Editoryal
BibTex RIS Kaynak Göster

Principles of Medical Education, Educational Objectives and Evaluation Strategy

Yıl 2018, Cilt: 20 Sayı: 3, 57 - 58, 11.12.2018
https://doi.org/10.18678/dtfd.494942

Öz

Principles of Medical Education, Educational Objectives and Evaluation Strategy

Kaynakça

  • Adams NE. Bloom’s taxonomy of cognitive learning objectives. J Med Libr Assoc. 2015;103(3):152-3. Masters K. Edgar Dale's Pyramid of Learning in medical education: a literature review. Med Teach. 2013;35(11):e1584-93.

Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi

Yıl 2018, Cilt: 20 Sayı: 3, 57 - 58, 11.12.2018
https://doi.org/10.18678/dtfd.494942

Öz

Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi

Kaynakça

  • Adams NE. Bloom’s taxonomy of cognitive learning objectives. J Med Libr Assoc. 2015;103(3):152-3. Masters K. Edgar Dale's Pyramid of Learning in medical education: a literature review. Med Teach. 2013;35(11):e1584-93.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editöryal
Yazarlar

Sarfinaz Ataoğlu 0000-0002-0374-0712

Yayımlanma Tarihi 11 Aralık 2018
Gönderilme Tarihi 6 Kasım 2018
Yayımlandığı Sayı Yıl 2018 Cilt: 20 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Ataoğlu, S. (2018). Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi. Duzce Medical Journal, 20(3), 57-58. https://doi.org/10.18678/dtfd.494942
AMA Ataoğlu S. Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi. Duzce Med J. Aralık 2018;20(3):57-58. doi:10.18678/dtfd.494942
Chicago Ataoğlu, Sarfinaz. “Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları Ve Değerlendirme Stratejisi”. Duzce Medical Journal 20, sy. 3 (Aralık 2018): 57-58. https://doi.org/10.18678/dtfd.494942.
EndNote Ataoğlu S (01 Aralık 2018) Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi. Duzce Medical Journal 20 3 57–58.
IEEE S. Ataoğlu, “Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi”, Duzce Med J, c. 20, sy. 3, ss. 57–58, 2018, doi: 10.18678/dtfd.494942.
ISNAD Ataoğlu, Sarfinaz. “Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları Ve Değerlendirme Stratejisi”. Duzce Medical Journal 20/3 (Aralık 2018), 57-58. https://doi.org/10.18678/dtfd.494942.
JAMA Ataoğlu S. Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi. Duzce Med J. 2018;20:57–58.
MLA Ataoğlu, Sarfinaz. “Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları Ve Değerlendirme Stratejisi”. Duzce Medical Journal, c. 20, sy. 3, 2018, ss. 57-58, doi:10.18678/dtfd.494942.
Vancouver Ataoğlu S. Tıp Eğitimi İlkeleri, Eğitim Amaçları ve Değerlendirme Stratejisi. Duzce Med J. 2018;20(3):57-8.
Creative Commons Lisansı
Düzce Tıp Fakültesi Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.