Bu çalışmada, Türkiye’de profesyonel (mesleki) müzik eğitimi veren Anadolu Güzel Sanatlar Liseleri’nde ud eğitimi veren bayan ud eğitimcilerinin, ud eğitiminde ne kadar etkili oldukları, bayanların ve erkeklerin ud eğitiminde ne tür farklılıklar olduğu, uyguladıkları yöntem ve teknikleri, öğrencilerin bakış açılarını (bayan ud eğitimcilerine karşı), ud eğitimi üzerine düşünceleri, ud eğitimindeki eksiklikler, ud eğitiminin yöntemleri, kullanılan kaynaklar ve çevrenin bayan ud eğitimcilerine bakış açılarının belirlenmesi amaçlanmaktadır.
Adar, Ç. ve Türkmen, U. (2009). Türkiye’de Türk müziği nazariyatı ve solfej dersine yönelik öğretmen ve öğrenci tutumlarının incelenmesi. Afyon Kocatepe Üniversitesi Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 2(1), 57-72.
Adar, Ç. (2008), Türkiye’de Türk Müziği Nazariyatı ve Solfej Dersine Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Tutumlarının İncelenmesi. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü (YL), Afyon
Ak, A.S. (2002). Türk Mûsikîsi Tarihi, Akçağ Yayınları, Ankara Bilgin, N. (1984). Müzik İletişim Ekolojisi ve Müzik Tüketim Alanının Programlanması. 1. Ulusal Müzik Bilimleri Sempozyumu’nda Sunulmuş Bildiri, Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Yayınları, İzmir
Karasar, N. (2009). Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Nobel Yayınları, Ankara
Morgül, M. (2001). Müzik Nasıl Öğretilir? Yurt Renkleri Yayın Evi, Ankara
Say, A. (2005). Müzik Sözlüğü. Müzik Ansiklopedisi Yayınları, Ankara
Somakçı, P. (1999). Türk Müziği Nazariyat ve Solfeji, Bemol Müzik Yayınları, İstanbul
Tarlabaşı, B. (2001). Eğitim sistemimizde müzik eğitimimizin yeri ve amaçları. Müzikte 2000 Sempozyumu, Kültür Bakanlığı Yayınları, Ankara
Tezcan, M. (1992). Eğitim Sosyolojisi, Zirve Ofset, Ankara
Uçan, A. (1994). Müzik Eğitimi, (2. Baskı) Müzik Ansiklopedisi Yayınları, Ankara.
Uçan, A. (1977), Müzik Eğitimi Temel Kavramlar-ilkeleryaklaşımlar, Müzik Ansiklopedisi Yayınları, Ankara
Adar, Ç. ve Türkmen, U. (2009). Türkiye’de Türk müziği nazariyatı ve solfej dersine yönelik öğretmen ve öğrenci tutumlarının incelenmesi. Afyon Kocatepe Üniversitesi Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 2(1), 57-72.
Adar, Ç. (2008), Türkiye’de Türk Müziği Nazariyatı ve Solfej Dersine Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Tutumlarının İncelenmesi. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü (YL), Afyon
Ak, A.S. (2002). Türk Mûsikîsi Tarihi, Akçağ Yayınları, Ankara Bilgin, N. (1984). Müzik İletişim Ekolojisi ve Müzik Tüketim Alanının Programlanması. 1. Ulusal Müzik Bilimleri Sempozyumu’nda Sunulmuş Bildiri, Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Yayınları, İzmir
Karasar, N. (2009). Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Nobel Yayınları, Ankara
Morgül, M. (2001). Müzik Nasıl Öğretilir? Yurt Renkleri Yayın Evi, Ankara
Say, A. (2005). Müzik Sözlüğü. Müzik Ansiklopedisi Yayınları, Ankara
Somakçı, P. (1999). Türk Müziği Nazariyat ve Solfeji, Bemol Müzik Yayınları, İstanbul
Tarlabaşı, B. (2001). Eğitim sistemimizde müzik eğitimimizin yeri ve amaçları. Müzikte 2000 Sempozyumu, Kültür Bakanlığı Yayınları, Ankara
Tezcan, M. (1992). Eğitim Sosyolojisi, Zirve Ofset, Ankara
Uçan, A. (1994). Müzik Eğitimi, (2. Baskı) Müzik Ansiklopedisi Yayınları, Ankara.
Uçan, A. (1977), Müzik Eğitimi Temel Kavramlar-ilkeleryaklaşımlar, Müzik Ansiklopedisi Yayınları, Ankara
Adar, Ç. (2013). AGSL Ud Eğitimine Yönelik Kadın Ud Eğitimcilerinin Görüşlerinin İncelenmesi. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2(1), 262-278.
AMA
Adar Ç. AGSL Ud Eğitimine Yönelik Kadın Ud Eğitimcilerinin Görüşlerinin İncelenmesi. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. Haziran 2013;2(1):262-278.
Chicago
Adar, Çağhan. “AGSL Ud Eğitimine Yönelik Kadın Ud Eğitimcilerinin Görüşlerinin İncelenmesi”. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2, sy. 1 (Haziran 2013): 262-78.
EndNote
Adar Ç (01 Haziran 2013) AGSL Ud Eğitimine Yönelik Kadın Ud Eğitimcilerinin Görüşlerinin İncelenmesi. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 1 262–278.
IEEE
Ç. Adar, “AGSL Ud Eğitimine Yönelik Kadın Ud Eğitimcilerinin Görüşlerinin İncelenmesi”, Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, c. 2, sy. 1, ss. 262–278, 2013.
ISNAD
Adar, Çağhan. “AGSL Ud Eğitimine Yönelik Kadın Ud Eğitimcilerinin Görüşlerinin İncelenmesi”. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2/1 (Haziran 2013), 262-278.
JAMA
Adar Ç. AGSL Ud Eğitimine Yönelik Kadın Ud Eğitimcilerinin Görüşlerinin İncelenmesi. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2013;2:262–278.
MLA
Adar, Çağhan. “AGSL Ud Eğitimine Yönelik Kadın Ud Eğitimcilerinin Görüşlerinin İncelenmesi”. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, c. 2, sy. 1, 2013, ss. 262-78.
Vancouver
Adar Ç. AGSL Ud Eğitimine Yönelik Kadın Ud Eğitimcilerinin Görüşlerinin İncelenmesi. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2013;2(1):262-78.