21. Yüzyılda Eğitim Ve Toplum Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
Cover Image
ISSN 2147-0928 | Period Tri-annual | Founded: 2012 | Publisher Türk Eğitim-Sen |

21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum Eğitim Bilimleri ve Sosyal araştırmalar Dergisi, hedef olarak belirlemiş olduğu akademik alanda bilimsel hayata, akademisyenlere ve eğitim çalışanlarına ürettikleri bilimsel değerleri hedef kitlelerine ulaştırarak; ulusal ve uluslararası çalışmaların gerek ülkemizde gerek dünya da amacına ulaşması için kurulmuştur.

 

21. Yüzyılda Eğitim Ve Toplum Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Araştırmalar Dergisi

ISSN 2147-0928 | Period Tri-annual | Founded: 2012 | Publisher Türk Eğitim-Sen |
Cover Image

107.583

610.838

21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum Eğitim Bilimleri ve Sosyal araştırmalar Dergisi, hedef olarak belirlemiş olduğu akademik alanda bilimsel hayata, akademisyenlere ve eğitim çalışanlarına ürettikleri bilimsel değerleri hedef kitlelerine ulaştırarak; ulusal ve uluslararası çalışmaların gerek ülkemizde gerek dünya da amacına ulaşması için kurulmuştur.

 

Volume 7 - Issue 21 - Dec 2018
  1. İslam Dünyasında Edebi Çevrelerin Ortaya Çıkışı Bağlamında Bermekî Ailesi ve Klasik Türk Şiirine Yansıması
    Pages 699 - 721
    Muvaffak EFLATUN
  2. Cumhuriyet Dönemi Lise Sosyoloji Ders Kitaplarında Türkçü Yaklaşım: Mehmet İzzet: “İçtimaiyat”
    Pages 723 - 737
    Kadir SAİN, Beyhan ZABUN
  3. Çocuk Suçluluğunun Toplumsal Nedenlerine Sosyolojik Bir Bakış (Antalya Örneği)
    Pages 739 - 769
    Adem ÖTER
  4. Değerler Açısından Tarih Öğretim Programları ve Ders Kitaplarının İncelenmesi
    Pages 771 - 789
    Serdar ERKAN, Ahmet ÇOBAN
  5. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Otantiklik ve Otantik Materyallerden Yararlanma
    Pages 791 - 806
    Mehmet Emre ÇELİK
  6. İskender Pala’nın “Babil’de Ölüm İstanbul’da Aşk” Romanı Üzerine Bir İnceleme
    Pages 807 - 844
    Kazım ÇANDIR
  7. Xvıı. Yüzyıl Sonu Ve Xvııı. Yüzyıl Başlarında Kastamonu Şehrinde Mahalle Adları Lakaplar, Aile Teşekkülü, Eğlence ve Ekonomik Hayat
    Pages 845 - 877
    Ahmet Rıfat GÜZEY
  8. Jacques Callot’un Sanatsal Yaklaşımının Boya-Baskıresim Etkileşimdeki Rolü
    Pages 879 - 894
    Abdulsemet AYDIN
  9. Sözlü Çeviride Sözlü Dil
    Pages 895 - 906
    Şeref ATEŞ, Burak ÖZSÖZ
  10. Yoga Dönüşüm Etkisi Ölçeği(YDEÖ): Türkçe'ye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
    Pages 907 - 922
    Didem TETİK KUCUKELCİ
  11. Karabağ Sorununa Uluslararası Güçlerin Yaklaşımları Üzerine Tarihsel Bir Değerlendirme
    Pages 923 - 949
    Duygu ATA KUDUBAN, Mevlüt KAYA
  12. 21. Yüzyılın Akademik Eğitim Konsepti Ve Üniversitelerin Rolü
    Pages 951 - 964
    Seyfi ÖZGÜZEL
  13. Öğretmenlerin, Öğretmenlik Mesleği ve Öğretmenliğin Toplumsal Statüsüne İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
    Pages 965 - 990
    Rafet AYDIN, Osman CANAVAR, Arif AKKIN
  14. Türkiye’de Okul Temelli Yönetim Konusunda Yapılan Araştırma Sonuçlarının Toplu Değerlendirilmesi
    Pages 991 - 1003
    Hacı Hüseyin TAŞAR
  15. Afyonkarahisar Masallarındaki Keloğlan Tipi Üzerine Mukayeseli Bir Değerlendirme
    Pages 1005 - 1018
    Ünsal Yılmaz YEŞİLDAL
  16. Mesleğe Atanacak Öğretmenlerin Seçiminde Sözlü Sınav Komisyonlarının Oluşturulması
    Pages 1019 - 1040
    Şükrü KEYİFLİ
  17. MHP ve Ülkücü Kuruluşlar Davası: Hamle Dergisi Örneği
    Pages 1041 - 1058
    Sinan ATEŞ
  18. Yabancılar İçin Türkçe Fiiller Sözlüğü
    Pages 1059 - 1062
    Zeki GÜREL