BibTex RIS Kaynak Göster

İNGİLİZ VE TÜRK ORTA DERECELİ ÖĞRETİM KURUMLARINDA DİL ÖĞRETİMİ VE DİĞER DERSLERİN ÖĞRETİMİNDE DİLİN KULLANIM ŞEKİLLERİ

Yıl 2005, Sayı: 11, 331 - 352, 04.12.2010

Öz

Bu çalışmanın amacı İngiltere 'de ve Türkiye 'deki orta dereceli
okullarda dil öğretme ve öğrenmesinin ve diğer derslerin öğretimde dilin
kullanım şekillerinin İngiliz ve Türk öğretmenlerinin görüşlerinden hareketle
karşılaştırmaktır. Araştırma için I20'şer ortaöğretim kurumlarında göre yapan İngiliz ve Türk öğretmeni örneklem olarak seçilmiş ve veri toplamak
için her birine anket uygulanmıştır. Toplanan veriler analiz edilmiş ve
karşılaştırılmıştır. Araştırma İngiliz ortaöğretim okullarının öğretim
süreçlerinin öğrenci ve öğretmen etkinlikleri açısından daha iyi organize
edildiğini göstermiştir, ingiliz orta dereceli okullarda öğretme iki yönlü bir
süreç görünümündeyken Türk orta dereceli okullarda tek yönlü bir süreç
görünümünde olduğu bulunmuştur.

Yıl 2005, Sayı: 11, 331 - 352, 04.12.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Şerafettin Karakaya Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 4 Aralık 2010
Gönderilme Tarihi 4 Aralık 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Sayı: 11

Kaynak Göster

APA Karakaya, Ş. (2010). İNGİLİZ VE TÜRK ORTA DERECELİ ÖĞRETİM KURUMLARINDA DİL ÖĞRETİMİ VE DİĞER DERSLERİN ÖĞRETİMİNDE DİLİN KULLANIM ŞEKİLLERİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(11), 331-352.