BibTex RIS Kaynak Göster

TÜRKİYE'DE PAZARLAMA YAKLAŞIMINDAKİ DEĞİŞİKLİKLERİN TESPİTİ VE GIDA, TEKSTİL VE YAĞ SEKTÖRLERİNDE BİR UYGULAMA

Yıl 2003, Cilt: 17 Sayı: 3-4, - , 27.11.2010

Öz

Özet: Bu çalışmayla ülkemizde pazarlamanın gelişimi, pazarlama
anlayışının gelişen teknoloji doğrultusunda sektörler bazında hangi aşamada
bulunduğu ve ilişkisel pazarlamanın uygulanıp uygulanmadığı araştırılmıştır.
Araştırma sonuçları, 1988 yılında yapılan aynı konulu Yüksek Lisans Tezi
sonuçlarıyla karşılaştırılarak pazarlama anlayışlanndaki değişiklikler
belirlenmeye çalışılmıştır.

Abstract: İn this study, the level of marketing phase according to the
technological developments in our country is examined. And also it's tried to
determine if relationship marketing approach is applied in mentioned sectors.
The results of the study made in 1988 in industrial sector is compared with our
study's results. So, the changes of the firms' marketing perspectives tried to
determine.

Yıl 2003, Cilt: 17 Sayı: 3-4, - , 27.11.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Serap Çabuk Bu kişi benim

Nuriye Güreşi Bu kişi benim

Hilal İnan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 27 Kasım 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2003 Cilt: 17 Sayı: 3-4

Kaynak Göster

APA Çabuk, S., Güreşi, N., & İnan, H. (2010). TÜRKİYE’DE PAZARLAMA YAKLAŞIMINDAKİ DEĞİŞİKLİKLERİN TESPİTİ VE GIDA, TEKSTİL VE YAĞ SEKTÖRLERİNDE BİR UYGULAMA. Atatürk Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 17(3-4).

4aoDA4.pngithenticate-badge-rec-positive.png800px-Open-Access-PLoS.svg.png