BibTex RIS Kaynak Göster

İLKÖĞRETİM OKULLARINDA OKUTULAN SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMİNİN KULLANILIŞI

Yıl 2005, Sayı: 11, 100 - 112, 03.12.2010

Öz

İçinde yaşadığımız çağa damgasını vuran problem çözme, yalnızca
Sosyal Bilgiler dersinin amaçları arasında değil, bütün derslerin amaçları
arasında yer almaktadır. 21. yüzyılın öğretim yöntemlerinin problem çözme
olduğunu bilmek gerekmektedir. Bu nedenle problem ve problem çözmenin
yapısı He problem çözmede başarının artırılması pek çok eğitimci ve
psikolog tarafından üzerinde çalışılan konudur.
Bu çalışmanın amacı da İlköğretim okulları I. ve II. kademelerde
okutulan Sosyal Bilgiler dersinde istenilen düzeyde kullanılmadığını
düşündüğümüz problem çözme yönteminin gerekliliğini ve önemini ortaya
koymaktır. Bunun için önce problem çözme yönteminin niteliği tanıtılmış,
Sosyal Bilgiler dersinde bu yöntemin nasıl kullanılabileceği konusunda bir
örnek verilip, öneriler sunulmuştur.

Yıl 2005, Sayı: 11, 100 - 112, 03.12.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Durmuş Kılıç Bu kişi benim

Osman Samancı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 3 Aralık 2010
Gönderilme Tarihi 3 Aralık 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Sayı: 11

Kaynak Göster

APA Kılıç, D., & Samancı, O. (2010). İLKÖĞRETİM OKULLARINDA OKUTULAN SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMİNİN KULLANILIŞI. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(11), 100-112.