BibTex RIS Kaynak Göster

MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜÇGEN KAVRAMI İLE İLGİLİ BİLGİ DÜZEYLERİ

Yıl 2005, Sayı: 11, 472 - 478, 04.12.2010

Öz

Geometrik kavramlar içerisinde temel kabul edilebilecek üçgen
kavramı, diğer geometrik kavramların öğretiminde anahtar bir role sahiptir.
Bu çalışmada, matematik öğretmen adaylarının üçgen kavramı ile ilgili bilgi
düzeyleri tespit edilmeye çalışılmıştır. Matematik öğretmenliği adaylarının
bu kavramla ilgili doğru tanımlamalara ulaşmada bazı zorluklar yaşadıkları
tespit edilmiştir.

Yıl 2005, Sayı: 11, 472 - 478, 04.12.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Abdullah Kaplan Bu kişi benim

Seyfullah Hızarcı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 4 Aralık 2010
Gönderilme Tarihi 4 Aralık 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Sayı: 11

Kaynak Göster

APA Kaplan, A., & Hızarcı, S. (2010). MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜÇGEN KAVRAMI İLE İLGİLİ BİLGİ DÜZEYLERİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(11), 472-478.