazılan “Türk Halk Masallarının Öğrencilerin İnsani Değerlere Yönelik Tutumlarına Etkisi”, Güneş Salı tarafından yazılan “İlköğretim İkinci Kademedeki Çocukların Empatik Eğilimlerinin ve Benlik Kavramlarının İncelenmesi”, Bülent Aydoğdu ve Serkan Buldur tarafından yazılan “Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi”, Süleyman Avcı, Nurdan Baysal, Mehtap Gül ve Arzu Yüksel tarafından yazılan “Okuma Çemberi Yönteminin Okuduğunu Anlama Becerisine Etkisi”, Meryem Çelik ve Adalet Kandır tarafından yazılan “61-72 Aylık Çocukların Matematik Gelişimine “Küçük Çocuklar İçin Büyük Matematik (Big Math for Little Kids)” Eğitim Programının Etkisi”, Zafer Adıgüzel, Mustafa Karadağ ve Yasin Ünsal tarafından yazılan “Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin İç Kaynaklı İş Tatmin Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi” başlıklı makalelerin literatüre katkı sağlamasını umuyoruz. Bu sayımızın oluşmasında da emeği geçen değerli yayın kurulumuza, hakemlerimize ve yazarlarımıza teşekkürü borç biliyoruz. 2014 Ocak sayımızda buluşmak dileğiyle…
Other ID JA74JP59CY
Journal Section Articles
Authors

Author: Murat Peker

Dates

Publication Date: December 1, 2013

Bibtex @ { akukeg314075, journal = {Kuramsal Eğitimbilim Dergisi}, issn = {1308-1659}, eissn = {1308-1659}, address = {Afyon Kocatepe University}, year = {2013}, volume = {6}, pages = {0 - 0}, doi = {}, title = {Editörden}, key = {cite}, author = {Peker, Murat} }
APA Peker, M . (2013). Editörden. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 6 (4), 0-0. Retrieved from http://dergipark.org.tr/akukeg/issue/29351/314075
MLA Peker, M . "Editörden". Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 6 (2013): 0-0 <http://dergipark.org.tr/akukeg/issue/29351/314075>
Chicago Peker, M . "Editörden". Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 6 (2013): 0-0
RIS TY - JOUR T1 - Editörden AU - Murat Peker Y1 - 2013 PY - 2013 N1 - DO - T2 - Kuramsal Eğitimbilim Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 0 EP - 0 VL - 6 IS - 4 SN - 1308-1659-1308-1659 M3 - UR - Y2 - 2019 ER -
EndNote %0 Journal of Theoretical Educational Science Editörden %A Murat Peker %T Editörden %D 2013 %J Kuramsal Eğitimbilim Dergisi %P 1308-1659-1308-1659 %V 6 %N 4 %R %U
ISNAD Peker, Murat . "Editörden". Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 6 / 4 (December 2013): 0-0.
AMA Peker M . Editörden. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi. 2013; 6(4): 0-0.
Vancouver Peker M . Editörden. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi. 2013; 6(4): 0-0.