BibTex RIS Kaynak Göster

EDEBİYAT DERSLERİNDE UYGULANAN ANLATMA, KARŞILAŞTIRMA VE SORU-CEVAP METODLARININ ÖĞRENCİ BAŞARISINA KALICILIK BAKIMINDAN ETKİLERİ

Yıl 2005, Sayı: 12, 116 - 123, 04.12.2010

Öz

Türk Dili ve Edebiyatı derslerinin uzak amacı "Çağdaş Türk İnsanı"nı
yetiştirmektir. Bu amacın gerçekleşmesi için metinlerden faydalanılır.
Derslerde anlatma, karşılaştırma, tüme varım, tümden gelim,soru-cevap gibi
metodlar uygulanır.
Derslerde öğrenilenlerin kalıcılığı bakımından soru-cevap ve karşılaştırma
metotları önemlidir.

Yıl 2005, Sayı: 12, 116 - 123, 04.12.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Feridun Alper Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 4 Aralık 2010
Gönderilme Tarihi 4 Aralık 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Sayı: 12

Kaynak Göster

APA Alper, F. (2010). EDEBİYAT DERSLERİNDE UYGULANAN ANLATMA, KARŞILAŞTIRMA VE SORU-CEVAP METODLARININ ÖĞRENCİ BAŞARISINA KALICILIK BAKIMINDAN ETKİLERİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(12), 116-123.