BibTex RIS Kaynak Göster

YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME SÜRECİNDE AŞAMA-EŞİĞİ YÖNTEMİYLE SÜREÇ PERFORMANS DEĞERLEMESİ

Yıl 2006, Cilt: 7 Sayı: 1, 435 - 452, 18.02.2010

Öz

Yeni ürün geliştirme, yeni ürün fikrinin oluşmasından ürünün pazara
sunulmasına kadar devam eden dinamik ve uzun bir süreçtir. Araştırmacılar, yeni
ürün geliştirme sürecinin başarısını bu süreç içinde yer alan bazı özel aşamalarla
ilişkilendirilmişlerdir. Bundan dolayı, yöneticiler bu sürecin her safhasında yeni
ürünün varlığını ve sürdürebilirliğini değerlendirmelidirler. Bu sürecin bazı özel
aşamalarını dikkate alan aşama eşiği yöntemi de yöneticilere yeni ürün geliştirme
sürecine devam edip etmeme konusunda yardımcı olan bir metottur. Bu
araştırmada, Türkiye’deki bazı firmaların, yeni ürün geliştirmede uygulanan
aşama eşiği yönteminde kullandıkları değerlendirme kriterleri belirlenmeye
çalışılacaktır.

Yıl 2006, Cilt: 7 Sayı: 1, 435 - 452, 18.02.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr; en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ekrem Cengiz Bu kişi benim

Hasan Ayyıldız Bu kişi benim

Fazıl Kırkbir Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 18 Şubat 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 7 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Cengiz, E., Ayyıldız, H., & Kırkbir, F. (2010). YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME SÜRECİNDE AŞAMA-EŞİĞİ YÖNTEMİYLE SÜREÇ PERFORMANS DEĞERLEMESİ. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7(1), 435-452.

Creative Commons Lisansı
ATASOBEDAtatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari-AynıLisanslaPaylaş 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.