İşletmelerin başarısız olmasına neden olan yatırım, üretim, yönetim, finans ve pazarlama gibi çok sayıda faktör vardır.
Rekabetin artması, firmaların yukarıda belirtilen faktörler ve özellikle pazarlama hakkındaki anlayışlarını değiştirmelerine veya uyum sağlamalarına neden olmuştur.
Bu çalışmada, Erzurum’daki küçük ve orta büyüklükteki firmalar değerlendirilmiş ve bu firmaların satış anlayışına sahip oldukları fakat aynı zamanda modern pazarlama ilkelerinin de farkında oldukları belirlenmiştir. Pazarlama ile ilgili amaçlarını gerçekleştirmek için bu firmaların geleneksel-girişken pazarlama stratejisini kullandıkları söylenebilir.
There are a lot of factors such as investment, manufacturing, management, finance and marketing which cause failure in business.
Birincil Dil | tr; en |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 17 Şubat 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2004 Cilt: 3 Sayı: 1 |