BibTex RIS Kaynak Göster

ÖĞRENMEYİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER

Yıl 2008, Cilt: 12 Sayı: 2, 189 - 212, 18.02.2010

Öz

Öğrencilerimizin derslerinde başarılı olması için, hepimizin bildiği gibi
okulda aktarılan bilgilerin öğrenilmesi, öğrenilen bilgilerin kalıcılığının
sağlanması için de konu üzerinde çalışma yapılması gereklidir. İnsanların bir
şeyleri öğrenmesini ve o konu üzerinde çalışma yapmasını etkileyen psikolojik,
sosyal ve fiziki faktörler vardır. Kısacası; bir eğitim ve öğretim etkinliğinin işe
koşulan tüm unsurları, eğitim ve öğretim başarısını etkileyen temel değişkenlerdir.
Bu çalışmada bu temel değişkenlerden, anket maddelerini oluşturan sorularımız
kapsamına giren öğrenci kanaat ve gözlemlerine dayalı olarak mevcut duruma
atıfta bulunmak amacıyla değerlendirilmiştir.

Kaynakça

  • Tekin, Halil. (2004). “Eğitim de Ölçme ve Değerlendirme”. Yargı Yayınevi, Ankara, s: 2 – 4.
  • Senemoğlu, N. (2005). “Gelişim Öğrenme ve Öğretim”, Gazi Kitapevi, Ankara, s: 10 – 25.
  • Bacanlı, H. (2005). “Gelişim ve Öğrenme”, Nobel Yayın ve Dağıtım, Ankara, s: 55.
  • Oktaylar, H. C. (2006). “KPSS Eğitim Bilimleri Sınava Hazırlık Kitabı”, Yargı Yayınevi, Ankara, s: 20 – 35.
Yıl 2008, Cilt: 12 Sayı: 2, 189 - 212, 18.02.2010

Öz

Kaynakça

  • Tekin, Halil. (2004). “Eğitim de Ölçme ve Değerlendirme”. Yargı Yayınevi, Ankara, s: 2 – 4.
  • Senemoğlu, N. (2005). “Gelişim Öğrenme ve Öğretim”, Gazi Kitapevi, Ankara, s: 10 – 25.
  • Bacanlı, H. (2005). “Gelişim ve Öğrenme”, Nobel Yayın ve Dağıtım, Ankara, s: 55.
  • Oktaylar, H. C. (2006). “KPSS Eğitim Bilimleri Sınava Hazırlık Kitabı”, Yargı Yayınevi, Ankara, s: 20 – 35.
Toplam 4 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr; en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Mehmet Ali Seven Bu kişi benim

Ali Osman Engin Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 18 Şubat 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 12 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Seven, M. A., & Engin, A. O. (2010). ÖĞRENMEYİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 12(2), 189-212.

Creative Commons Lisansı
ATASOBEDAtatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari-AynıLisanslaPaylaş 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.